Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lotus Embon Flush & Go-hylsy tukki wc-pöntön, voinko saada rahat lopusta paketista takaisin?

Vierailija
15.04.2017 |

Tulvi oikein kullolla yli että kunnon siivous-urakkahan siitä tuli.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa heittää niitä flushgo hylsyjäkään pönttöön! tukkii pöntön lisäksi putkia ja vedenpuhdustamoissa on kauhee duuni niitä sieltä putsata terveisin mun isi!

Ei oo oikeesti iso vaiva kiikuttaa sitä hylsyä esim roskikseen. Laiskuuden multihuipentuma noi flush&go

Vierailija
2/23 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä niitä hylsyjä vessanpönttöön. Ihan omaa tyhmyyttä että meni tukkoon. Järjenkäyttö sallittu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea mainosta ei kannata uskoa. En uskalla heittää hylsyä pönttöön.

Vierailija
4/23 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä, miksi tuollainen edes on pitänyt keksiä... Ei niitäkään tosiaan oikeasti pidä heittää sinne, mutta ei se toisaalta mun mielestä ole kuluttajan vika, koska mistä kaikki voisi sen tietää, kun niitä kuitenkin sellaisina markkinoidaan.

Olisi mielenkiintoista, jos joku tekisi valmistajalle korvausvaatimuksen.

Vierailija
5/23 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ohje on täysin selvä, että vain virtsa, uloste ja wcpaperi sinne pönttöön, niin pönttö saakin siivota pönttötukoksen ihan syystä.

Vierailija
6/23 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pösilö

Vierailija
7/23 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kans tajua tätä keksintöä yhtään, enkä todellakaan uskalla heittää hylsyä pönttöön. Eiköhän kaikilla ole jo vessassakin jonkinlainen roskis.

Vierailija
8/23 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulvi oikein kullolla yli että kunnon siivous-urakkahan siitä tuli.

Tuskin se hylsy siellä yksin oli. Hylsy on samanlaista kuin vessapaperi eli hajoaa vedessä. Vessapaperikin tukkii pöntön, jos sitä on liikaa.

Järjenkäyttö on todellakin sallittua ja suotavaa.

Vierailija
9/23 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ohje on täysin selvä, että vain virtsa, uloste ja wcpaperi sinne pönttöön, niin pönttö saakin siivota pönttötukoksen ihan syystä.

Missä tällainen ohje siis kerrotaan?

En ole noita ostanut, mutta eipä tulisi mieleenkään, ettei niitä voi pönttöön heittää, jos niissä kerran niin sanotaan. Joskus 15 vuotta sitten muuten luki vielä tamponipaketissa, että voi hävittää huuhtelemalla alas pöntöstä. Niin sitten hyväuskoisena vuosia teinkin, ihme, ettei koskaan tullut tukosta.

Vierailija
10/23 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin mutta kun pääsiäisenä ei saisi tehdä yhtään mitään, koska kristilliset arvot. Eli odotathan tiistaihin ennen kuin alat siivota p***aa kylppärin lattialta? Mukava, keväisen raikas pääsiäinen tiedossa teillä!

Vierailija
11/23 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niin mutta kun pääsiäisenä ei saisi tehdä yhtään mitään, koska kristilliset arvot. Eli odotathan tiistaihin ennen kuin alat siivota p***aa kylppärin lattialta? Mukava, keväisen raikas pääsiäinen tiedossa teillä!

Niin ja sitä paitsi naapureiden juhla-ateria häiriintyy, jos joku siivoaa pääsiäisenä vessaansa!

Vierailija
12/23 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan niitä nyt kokonaisina koita huuhtoa? Ei ole vaikeaa repiä palasiksi. Saman teen talouspaperin kanssa.

Vierailija
13/23 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kans tajua tätä keksintöä yhtään, enkä todellakaan uskalla heittää hylsyä pönttöön. Eiköhän kaikilla ole jo vessassakin jonkinlainen roskis.

Ja ajattele, joskus on pissitty ja kakittu ämpäriin tai huussiin. Kai jokaisella vielä ämpäri on? Ettei vaan mene putket tukkoon 🙉🙈

Vierailija
14/23 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan niitä nyt kokonaisina koita huuhtoa? Ei ole vaikeaa repiä palasiksi. Saman teen talouspaperin kanssa.

Ei helkkari, talouspaperi ei kuulu pönttöön! Kuten ei käsipaperitkaan! Vaikka repisitkin niitä.

Vierailija
15/23 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen flush & go hylsy hajoaa vedessä nopeammin kuin kolme palaa laadukasta vessapaperia. Olen kokeillut. En silti huuhdo niitä alas samassa satsissa vessapaperin kanssa, koska meillä on vanha pönttö, joka menee tukkoon jo liiallisesta vessapaperimäärästäkin. Mutta ap voisi ottaa yhteyttä Lotukselle ja tehdä reklamaation. Sitenhän se selviää, saako korvauksia.

Vierailija
16/23 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja sitä paitsi naapureiden juhla-ateria häiriintyy, jos joku siivoaa pääsiäisenä vessaansa!

Voipi olla, että koko talon juhla-ateriat häiriintyvät, jos joku jättää mämmit muhimaan lattialle viikonlopuksi... No, se on vain  elämää!

Vierailija
17/23 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paketissa lukee, että voi heittää pönttöön tai vaikka bioastiaan. Jostain muistan lukeneeni, ettei saisi kuitenkaan heittää pönttöön tukkeutumisen takia. Mä oon kyllä laittanut. Hyvin on hajonnut se hylsy. Joskus saadaan kyllä pönttö tukkoon ihan vaan liialla paperilla, joten teillä lienee käynyt samalla tavalla. Eli liikaa paperia ja sit vielä se hylsy joukkoon, niin tukos on valmis.

Vierailija
18/23 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paketissa lukee, että voi heittää pönttöön tai vaikka bioastiaan. Jostain muistan lukeneeni, ettei saisi kuitenkaan heittää pönttöön tukkeutumisen takia. Mä oon kyllä laittanut. Hyvin on hajonnut se hylsy. Joskus saadaan kyllä pönttö tukkoon ihan vaan liialla paperilla, joten teillä lienee käynyt samalla tavalla. Eli liikaa paperia ja sit vielä se hylsy joukkoon, niin tukos on valmis.

Näin juuri. Voisi ap tulla kertomaan, mitä muuta ja kuinka paljon siellä pöntössä on. Itse heitän hylsyt pönttöön ja ne tosiaankin hajoaa yhtä lailla kuin VESSApaperikin.

Vierailija
19/23 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se on pakko heittää pönttöön "koska sen voi"? Onko se kivempaa heittää sinne kuin viedä roskien mukana keräysastiaan?

Vierailija
20/23 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis, kun eikö olisi parempi laittaa pönttöön vain niin vähän kuin on ihan, ihan pakko. Vaikka se hajoaisikin paremmin kuin kolme palaa vessapaperia, niin se on silti turhake ja tulee ylimääräistä puhdistettavaa, kun sen voisi ihan hyvin laittaa roskiin.

Pienistä puroista kasvaa iso virta vai miten se nyt meni...

19