Olen ammattilaistrollaaja tällä palstalla - lukuisia legendaarisia aloituksia aloittanut. Kysyttävää?
Antaa tulla vaan, voin neuvoa myös trollaamiseen liittyvissä asioissa.
M22
Kommentit (31)
Voisitko tehdä parempia aloituksia?
Koska aiot hankkia oman elämän ja sulkea netin.
Todista, että olet ammattilaistrollaaja. Laita esim. yläpeukkuja enemmän kuin alapeukkuja.
Missä aloitit trollaamisen. Itse kissin chatissa.
Vierailija kirjoitti:
Koska aiot hankkia oman elämän ja sulkea netin.
Minulla on elämä johon olen tyytyväinen, trollaus on vain semmoinen ns. mukava tylsän illan harrastus.
Miksi sulkisin nettiyhteyteni? Mitä hyötyä tietokoneestani olisi silloin?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Todista, että olet ammattilaistrollaaja. Laita esim. yläpeukkuja enemmän kuin alapeukkuja.
Ei tuohon tarvitse kuin vpn palvelun.
Kertoilkaas parhaimmat aloituksenne niin katsotaan yhdessä kuinka legendaarisia ne on olleet.
Teetkö yksittäisiä aloituksia vai esiinnytkö jonain pidempiaikaisena hahmona kuten nyyhkivä kilttimies?
Vierailija kirjoitti:
Kertoilkaas parhaimmat aloituksenne niin katsotaan yhdessä kuinka legendaarisia ne on olleet.
Löytyy tuolta aihe vapaa kommentoitumat T6
Vierailija kirjoitti:
Olen tämän palstan nuorin T-0.75
Minä olen jo kokenut
T2
Katsokaas kun, jos haluatte olla ammattilaistrollaajia, niin tarvitsette mahdollisuuden saada ylä/alapeukkuja suuria määriä. Muuten syötit eivät tartu niin helposti trolliin mukaan.
Sääntö numero 1 siis.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Teetkö yksittäisiä aloituksia vai esiinnytkö jonain pidempiaikaisena hahmona kuten nyyhkivä kilttimies?
Yleensävaik yksittäisiä aloituksia - jos keksin todella hyvän ja mukaansa tempaavan trollin mikä aiheuttaa suurta hämmennystä ja paskamyrsykyä, niin yleensä saatan palata uudestaan saman aiheen merkeissä palstalle.
Tilanteesta siis riippuu.
Ap
Teitkö aloitukset "aion varjostaa miestäni" ja sen, jossa kysyjä (nainen) ja mies olivat menossa eri autoilla miehen sukulaisen 50v päiville, koska mies ei halunnut matkustaa naisen autossa jossa mukana kyydissä naisen koirat?