Vierailija

Onko miten tavallista, että nainen laukeaa minuutissa kun aletaan panemaan?

• ylös 2
  • alas 0

Kommentit (19)

Vierailija

Onnistuuhan se jos on esileikin aikana hiplattu niin maan pirusti että on jo ihan laukeamispisteessä.

• ylös 19
  • alas 1
Vierailija

Ei varmaan..Aika varmasti teeskentelee.Nainen tarvitsee kunnon esileikit ja harvat yhdynnässä saa oikeasti O:n.Suus**si on yleensä se paras nautinto naiselle.

• ylös 4
  • alas 10
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan..Aika varmasti teeskentelee.Nainen tarvitsee kunnon esileikit ja harvat yhdynnässä saa oikeasti O:n.Suus**si on yleensä se paras nautinto naiselle.

Ei teeskentele kun tunnen peniksessä vahvaa pursitelua samalla ja sykkimistä. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Riippuu vähän kaikesta, mutta yleensä tulen kyllä nopeasti.
Ja tulen ilman esileikkiäkin, "pelkällä" vaginaan panemisella. Suuseksissä toki erilaiset orkut, nekin taivaallisia.
Ja anaaliseksissä. Rintoja ja kännejä käsittelemällä voin myös tulla suht. nopeasti.

Mutta mä taidan olla lähinnä todella harvinainen poikkeus haluineni (masturboin 1-3krt päivässä, ovulaation aikana enempi eikä p*netus laske nolliin edes "punaisina päivinä") ja erittäin herkkine paikkoineni (klitoris niin laaja-alainen vaginan sisäseinämässä, et käytännössä koko vaginan etuseinämä yhtä "g-pistettä" ja perus yhdyntäliike tuntuu sellaiselta "uijuijuijuiuijhhhhh", todella voimakkaasti).

Tosi kiinnostavaa varmaan, mutta huvitti nyt kertoa, että tällaisia poikkeuksiakin on.:D

Oikeasti oli kiinnostavaa! 

• ylös 11
  • alas 0
Vierailija

Minä tulen suht nopeasti, usein ja rajusti joka kerta. Jos on viime kerrasta (seksi tai käsipeli) aikaa, niin ei siinä minuuttia kauempaa mene.

• ylös 15
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä tulen suht nopeasti, usein ja rajusti joka kerta. Jos on viime kerrasta (seksi tai käsipeli) aikaa, niin ei siinä minuuttia kauempaa mene.

Joo, selvästi edellisestä kerrasta oleva aika vaikuttaa. Näinhän se on miehelläkin. 

Vierailija

Saan itselleni käsipelillä hoidettua orgasmin alle minuutissa jos tosissani yritän, mutta tietty mieluummin nautin pidemmän kaavan kautta.

Jos mies osaa asiansa niin suuseksistä tulen kans helposti 1-2 minuutissa.

Yhdynnässä menee vähän kauemmin, mutta yleensä muutama minuutti yhdynnässä oltua jos sitten lisää klitoriksen hieromisen siihen niin tulen muutamassa sekunnissa :D

Vierailija

Kyllä, eikä ole tarvetta teeskennellä. Useesti kyllä vitsailen että onneksi en ole mies kun tulen niin nopeasti :D Masturboidessa tulen noin 30:ssa sekunnissa, ilman mitään esilämmittelyjä tms. Oikeastaan esileikit vaan ärsyttää kun haluisin aina vaan "tulla jo", ja sitten alkaa vaan vituttaa jos siinä kestää ja kestää eikä mennä heti asiaan. Voin kyllä tulla loputtoman monta kertaa putkeen. Luulin että tämä on ihan yleistä mutta ehkä olenkin poikkeus :D

Vierailija

Rakastan sitä, kun mies duunaa alhaalla. Yleensä pitkitänkin sitä herkkua, mutta about 5 minuutissa tulen.

Pantaessa en yleensä edes tule, koska keskityn liikaa siihen, että mieheni saa hyvän panon.
Tämä johtuu siitä, että aiemmassa suhteessani minulla ei ollut merkitystä. Mies siis aina hoiti itsensä ja that's it.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Rakastan sitä, kun mies duunaa alhaalla. Yleensä pitkitänkin sitä herkkua, mutta about 5 minuutissa tulen.

Pantaessa en yleensä edes tule, koska keskityn liikaa siihen, että mieheni saa hyvän panon.
Tämä johtuu siitä, että aiemmassa suhteessani minulla ei ollut merkitystä. Mies siis aina hoiti itsensä ja that's it.

Sama täällä,usein miehet eivät jaksa esileikkejä ja arjesta väsyneenä jää seksi vähiin.Pelkällä panemisella nainen on kyllä melko kuiva,tarvitaan kyllä esileikkejä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä, eikä ole tarvetta teeskennellä. Useesti kyllä vitsailen että onneksi en ole mies kun tulen niin nopeasti :D Masturboidessa tulen noin 30:ssa sekunnissa, ilman mitään esilämmittelyjä tms. Oikeastaan esileikit vaan ärsyttää kun haluisin aina vaan "tulla jo", ja sitten alkaa vaan vituttaa jos siinä kestää ja kestää eikä mennä heti asiaan. Voin kyllä tulla loputtoman monta kertaa putkeen. Luulin että tämä on ihan yleistä mutta ehkä olenkin poikkeus :D

Minullakin tulee masturboidessa varmaan minuutissa,mutta yhdynnässä ei,se vie aikaa.Suuseksissä tulee taas nopeasti.Gynegologi kertoi,että naisille yhdynnässä penis ei kuulemma osu niin klitoriksen,niin siksi se tuleminen kestää kauemmin,siis jos ei ole mitään esileikkejä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Minullakin tulee masturboidessa varmaan minuutissa,mutta yhdynnässä ei,se vie aikaa.Suuseksissä tulee taas nopeasti.Gynegologi kertoi,että naisille yhdynnässä penis ei kuulemma osu niin klitoriksen,niin siksi se tuleminen kestää kauemmin,siis jos ei ole mitään esileikkejä.

Riippu paljon asennosta miten osuu. 

Vierailija

Minä en ymmärrä tuota klitoris hommaa, minä en siitä saa mitään. Jos emättimen tiettyä kohtaa sormeilee, niin silloin tuntuu jo jossain. Mulle ei klitoriksen koskettelu tuota kuin halujen hiipumisen.

Vierailija

Se tuntuu hyvältä, kun miehen käsi on niin iso, ja sormettaa minua. Melkeen saan jo siitä orgasmin, kun vieressäni vaan on MIES, isompi sukupuoli.

M41

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut naisystävä joka oli samanlainen. Seksin aikana se tuli vaan koko ajan loputtomasti juuri minuutin parin välein. Oli mahtavaa koettavaa ja katseltavaa kun nainen on todellakin täysillä mukana.

Vierailija

masturboidessani työnnän suurehkon sauvan pilluuni ja tulen alta minuutin. Miehen kanssa,en koskaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sä olisit mulle todella sopiva seksikumppani. Itsekin ammun lastin alta minuutin ja pystyn helposti muutaman minuutin jälkeen useasti uudestaan. Tuollaisen naisen kun pääsisi ampumaan takaapäin, niin se olisi päivä yhtä orgasmia. 

Vierailija

Mulla riippuu täysin siitä millaisessa vireessä olen. Mua voi kiihottaa esim viesteillä pitkin päivää. Ja sit mä voinkin räjähtää orkkuu samantien kun rupeaa tapahtumaan. Ja orkkuja tulee useita peräkkäin.

Jos en oo vireessä, tartten minäkin lämmittelyä ja kestää pidempään.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.