Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, mistä määrästä alkoholia tulet humalaan?

Vierailija
15.04.2017 |

Kuvitellaan että hörpit alkoholia kuuden tunnin ajan. Kuinka paljon tarvitset siihen että nuppi menisi ihan sekaisin?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa koska mulle ei maistu niin paljon kerralla että tulisin humalaan.

Vierailija
2/33 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kun en ole koskaan juonut niin paljoa. 3 drinkkiä = pieni hiprakka. Humalassa en ole koskaan ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sekaisin? 

Mitä tällä tarkoitetaan? Sekoilee puskapissalla ja sammuu? 

Oman määritelmäni mukaan humala on "se tuntu", että puhuu vilkaammin, maailma näyttää ihanalta jne. 

Siihen en tarvitse kuin pari lasillista viiniä tunnin aikana. Kuuden tunnin aikana on ehkä viinipullollinen. 

Vierailija
4/33 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on yksilöllistä, vitun idiootti!

No sillähän tässä kyselenkin, että paljonko kukin sietää.

Vierailija
5/33 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa sanoa koska mulle ei maistu niin paljon kerralla että tulisin humalaan.

Minä kyllä humallun. Joku 4-5 ravintola-annosta on max, koska sen jälkeen alan oksentaa, ja en päästä enää itseäni siihen vaiheeseen (3 kertaa olen päästänyt). En siis pystyisi juomaan tainnoksiinkaan, käsittääkseni, koska oksaintaisin vaan.

Vierailija
6/33 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä siinä 12 bissen jälkeen alkaa olla pikku hiprakassa, mutta kunnon kännit vasta kopan jälkeen.

N32 199.2cm ja 107kg

Vierailija
7/33 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, ei oo tullu paljoo kokeiltua viime vuosina. Veikkaan, että tulisin humalaan kolmesta drinkistä/ siideristä tms. Sen verran huono toleranssi.

Vierailija
8/33 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sekaisin? 

Oman määritelmäni mukaan humala on "se tuntu", että puhuu vilkaammin, maailma näyttää ihanalta jne. 

Siihen en tarvitse kuin pari lasillista viiniä tunnin aikana. Kuuden tunnin aikana on ehkä viinipullollinen. 

Niin että jalat ei kanna ja sammuu. En tietenkään toivo että kukaan niin paljon juo.

Vierailija
9/33 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on jo niin pitkä kun viimeksi voisin sanoa olleeni täysin sekaisin alkoholista joten en tiedä... todennäköisesti alle kymmenen annosta. Humalassa kuitenkin olisin ehkä kolmesta jos ne tasaisesti joisin kuuden tunin aikana.

Vierailija
10/33 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullo viiniä saa puheen sammaltamaan ja pakko mennä nukkumaan. Seuraa kahden päivän krapula.

Vierailija
11/33 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sekaisin? 

Niin että jalat ei kanna ja sammuu. En tietenkään toivo että kukaan niin paljon juo.

Oisko n. 10 annosta? 

Olen aika pienikokoinen ja en tuossa tilassa ole ollut. 6-8 tuossa ajassa tuo selkeän humalan, mutta ihan omin jaloin joka paikasta selviän. 

Mistä kiinnostus aiheeseen? Aiotko tainnutaa jonkun pokan?

Vierailija
12/33 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies17 kirjoitti:

Ite olen 17v poika (just täytin)

Olen eläessäni maistunut kaksi kertaa kaljaa kunnolla.

Molemilla kerroilla join yhden 0,33 dl karjalan tölkin enkä kummallakaan kerralla huomannut mitään muutosta.

Eli en tullut edes ekalla kerralla yhdestä tölkistä känniin.

Olen 170cm/60kg joten en mikään kovin isokokoinen.

Ei oikeastaan ryypiskelyt kiinnosta.

En ollut edes vajaa vuosi sitten juhlimassa peruskoulun päättäreitä.

Ei vain kiinnosta.

Eli en osaa vastata mistä määrästä tulen känniin, mutta se on varma, että yksi ainakaan tunnu missään enkä kyllä nyt koe tarvetta mennä testailemaankaan. Ehkä myöhemmin sitte...

Oho, sinä mies?

Et siis tullut yhdestä oluesta känniin? Voin kertoa, ettei siitä tule kolmivuotiaskaan. 

Vierailija
13/33 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies17 kirjoitti:

Ite olen 17v poika (just täytin)

Olen eläessäni maistunut kaksi kertaa kaljaa kunnolla.

Molemilla kerroilla join yhden 0,33 dl karjalan tölkin enkä kummallakaan kerralla huomannut mitään muutosta.

Eli en tullut edes ekalla kerralla yhdestä tölkistä känniin.

Olen 170cm/60kg joten en mikään kovin isokokoinen.

Ei oikeastaan ryypiskelyt kiinnosta.

En ollut edes vajaa vuosi sitten juhlimassa peruskoulun päättäreitä.

Ei vain kiinnosta.

Eli en osaa vastata mistä määrästä tulen känniin, mutta se on varma, että yksi ainakaan tunnu missään enkä kyllä nyt koe tarvetta mennä testailemaankaan. Ehkä myöhemmin sitte...

Oho, sinä mies?

Et siis tullut yhdestä oluesta känniin? Voin kertoa, ettei siitä tule kolmivuotiaskaan. 

Nykynuoriso pitää kännäilytouhuja aika noloina, ja varsinkin tuollaista alkoholilla pätemistä :>

Vierailija
14/33 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pullo viiniä saa puheen sammaltamaan ja pakko mennä nukkumaan. Seuraa kahden päivän krapula.

Huono yleiskunto kenties?

Vierailija
15/33 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mä olen treenannut niin paljon valitettavasti, että pari viinipulloa ei ole mulle kummoinen määrä, sillä määrällä toimin hyvinkin normaalisti.

Tarvitaan lisäksi vielä vaikka konjakkia, että ulkopuolinen huomaa mun olevan päihtynyt.

En todellakaan ole tästä taidostani ylpeä tahi hyvilläni, mutta juoppo mikä juoppo.

Vierailija
16/33 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vaikuttaa mitä juon. Mietoja lonkeroita, siidereitä tai olutta voin juoda useamman menemättä liian humalaan toisin on taas viskin, viinin tai kirkkaiden kanssa.

Vierailija
17/33 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin pitkän linjan alkoholista sanoisin, että tarvitaan n. 15 annosta kuudessa tunnissa sammumistilaan. 

Tämä riippuu kovasti siitä, mikä on edellisen päivän saldo, mitä on syönyt samana päivänä jne. 

Kai ymmärrät, että lopputulema on kovasti riippuvainen ihmisen toleranssista ja fyysisestä koosta? Ei ole mitään absoluuttista mittaria tähän. 

Vierailija
18/33 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

N26, 176cm ja 60kg

2-3 viinilasillisen jälkeen on semmonen mukava lämmin olo, lievä hiprakka ehkä

4-5 viinilasillista niin on jo selvästi hiprakassa

6+ selvä humala

Kaatokännissä en ole koskaan ollut, yleensä juon vaan 3-5 annosta kun juhlin koska kupliva hiprakka on 100x parempi fiilis kuin humala ja siitä ei vielä saa krapulaakaan. Kerran teininä olin semmosessa humalassa että kompuroin ja puhe sammalsi eikä se ollut yhtään hauskaa enää ja seuraavan päivän olo ei todellakaan ollut sen arvoista.

En myöskään juo kovin usein, ehkä kerran kuukaudessa tai kahdessa. Sen sijaan usein illanistujaisissa yms. polttelen mieluummin vähän pilveä ja pysyttelen muuten vesi/limulinjalla.

Vierailija
19/33 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin aamulla hakemassa kaljasatsin. 

Eli kahdeksan olutta. Ei juurikaan vaikutusta. Harmittaa, ettei väkevämpää saa nyt pyhinä. 

Nainen siis olen ja painoa 60 kg. 

Vierailija
20/33 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolesta pullosta viiniä kaatokännissä, 5 dl siideriä riittää hiprakkaan.

Nainen 52 kg.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän