Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä muilla masentuneilla semmoista fiilistä, että ette vaan jaksa tehdä _yhtään mitään_?

Vierailija
14.04.2017 |

Itse jaksan vaan istua koneella ja jumittaa. Haluaisin pelailla pelejä ja varsinkin lukea kirjoja, mutta ei vaan yksinkertaisesti huvita. Vaikka yritän alkaa lukemaan, niin 20 sec päästä nakkaan kirjan pois ja ahdistun ihan h*mmetin paljon. Onko tää ihan normaalia masennusta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan on normaalia. Itse suunnittelin pitäväni tänään siivouspäivän. Nyt on jo myöhä, mutta istun edelleen sängyssä katsellen netistä ohjelmia muutaman minuutin pätkissä, koska mielenkiinto loppuu lyhyeen ja siirryn surffailemaan päämäärättömästi kaiken maailman vauvapalstoilla, minkä jälkeen palaan ohjelmaan jne... :(

Vierailija
2/5 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on vaikeuksia keskittyä. Johtuu stressistä. On niin voimakas ahdistus, että nämä asiat tulevat väkisin mieleen kun pitäisi keskittyä  tekemään jotain. Olen opiskelija, ja jatkuva huoli toimeentulosta syö resursseja. Tilanteeni on absurdi, koska valmistumalla nopeammin saisin talouteni paremmalle tolalle, mutta koska opintotuki ei riitä edes vuokraan, opinnot hidastuvat stressatessani jatkuvasti rahasta ja duuneista. En pysty viettämään ns. vapaa-aikaa, sillä tuntuu että pitäisi olla koko ajan kirjoittamassa työhakemuksia. Tästä on syntynyt kierre: en vietä yhtään vapaa-aikaa, enkä näe koskaan ketään ystäviä, mutta en siitä huolimatta saa mitään aikaiseksi. Tiedän, että tekisi hyvää pitää vähän vapaata, mutta en ahdistukseltani pysty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidatte olla laiskoja vaan.

Vierailija
4/5 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan tee mieli edes korjata pöydästä eilisiltaista ateriointia. Kauppaan pitäisi mennä, se saa jo itkettämään

Vierailija
5/5 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei huvita mikään. Tuntuu että vaikka voittas miltsin lotossa niin vaan vituttas😤