Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, mistä määrästä alkoholia tulet humalaan?

Vierailija
15.04.2017 |

Kuvitellaan että hörpit alkoholia kuuden tunnin ajan. Kuinka paljon tarvitset siihen että nuppi menisi ihan sekaisin?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolesta pullosta viiniä kaatokännissä, 5 dl siideriä riittää hiprakkaan.

Nainen 52 kg.

Tylsä tyyppi.

Vierailija
22/33 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pysty juomaan niin paljon, että menisin ihan sekaisin. Tulee raja vastaan ennen sitä eikä mee enempää alkoholia alas

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiprakkaan yhdestä lasista, humalaan parista-kolmesta.

En juo usein, koska en tykkää alkoholin mausta saati krapulasta.

Vierailija
24/33 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No baarissa mulla ei koskaan mene yli 40 euroa. Juon muutaman shotin ja ehkä kolme-neljä drinkkiä ja olen kännissä ja seuraavana aamuna on aina krapula. N28

Vierailija
25/33 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies17 kirjoitti:

Ite olen 17v poika (just täytin)

Olen eläessäni maistunut kaksi kertaa kaljaa kunnolla.

Molemilla kerroilla join yhden 0,33 dl karjalan tölkin enkä kummallakaan kerralla huomannut mitään muutosta.

Eli en tullut edes ekalla kerralla yhdestä tölkistä känniin.

Olen 170cm/60kg joten en mikään kovin isokokoinen.

Ei oikeastaan ryypiskelyt kiinnosta.

En ollut edes vajaa vuosi sitten juhlimassa peruskoulun päättäreitä.

Ei vain kiinnosta.

Eli en osaa vastata mistä määrästä tulen känniin, mutta se on varma, että yksi ainakaan tunnu missään enkä kyllä nyt koe tarvetta mennä testailemaankaan. Ehkä myöhemmin sitte...

Oho, sinä mies?

Et siis tullut yhdestä oluesta känniin? Voin kertoa, ettei siitä tule kolmivuotiaskaan. 

Känni on tietenkin sana jonka jokainen saa itse määritellä, mutta kyllä tavalliset aistit omaava ihminen huomaa yhdenkin alkoholiannoksen vaikutuksen.

Vierailija
26/33 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
27/33 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
28/33 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni mukaan siinä kuudennen juoman ja parin tunnin jälkeen alan lähentelemään häntä.

Ei kuulema haittaa.

Vierailija
29/33 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele humala

Vierailija
30/33 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut suurkuluttaja 15 vuotta joten toleranssia löytyy. Esim. jos 6 tunnin aikana juon 8 isoa olutta, en oikein ole edes merkittävästi humalassa, esim. tietokonepelien pelailu sujuu erinomaisesti. Käytännössä tarvii väkevämpiä jos ihan kunnolla humalaan haluan. Puoli pulloa jotain kirkasta ja siihen 3-4 isoa kaljaa voisi toimia.

Vierailija
31/33 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N26, 176cm ja 60kg

2-3 viinilasillisen jälkeen on semmonen mukava lämmin olo, lievä hiprakka ehkä

4-5 viinilasillista niin on jo selvästi hiprakassa

6+ selvä humala

Kaatokännissä en ole koskaan ollut, yleensä juon vaan 3-5 annosta kun juhlin koska kupliva hiprakka on 100x parempi fiilis kuin humala ja siitä ei vielä saa krapulaakaan. Kerran teininä olin semmosessa humalassa että kompuroin ja puhe sammalsi eikä se ollut yhtään hauskaa enää ja seuraavan päivän olo ei todellakaan ollut sen arvoista.

En myöskään juo kovin usein, ehkä kerran kuukaudessa tai kahdessa. Sen sijaan usein illanistujaisissa yms. polttelen mieluummin vähän pilveä ja pysyttelen muuten vesi/limulinjalla.

Ihana nainen. Mieluiten itekin polttelen. Illanistujaisissa max muutama drinkki tai limu/vesilinja

Vierailija
32/33 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varma, mutta ei siihen paljoa vaadittaisi. Kolme isoa lonkeroa niin olisin varmaan jo pöydän alla. Olen juonut viimeksi 6 vuotta sitten (toki kilistellyt kuoharit jossain juhlissa, viiniäkään en juo), joten en osaa varmaksi sanoa. Kitukasvuinen olen.

Vierailija
33/33 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on nuppi sekaisin, niin olen juonut liikaa sen takia, että en ole huomannut juoneeni liikaa.

Varmaan viinipullollinen saa minussa humalatilan, mutta ei silloin vieä ole ”nuppi sekaisin”.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi