Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joku voitti lotossa 87 miljoonaa. Puoliso että raha ei tee onnelliseksi :(

Vierailija
15.04.2017 |

Nostaa sitten kaikkia riikkaita henkilöitä esiin että kuinka huonosti heille on käynyt :(

Mun mielestä aika huonoa läppää.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupeaa ottamaan pattiin kun itse laskee senttejään.

En tosin voi lotossa voittaakkaan, kun en lottoa enkä ala lottoamaankaan.

ap.

Onnittelut voittajalle. Sijoita viisaasti.

Vierailija
2/36 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voittaja varmaan joku yksinäinen ja lapseton kissamummo ,joka testamenttaa puolet jollekin eläinyhdistykselle ja loput menee sitten valtiolle myöhemmin.:-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varainhoitajana työskentelevänä voin todeta, ettei se raha todellakaan tuo onnea. Helpottaa kyllä monia asioita, mutta se tuo mukanaan erilaisia murheita ja huolia. Nautin ihan tästä tavallisesta elämästä, nauttikaahan tekin. :)

Vierailija
4/36 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo raha ei tee onnelluseksi -sanonta on ihan vaan sitä varten että köyhät ei nousisi barrikadeille

Vierailija
5/36 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teen raha onnelliseksi, mutta voisihan sitä kuitenkin kokeilla ;)

Vierailija
6/36 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla saa ruokaa, rahalla saa katon päänsä päälle. Ilman noita asioita olisin kyllä onneton

Vierailija
7/36 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

raha ei tee onnelliseksi, mutta sen avulla voi hankkia apua huonoon oloonsa. paljon laillisia päihteitä, maksullisia naisia, kalliita autoja.

Vierailija
8/36 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minävoin kertoa miltä tuntuukin puolison suku on rikas (eli itse en ole rikas).

Jatkuvaa tappelua suvun kesken. Kovalla työllä rikastuneet, mutta ajattelevat vain rahaa.

Hirveän pinnallista touhua heillä. Eivät oikeasti edes ymmärrä miltä tuntuu olla köyhä. Leuhkivat rahoillaan väärissä paikoissa.

Mielestäni kukaan heistä ei ole vähääkään tyytyväinen tai onnellinen ihminen.

On varmaankin fiksujakin rikkaita ja onnellisia, mutta enemmän liiasta rahasta on loppumetreillä vain haittaa. Liika on liikaa.

Mutta itse ymmärrän täysin, että jatkuva köyhyys ja työttömyys pitäisi saada poistettua.

Mutta ongelmat eivät yhteiskunnassamme ratkea jos raha ja valta keskittyy muutamille ihmisille.

Jos jotain hyvää tässä tarinassa niin kovalla työllä voit päästä pitkälle ja vaurastua.

Vierailija
9/36 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap.

Sijoita viisaasti?? Miksi 87 milj. pitäisi sijoittaa yhtään mitään; luuletko, että rahat ehtii jotenkin loppumaan?

Vierailija
10/36 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty määrä tekee onnelliseksi (mikä se raja sitten kenellekin on), mutta se ylittäminen tuo mukanaan uusia huolia ja stressiä. Tuollaista megasummaa ei ihan huoletta sijoitellakaan, ja aina jostain löytyy joku ahne sukulainen tai tuttava... 

Vierailija
11/36 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaa on jonkin verran tutkittu ja ihmisen onnellisuus tai onnettomuus palaa ennalleen noin kolmessa kuukaudessa. Se kuinka tyytyväinen ihminen on elämäänsä on jossain määrin sisäsyntyistä eikä sitä ihmeemmin ja kummallista kyllä juuri horjuta huikea lottovoitto tai vakava sairaus, kunhan asiaan ehtii tottua eli noin 3 kk.

Vierailija
12/36 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuo raha ei tee onnelluseksi -sanonta on ihan vaan sitä varten että köyhät ei nousisi barrikadeille

Niinpä. Mutta köyhyys tekee ihan oikeasti ja varmasti toivottomaksi ja onnettomaksi sen vuoksi.

Vierailija
13/36 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap.

Sijoita viisaasti?? Miksi 87 milj. pitäisi sijoittaa yhtään mitään; luuletko, että rahat ehtii jotenkin loppumaan?

Totta helvetissä rahat kannattaa sijoittaa. Pankkitililläkö niitä muka pitäisit....

Nimenomaan loppuvat JOS ovat pankkitilillä. Joka pankki vetää näissä välistä todella rajusti.

Vierailija
14/36 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo 87 miljoonaa on kyllä sellainen summa ettei sillä kaikella yksin tee mitään. Olisi ihanaa ryhtyä vaikka salaiseksi hyväntekijäksi, vähän niin kuin brother christmas mutta niin ettei kukaan saisi tietää kuka olen.

Vierailija
15/36 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisen summan kanssa voisi tulla vainoharhaiseksi. Alkaisi miettimään, ketkä yrittää vaan hyötyä sinusta ja ties mitkä rosvot saisi vihiä ja yrittäisi ryöstää.

Vierailija
16/36 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap.

Totta helvetissä rahat kannattaa sijoittaa. Pankkitililläkö niitä muka pitäisit....

Kerro nyt miten ne katoaa sieltä tililtä?

Vierailija
17/36 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap.

Tottakai 87 miljoonaa pitää sijoittaa viisaasti. Ei kai nyt kukaan ala pääomaa syömään :0

Vierailija
18/36 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap.

Kerro nyt miten ne katoaa sieltä tililtä?

Samaa mieltä. Sijoittaa kannattaa lähinnä kiinteään omaisuuteen esim. maa, metsää paljon, asuntoja jne. Minnekään sijoituskonsulttien ja muiden koijareiden rahastus...toihin ei pidä sekaantua. Ne imuroivat rahasi nopeammin kuin kukaan muu.

Vierailija
19/36 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap.

Tottakai 87 miljoonaa pitää sijoittaa viisaasti. Ei kai nyt kukaan ala pääomaa syömään :0

Loppuuko se raha elinaikanasi jos elät suht' normaalia elämää etkä ole perso luxuselämään? Ei lopu. Kiinteään omaisuuteen voisi sijoittaa jonkin verran, mutta ei koijareiden rahastoihin ja bisnes"ideoihin".

Vierailija
20/36 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen summa vaikka eri pankkien tileillä tuottaa jo peruskorolla sellaisen summan, että kyllä sijoitusviisastelut voi jättää miettimättä.