Veetistä tulee mieleen k***n veto ja Emmasta joku lihava suomifilmin ruma vanha nainen.
Kommentit (11)
Vierailija:
kun haukkua niitä netissä. ja viel noin epäasiallisesti ja rumasti. :( Lapsista on kuitenkin kyse. Ja jos veeti on suosituin nimi täl hetkellä, ni mitä sitten? onko se sulta jotenkin pois?
Ei pidä olla niin saamarin herkkänahkainen.
Tai ehkä olet lapseton, kun noin hennot arvostella! Lapsellinen idiootti
Kuka voi kuvitella aikuista Eetua? Kiva olla konttausikäisen niminen koko loppuikä. " Moi mä oon Eetu, voinksmä tarjota sulle drinkin?" Ha ha, mahdoton lause.
haluis oikeesti olla Veeti Kallion kaa silleen, mutta ne joutuvat tyytymään johonkin tappotylsään insinööriin tai asentajaan. Kostaakseen miehensä ankeuden ne nimeää lapsensa hot hot Veetiksi, ja kuvittelee sillä hankkivansa skidille enemmän karismaa kuin isällään on. On muuten tosi.
Vierailija:
haluis oikeesti olla Veeti Kallion kaa silleen, mutta ne joutuvat tyytymään johonkin tappotylsään insinööriin tai asentajaan. Kostaakseen miehensä ankeuden ne nimeää lapsensa hot hot Veetiksi, ja kuvittelee sillä hankkivansa skidille enemmän karismaa kuin isällään on. On muuten tosi.
Ja mitä tuohon Veetiin ja muihin nimiin tulee, niin sitä aina miettii, että mikset lapset kiusaa toisiaan nimen perusteella. Ja syykin on selvä: mitä aikuiset edellä, sitä lapset perässä.
Vierailija:
Kuka voi kuvitella aikuista Eetua? Kiva olla konttausikäisen niminen koko loppuikä. " Moi mä oon Eetu, voinksmä tarjota sulle drinkin?" Ha ha, mahdoton lause.
Löysääs vähän sitä pipoa ja nopsaan, vaikko kaikki siellä nupissa oleva tietoko siellä kiristää? Aikuisiakin Eetuja on, no shit, sherlock!
Vierailija:
Idiootti luuletko sinä, että Eetu on uusi nimi? Tutkis vähän nimihistoriaa! Löytyy aikuisiakin Eetuja.
Ja mitä tuohon Veetiin ja muihin nimiin tulee, niin sitä aina miettii, että mikset lapset kiusaa toisiaan nimen perusteella. Ja syykin on selvä: mitä aikuiset edellä, sitä lapset perässä.
Vierailija:
Meidän tytön toisena nimenä, meinasi tulla etunimeksi. Kaikilla on omat mielipiteensa nimistä. Itse en antaisi taas nimeksi esim. Otsoa tai
Neaa tai vaikkapa Nikoa vaikka nekin ovat ihan ok nimiä.
Inhottavaa haukkumista, en yhtään ihmettele mistä lapset oppivat huonoa käytöstä, katsoisitte aikuiset peiliin!
Tulee mieleen joku viktoriaanisen ajan aatelisneito, siveä ja suloinen:-)
kun haukkua niitä netissä. ja viel noin epäasiallisesti ja rumasti. :( Lapsista on kuitenkin kyse. Ja jos veeti on suosituin nimi täl hetkellä, ni mitä sitten? onko se sulta jotenkin pois?