Mitkä muut ovat kiellettyjä aiheita palstalla kuin islam?
Saako esim. kristinuskosta keskustella?
Vähemmistöistä näköjään saa, siis ainakin romaneista. Voisiko joku kertoa.
Kommentit (29)
Moderoinnin taustalla on sama ajattelu, jonka perusteella esimerkiksi itsensäpalastajia korjataan talteen vaikka he itse haluaisivat mahdollisen monen ihmisen näkevän sukupuolielimensä.
Vierailija kirjoitti:
Moderoinnin taustalla on sama ajattelu, jonka perusteella esimerkiksi itsensäpalastajia korjataan talteen vaikka he itse haluaisivat mahdollisen monen ihmisen näkevän sukupuolielimensä.
Nännit saa silti näkyä? Häpykarvat?
väärien puoluetten kehuminen ja ikävie asioitten kertominen hyväksi katsotuista puolueista.
aloitukset joitten kritiikki kohtistuu miehiin, saa olla kohtuullisen pitkään.
Joku ahdisteleva setämies poisti kommentin, jossa sanoin ettei keski-ikäisten miesten harjoittamasta ahdistelusta saa puhua. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nännit saa silti näkyä? Häpykarvat?
Juuri näin! Tässä tyypillinen esimerkki yksilön vapauksien loukkaamiseen johtavasta kaksinaismoralismista. Nännejään saa näytellä vapaasti mutta itsensä vatkaaminen julkisella paikalla johtaa poistamiseen paikalta ja joskus jopa sakkoihin!
Yksisarvishoitoon ei saa suhtautua kriittisesti.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisen kulttuurin erityispiirteet
Kyllähän taannoin oli pitkä keskustelu juuri noista mainitsemistasi erikoispiirteistä. Siinä käsiteltiin huippumallimissejä, jotka esittelivät suomalaisen kulttuurin erityispiirteitä Dubaissa ja saivat elää glamour-elämää.
Tuo nyt kuolee silkkaa mahdottomuuttaan!