Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ainejärjestö järjestää vapun jälkeen jonkun oman juhlan ja tarvitsee siihen autollisia

Vierailija
15.04.2017 |

Ne on varannut mökin jostain mutta samalla ne tarvitsee epätoivoisesti autoja että kaikki halukkaat pääsee mukaan. Minulla on auto mutta juttu on siinä ettei kukaan fukseista ole muuta kun tervehtinyt minua puoleen vuoteen. Kaikki ei edes vastaa kun itse tervehdin. Onko liian mulkkua vain viis veisata tuosta tilaisuudesta vaikka samalla 3-4 muuta jää ulkopuolelle?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä niitten ois sit pitäny sulle tehä? Tuoda kukkia ja rakentaa valtaistuin?

Älä ole mulkku, et sä tolla käytöksellä niitä kavereita saakaan.

Vierailija
2/15 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne olisi voinut vaikka vastata tervehdyksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole velkaa kenellekään. Jos ei huvita olla avuksi, älä ole.

Vierailija
4/15 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne autolliset on joka kerta löytyneet, joten älä mene mukaan! Olisit vain kurjaa seuraa porukalle, joka haluaa pitää hauskaa.

Vierailija
5/15 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistuitko tuonne muuten? Varmaan joutuisit kuskina seuraamaan muiden juomista sekä menomatkalla että muutenkin rajoittamaan omaa juhlimistasi, jotta olet aamulla ajokunnossa.

Vierailija
6/15 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne olisi voinut vaikka vastata tervehdyksiin.

Aika outoa käytöstä, ettei tervehdykseen vastata. Enpä taitaisi välittää olla heidän kanssaan vapaa-aikanakaan. Varsinkin kun tarkoituksena olisi lähinnä hyödyntää toista kuskina.

Vierailija
7/15 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osallistuitko tuonne muuten? Varmaan joutuisit kuskina seuraamaan muiden juomista sekä menomatkalla että muutenkin rajoittamaan omaa juhlimistasi, jotta olet aamulla ajokunnossa.

En olisi muuten menossa mukaan.

Vierailija
8/15 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tehdään joka vuosi tuo sama jäynä. Oikeastaan mennä tilausbussilla, mutta saadaan osa porukasta jäämään pois.

Vierailija
9/15 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En olisi muuten menossa mukaan.

Sanoisin, että kyseiselle ajalle on toinen meno tai että tällä kertaa en pääse osallistumaan.

Vierailija
10/15 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä tehdään joka vuosi tuo sama jäynä. Oikeastaan mennä tilausbussilla, mutta saadaan osa porukasta jäämään pois.

Työpaikkakiusaamisessa Suomi on Euroopan kärkimaita, joten teillä tämä on kulttuuri on ilmeisimmin voimissaan jo opiskeluaikana.

Vierailija
11/15 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä joilla on päässään joku helvetin iso taulukko jossa luetellaan ja tilastoidaan että miten usein kukakin työkaveri tai opiskelukaveri tai naapuri on tervehtinyt, minkälainen ilme oli tervehtymishetkellä naamalla ja olikos tervehtiminen varmasti vilpitön jne. 

Vierailija
12/15 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä joilla on päässään joku helvetin iso taulukko jossa luetellaan ja tilastoidaan että miten usein kukakin työkaveri tai opiskelukaveri tai naapuri on tervehtinyt, minkälainen ilme oli tervehtymishetkellä naamalla ja olikos tervehtiminen varmasti vilpitön jne. 

Minä taas en ymmärrä lainkaan ihmisiä jotka ei tiedosta mitä ympärillä tapahtuu.

Vierailija
13/15 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ei ole mitään velvollisuuksia käyttää autoasi ainejärjestön toimintaan, jos et itse niin halua.

Se on vain ja ainoastaan ainejärjestön päänsärky, jos on asiansa järjestänyt niin, ettei kyydit muuten onnistu, kuin toisten ihmisten autoja käyttämällä.

Vierailija
14/15 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on varannut mökin jostain mutta samalla ne tarvitsee epätoivoisesti autoja että kaikki halukkaat pääsee mukaan. Minulla on auto mutta juttu on siinä ettei kukaan fukseista ole muuta kun tervehtinyt minua puoleen vuoteen. Kaikki ei edes vastaa kun itse tervehdin. Onko liian mulkkua vain viis veisata tuosta tilaisuudesta vaikka samalla 3-4 muuta jää ulkopuolelle?

"kaikki ei eders vastaa....."

Kannattaa olla kaukana tosta elitistiporukasta. 

Vierailija
15/15 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas en ymmärrä lainkaan ihmisiä jotka ei tiedosta mitä ympärillä tapahtuu.

Ohiksena: pointti oli, että ihmisten käytöstä on hemmetin helppo tulkita myös VÄÄRIN.

Esimerkki: Tervehdit, mutta toinen on ajatuksissaan, eikä vilpittömästi vaan huomaa sinun tervehdystäsi - sinä sen sijaan jo kuvittelet hänen vihaavan ja ällöäväm sinua ja kiusaavan jnejne.

Elämässä pärjää parhaiten olemalla itse avoin ja huumorintajuinen. Tulkitsemalla muiden käytöstä mieluummin parhain päin, sen sijaan että etsii siitä koko ajan salattua vittuilua itseä kohtaan.

Koska useinmiten ihmiset ainakin oman 50 vuoden elämänkokemukseni mukaan käyttäytyvät, kuten käyttäytyvät ihan minusta riippumattomista syistä. Eivät ihmiset koko aikaa mieti, mitä mieltä ovat juuri minusta, ulkonäöstäni, käytöksestäni tai mielipiteistäni, itse asiassa olen melko evvk heille kuten muutkin ihmiset.

Toisin sanoen: ihmiset miettivät omia asioitaan ja elämäänsä, eikä heidän satunnaisesta käytöksestään kannata hirveästi vetää kielteisiä johtopäätöksiä.

Toki jos joku systemaattisesti jättää vastaamatta juuri sinun tervehdykseesi, eikä suostu vastaamaan kysymyksiisi, silloin ehkä kannattaa jo tehdä johtopäätös, että kyseinen ihminen ei sinun seuraasi kaipaa, ja siihen voi olla moniakin eri syitä.

Ap:lle sanoisin, että jos hän ei ollut ajatellutkaan mennä ko. bileisiin, niin jääköön pois. Ihan varmasti halukkaan järjestävät jollakin tavoin itselleen kyydin, ei se ole yhden autosta kiinni.