Tuttavaperhe erosi. Olen tapaillut miestä jo tovin. Onko väärin, jos muutan heidän taloon asumaaan?
Mies siis osti ex-vaimon osuuden talosta. 6kk erosta kulunut.
Kommentit (11)
Muuta pois. Ei ole ex naisen asia kuka asuu talossa jota hän ei edes omista.
Eiköhän siihen saa muuttaa kuka haluaa jos on nyt miehen nimissä. Itse en myis vaan pitäis myydä ulkopuoliselle koko talo.
Itsesuojeluvaistoosi viittaan myös: ex ei takuulla suhtaudu kovin kivasti, jos näin äkkiä muutat sinne. Miten iso tai pieni paikkakunta on? Isolla hukkuu, mutta pienellä paikkakunnalla lähtee juorumyllyt täysillä liikkeelle. Kestätkö sen?
Googlaa laastarisuhde.
Mieti ehkä vielä hetkisen - ei sinun tarvitse lopettaa, mutta toi muutto jo nyt?
Vierailija kirjoitti:
Aika nopeeta toimintaa.
Muuta jos sulla ei ole yhtään itsesuojeluvaistoa.
Itse pysyisin kaukana noin äskettäin eronneesta. Tulee vain toistamaan entisen suhteensa virheitä sun kanssas jos ei ton kummempaa mietintätaukoa osaa pitää.
<- Kateellisten panettelua! Kaikki ok, voit tietenkin muuttaa.
Tuttavaperhe erosi, eli liittyykö tähän myös lapsia? Asuvatko he isän luona vai äidin? Vierailevatko isän luona? Ja jos perheeseen kuuluu lapsia, niin oletko oikeasti sitä mieltä, että lapsille on hyvä juttu noin tuoreen eron jälkeen, että kotiin muuttaa uusi nainen? Ennen kuin he ovat edes käsitelleet, mitä heidän perheelleen on tapahtunut?
Se on sen toisen perheen - vaikkakin jo eronneen - koti. Sinä menet toisen (naisen) kotiin asumaan. Kaikki mitä ja miten teet, vertautuu miehen silmissä siihen, miten entinen vaimo asiat teki.
Jos haluat muuttaa yhteen miehen kanssa ja perustaa hänen kanssaan uuden perheen, etsikää uusi koti, joka on molemmille vain teidän perheenne koti.
Eri asia tietysti, jos on kyseessä joku sukutila.
Ei kai tuossa, mutta itse en kyllä alkaisi tapailla minkään tuttavaperheen miestä, etenkin jos ero tuore. Vai oliko teillä jotain jo ennen eroa?
Muuta sinne. Mutta vaadi uusi sänky. Paitsi, jos uskot, että ylität siinä vanhassa saadut kicksit.
Höpsis, pelokkaat rouvat täällä piipittää..
Tottakai voit muuttaa. Jos teidän suhde on tosi rakkautta ja aidosti haluatte toisenne, niin siitä vaan. Kyllä lapset sopeutuu kun aikuiset käyttäytyy fiksusti.
Kyllä sen tuntee kun on se oikea! Kukaan ulkopuolinen ei voi antaa mitään aikarajoja. Kaveri löysi elämänsä miehen pari viikkoa avioeron jälkeen, minulla taas meni reilu vuosi. Mutta kyllä sen tunsi! ❤
Aika nopeeta toimintaa.
Muuta jos sulla ei ole yhtään itsesuojeluvaistoa.
Itse pysyisin kaukana noin äskettäin eronneesta. Tulee vain toistamaan entisen suhteensa virheitä sun kanssas jos ei ton kummempaa mietintätaukoa osaa pitää.