Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, haluaisitko vain olla pullantuoksuinen kotiäiti?

Vierailija
14.04.2017 |

Sellainen kodin hengetär joka pitää huolta lapsista ja miehestä?

Nainen, haluaisitko vain olla pullantuoksuinen kotiäiti?

Vaihtoehdot

Kommentit (27)

21/27 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mieluummin pieruntuoksuinen uranainen.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
22/27 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ja saankin olla! Tämä on ollut minun unelmani aina! Ero ei pelota eikä kuolema tai eläke, koska kaikkiin ollaan varauduttu..

Sama..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ja saankin olla! Tämä on ollut minun unelmani aina! Ero ei pelota eikä kuolema tai eläke, koska kaikkiin ollaan varauduttu..

Samat sanat! Ensin olin kotiäiti ja oli ihanaa, kun sai kiireettä hoitaa lapset ja olla heidän kanssaan. Toki virikkeitä hankittiin ulkopuoleltakin; srk:n päiväkerhot, kirjastojen satutunnit, musiikkileikkikoulu, kuvataidekoulu jne. Vähän myöhemmin nautin siitä, että sain lähettää koululaiset kouluun ja ottaa heidät taas välipalan kera vastaan iltapäivällä.

Nykyään olen kotirouva eikä tekemisiäni rajoita mikään. Taloudellisesta puolesta ei tarvitse kantaa huolta, sen verran hyvin mies on aina tienannut ja maksanut minulle reilusti yksityistä eläkettä. Avioeron ja kuoleman varalta on asianajan kanssa tehty paperit, omaisuus on yhteistä jne., joten hätäpäivää ei tulisi.

P.s. meillä käy siivooja ja ikkunanpesijä, joten helpolla pääsen ja nautin elostani ja olostani. Taitaa tuo mieskin nauttia, kun tuossa vieressä tyytyväisenä myhäilee ja siemailee punaviiniä. Joskus aikanaan, kun puhuin töihinpaluusta hän totesi aina, ettei kannata, hän maksaa paremmin 😊

Vierailija
24/27 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tykkään työstäni, haluan ansaita omat rahani. En halua olla toisen rahoista ja armosta riippuvainen, mitäs sitten jos puoliso jättää tai kuolee? En myöskään halua antaa lapsilleni sellaista kuvaa että nainen voi viettää koko elämänsä toisen siivellä eläen, töissä käymättä ja vain kotona puuhastellen.

Vierailija
25/27 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua olla pullantuoksuinen äiti, olen jo piirakantuoksuinen mummo.

Eilen paistoin liki sata karjalanpiirakkaa, oli makoisaa kaikenikäisistä lapsukaisista.

Vierailija
26/27 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
27/27 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän