Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laskun maksaminen OmaElisassa - joku ihana auttakaa!

Vierailija
14.04.2017 |

Osaako joku neuvoa. MITEN ihmeessä lasku maksetaan omaelisa-sovelluksessa? Kaikissa ohjeissa vaan sanotaan, että laskun voit myös helposti maksaa omaelisassa, mutta en löydä sieltä sovelluksesta yhtään mistään sellaista kohtaa mistä pääsisi maksamaan!

Se näyttää vain avoimet ja menneet laskuni, mutta ei niille pysty tekemään mitään. Olen kirjaimellisesti klikannut jokaista kohtaa mikä siitä sovelluksesta löytyy, mutta en vain löydä. Hermot jo menee. Argh. Googlaamalla en saanut apua, muuta kuin yötä hokemista että laskujen maksaminen omaelisassa on helppoa ja nopeaa. No eipä ole hirveän helppoa!!!

Olen kiitollinen jos joku minua neuvoo!!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hätätilassahan voit maksaa ihan normaalisti pankista, kopioit sieltä  Oma Elisasta tarpeelliset tiedot. Jos lasku on päässyt erääntymään, niin en tiedä voiko silloin enää maksaa sieltä. Käy kysymässä sieltä elisapalstalta, sieltä on itselleni aina apu löytynyt.

Ainakin ennen sieltä pystyi maksamaan vain heti- eli toimi niin kuin verkkomaksu tilatessa jotain tuotetta.

Itse olen laittanut ne suoramaksuun.

Vierailija
2/12 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä maksan aina laskut OmaElisassa. Muistaakseni sivupalkissa on kohta nimeltä Laskut, sen alta löytyy avoimet laskut selkeästi listattuna. Siitä klikataan haluttua laskua, jolloin sitä voi tarkastella tai maksaa, hyvin selkeä juttu. Pitäisi tulla lista eri pankkien logoista, joita klikkaamalla maksu tapahtuu ihan samalla tavalla kuin muuallakin netissä.

Missä kohtaa se ongelma oikein sinulle tulee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klikkaa kohdasta laskut  --> avoimet laskut, sitten siinä tulee avoimen laskun alle nappi, maksa lasku.

Vierailija
4/12 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun klikkaan siitä "Laskut", niin aukeaa se siisti lista laskuja, mutta kun jotain niistä laskuista klikkaan, niin aukeaa vain sellainen erittely "tarkastele laskua" mutta ei mitään pankkien logoja eikä mitään painiketta mistä pääsisi maksamaan sen. Pystyn siis ainoastaan katsomaan niiden laskujen tietoja. En tekemään niille mitään. Onpa kummallista..

Vierailija
5/12 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttänyt sovellusta, ihan nettisivuston kautta mennyt omaelisaan. Sieltä löytyy ne avoimet laskut ja sieltä olen maksanut nettipankkitunnusten kanssa.

Vierailija
6/12 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin oikein tarkistamassa omaelisassa.

Kirjauduin sisään, siinä heti etusivulla tuli kohta laskut, klikkasin sitä ja aukeaa sivu missä näkyi avoin lasku ja vihreä nappi: maksa lasku.

7/12 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa erikoista, että vain sinulla on ongelma. Voisit laittaa tähän ketjuun printscreenin siitä sivusta, niin katsotaan yhdessä miltä se sinulla näyttää...

Vierailija
8/12 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa anteeksi en huomannut että käytät sovellusta, en sitten osaa sanoa miten siellä homma toimii. Itse käytän aina tietokoneversiota.

T: 6

Vierailija
9/12 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

OmaElisa-SOVELLUKSEN kautta ei ehkä välttämättä onnistu laskun maksaminen. Minkälainen puhelin/tabletti sinulla on?

Vierailija
10/12 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Android-puhelin. Sovelluksessa on vas. Ylänurkassa valikko, josta valitsen Laskut. Sen alta aukeaa lista avoimista laskuista, Laskujen yhteydessä näkyy vihreä ruutu, josssa lukee Maksa lasku. Siitä klikkaamalla avautuu verkkopankki.

11/12 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otan laskun tiedot talteen tavan paperille ja aina on onnistunut. Tosin Saunalahden lasku mulle tulee e-laskuna. Mut joitain muita laskuja. Oma-Elisassa olen siirtänyt kyllä laskun eräpäivää.

Vierailija
12/12 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei kans onnistu android sovelluksen kautta maksaa suoraan. Menen sitten nettiselaimen kautta omaelisaan niin pystyy maksamaan :)