Vierailija

Onko rumuus oikeasti ongelma vai olenko vain nirso miesten suhteen?

• ylös 3
  • alas 8

Kommentit (12)

Vierailija

Nirso, kun yritän saada sitä tuolta joka vieressä nukkuu joka yö. Ollaan alle 30v, hoikkia ja itsestäänhuolehtivia ihmisiä, tukka on pitkä ja kaikki muu mihin idiootit takertuu kuitenkin, on kunnossa. Mitäs sitten kysyn itseltäni?

• ylös 23
  • alas 0
Vierailija

Jos nainen pihtaa ensimmäiset 20 vuotta ja käyttää seksiä vallankäytön välineenä, kun mies on viriileimmillään, niin eikö ole vain tasapuolista miehen pihtaaminen seuraavat 20 vuotta.

• ylös 7
  • alas 13
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

No olen nirso, ja haluaisin parisuhteen enkä pelkkää seksiä. Ei pitäisi olla ulkonäöstä kyse, mutta luonteesta ja huonosta itsetunnosta kyllä.

• ylös 12
  • alas 1
Vierailija

Parisuhteessa pihtailijat pitäisi laittaa kiertoon, niin naiset kuin miehetkin.

Mielestäni vähän irtoseksiä harrastavat sinkut ovat terveitä päästään, vaikka seksin puutteesta kärsivätkin - myönsivät sitä tai ei.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Parisuhteessa pihtailijat pitäisi laittaa kiertoon, niin naiset kuin miehetkin.

Mielestäni vähän irtoseksiä harrastavat sinkut ovat terveitä päästään, vaikka seksin puutteesta kärsivätkin - myönsivät sitä tai ei.

Pitäkää pihtailijanne!

Vierailija

Nirso seksin suhteen: kokemukseni mukaan dildoni hakkaa 99 miestä sadasta. Kun sitä yhtä ei saa, en viitsi kiduttaa itseäni noiden 99 kanssa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nirso seksin suhteen: kokemukseni mukaan dildoni hakkaa 99 miestä sadasta. Kun sitä yhtä ei saa, en viitsi kiduttaa itseäni noiden 99 kanssa.

Eli 99 prosenttia miehistä ei täytä vaatimustasoasi?

Että sellaiset vaatimukset. Toivotan onnea dildosi parissa.

Vierailija

No mä oon ollut kolme vuotta ilman seksiä. Ei ole vaan ollut enää miestä, joka oikeesti rakastaisi mua. En tiedä, olenko joku poikkeus mutta en halua irtoseksiä vaan harrastaisin sitä vain oikeassa rakkaussuhteesta mitä nyt ei varmaan enää löydy kun olen jo kohta 50v enkä tapaa enää varmaan missään ketään miestä, joka haluaisi sellaisen suhteen kuin minä eli joka perustuisi ihan oikeasti rakkauteen ja sitä kautta tulisi sitten vasta seksielämä.

Vierailija

Kyllä mä voin sanoa, että omalla kohdallani rumuus on ongelma. Nirsous on ongelma siinä tapauksessa, että halu saada rakkautta ja kumppanuutta sen seksin lisäksi, lasketaan nirsoudeksi. Itselleni miehen ulkonäöllä ei ole juuri merkitystä, pikemminkin tykkään enemmän niistä miehistä, jotka eivät ole kedon kukkeimpia itsekään. Ongelma on siinä, että en vaan löydä miehiä, jotka haluaisivat minusta muutakin kuin seksiä. Edes niitä pelkkää seksiä haluavia ei tule usein vastaan.

Vierailija

Kyllä rumuus on ongelmani koska en ole 10 vuoteen saanut minkäänlaista vastakaikua vastakkaiselta sukupuolelta. Olisi itsensä huijaamista väittää minua nirsoksi koska minkäänlaisia pakkeja en ole koskaan antanut kenellekään.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.