Aargh, olen istuessa pidempi kuin miehet!
Olen pitkäselkäinen (mutta persjalkainen) 169cm nainen ja olen tapaillut viime aikoina n. 172-178cm miehiä. Jos istumme vierekkäin niin olen aina pidempi. Vasta n. yli 180cm mentäessä ei tarvitse hävetä. Vaikka autossa niin v*tun noloa jos mies on lyhyempi, toivon ettei kukaan näe.. Harmi ettei penkkejä voi nostaa eikä laskea! xD
En kuitenkaan haluaisi laittaa deittaillessa mitään pituuskriteerejä, ärsyttää vaan!
Kellään muulla samaa ongelmaa? :D
Kommentit (28)
Eihän tuossa mitään. Kysyt aina ensimmäisenä miehiltä, että onhan heillä autossaan penkin korkeuden säätö. Jos ei ole, niin vihellät pelin poikki. Kyllä meitä korkeuden säädön omistaviakin on. Ei hätää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon kateellinen naisille hyvästä mielikuvituksesta. En pystyisi millään keksimään noin typerää ongelmaa, vaikka miten yrittäisin
Ei tässä ongelmaa olisikaan, jos kaikilla minusta kiinnostuneilla miehillä ei olisi niin kitukasvuinen selkä! Tai jos sitä autonpenkkiä saisi nostettua ylemmäs, prkl! xD
Osta auto jossa on penkin korkeuden säätö tai vaihtoehtoisesti kallista penkkiä ja röhnötä istuessasi.
Minä en osta mitään autoa koska ei ole korttia. :D
Ja noilla tapailemillani miehillä on ollut jotain vanhoja amisrotiskoja, ehkei niitä sitten pysty säätämään! :D
Ja en tykkää röhnöttää! :D
No onhan toi vähän ikävää. Vaikka mitä sanotaan, niin kyllä ulkonäkö vaikuttaa maailmassa paljon, jokaiselle siten miten sen itse näkee. Minä en voi sietää pitkäselkäisiä miehiä, kamalaa, pitää olla pitkät jalat. Itse olen pitkäraajainen nainen ja siksi pidän samankaltaisista. Genetiikka, you know. Etsi sellainen, joka miellyttää myös fyysisesti.
Nimim. eka avioliitto yhtä pitkän lysyssä seisovan miehen kanssa päätyi eroon, nyt 15 cm pidemmän miehen kanssa avioliitto ja lapset = tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Minkä pituisia farkkuja käytät / mikä on jalkasi sisäpituus?
Yleensä naisilla on suhteellisesti pidemmät jalat kuin miehillä.
En tiedä, en ole mitannut. Ellokselta aina tilailen ja ne on olleet ihan kelpoja. :D
Minun jalkani eivät todellakaan ole pidemmät kuin miehellä! Ehkäpä olen mutaatio. Tai sitten ne ovat nämä karjalaisgeenit! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olet persejalka
Joo, tiedetään! Niinhän mää tohon kirjoitinkin! Mutta vastapainoksi upea pitkä selkä, hahah! :DD
Oon siis mäyräkoira! :DD
Mutta miehet, ettekö voisi kasvattaa yhtään pidempiä selkiä?? xD
Eli tämä ei sittenkään tainnut olla mielestäsi noloa sinulle vaan miehille, eikö niin? On vain sosiaalisesti hyväksyttävämpää verhota se häpeäksi omasta itsestä.
Sovitaan vaikka että noloa se on molemmille. :D
Tappijalkani ovat kamalat mutta pitkästä selästäni olen toisaalta ylpeä. Selkääni en haluaisi lyhentää, kasvaisipa nuo jalat vaan vähän lisää, heh. :D
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuossa mitään. Kysyt aina ensimmäisenä miehiltä, että onhan heillä autossaan penkin korkeuden säätö. Jos ei ole, niin vihellät pelin poikki. Kyllä meitä korkeuden säädön omistaviakin on. Ei hätää.
Ahahaha vitsi mää hajosin!!! Niin kai on sitten tehtävä. xDDD
Minuakin hävettää ottaa aurinkoa mieheni kanssa, koska pääni on syvyyssuunnassa pidempi ja jos makoilemme vierekkäin, niin pääni on korkeampi. Minulla on vielä 0,2cm pidempi nenä, mikä korostaa ongelmaa.
Kannattaa tehdä selkälihasliikkeitä ja harjoittaa selkää tukevia lihaksia. Monilla ne on tosi huonossa kunnossa eivätkä tue selkärankaa kunnolla. Aiheuttaa helposti selän kipeytymistä ym.