Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua petettiin pahimmalla mahdollisella tavalla

Vierailija
14.04.2017 |

Oon aivan shokissa, puhe tulee huutoitkuna, en saa ajatuksista kiinni, oon niin vihainen että tärisen, ei oo ystäviä ketä soittaa tueksi, oon ihan romahtamispisteessä. Mies siis petti siskon kanssa, heillä on suhde, ovat kuulema rakastuneita 10v vanhemman siskoni kanssa. Toivovat kuulema ettei hierrä välejä tämä? No ei tietenkään, tokikaan, 2v nussineet selkäni takana. Mä olen myös siskoni 1v lapsen kummitäti, tää on jatkunut silloinkin kun on pyytänyt mua kummiksi!!!!!! Oon aivan paskana. Miten lähteä järjestelemään asioita? Osaanko mä? Pärjäänkö mä? Antweksi kun purkaudun tänne mut ei oo muutakaan :(

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on oikeasti paha olla. Voitko sä trolli nyt lopettaa tuon?

Vierailija
22/30 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on oikeasti paha olla. Voitko sä trolli nyt lopettaa tuon?

Ihanko tosissaan ajattelit, että olosi paranee täällä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen.miesvihaa on siinä että joku kertoo omasta henkolökohtaisesta kokemuksestaan? Miten sekaisin on ihminen joka kuvittelee että tästä vedetään joku kaikki miehet -tulkinta? Toinen osapuolihan tuossa on sitäpaitsi nainen. Painukaa nyt ihan oikeasti h täältä ja antakaa ihmisten keskustella!

Vierailija
24/30 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kenen kanssa sinä oikein siellä juttelet, kun puhe tulee huutoitkuna? Eihän sulla pitänyt olla ketään kelle puhua.

Yksin, sellaista kiroilua, huutoa, raivoa. No on tuossa kaksi koiraa.

Huuto ja raivo purkautuvat huutoitkuna. Sinähän kirjoitit nimenomaan puheesta.

Vierailija
25/30 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala tilanne. Miten siskosi saattoi toimia noin, onko hänellä jokin mielenterveyshäiriödiagnoosi? Mitä hänen miehensä sanoi? Entä muu perheesi? Pyysivätkö edes anteeksi? Onneksi pääsit pettävästä miehestä eroon, mutta sisko varmasti viilsi elinikäiset haavat välillenne. Oksettavia molemmat, toisensa ansainneet.

Vierailija
26/30 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti voimia! Tukea voi hakea esim. psykologilta, psykiatrilta, sosiaalityöntekijältä. Hae apua - älä jää ongelman kanssa yksin. Viisaat hakevat apua - saat samalla tukea miten edetä. Olet ansainnut parempaa!

Vierailija
27/30 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamala tilanne. Miten siskosi saattoi toimia noin, onko hänellä jokin mielenterveyshäiriödiagnoosi? Mitä hänen miehensä sanoi? Entä muu perheesi? Pyysivätkö edes anteeksi? Onneksi pääsit pettävästä miehestä eroon, mutta sisko varmasti viilsi elinikäiset haavat välillenne. Oksettavia molemmat, toisensa ansainneet.

Miksi perheen pitäisi pyytää anteeksi?

Vierailija
28/30 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tällaisen kolmiodraaman oikeasta elämästä. Itseasiassa, omasta suvustani:

10 v nuorempi pikkusisko "Y" meni auttamaan raskaana olevaa isosiskoaan "X" lastenhoidossa.

Lopputulos: pikkusisko Y raskaana siskonsa miehelle ja petetty isosisko X muuttaa pois kodistaan lastensa kanssa.

Pikkusisko Y meni naimisiin X-siskonsa ex-miehen kanssa.

Pikkusisko Y alkoi myös levittämään todella ilkeitä juoruja ja huhuja X-siskostaan. X yksinhuoltajana, Y elää mukavaa elämää rikkaan miehensä rahoilla.

Ei tässä vielä kaikki: mies palasi myöhemmin

X:n luokse ja aloitti julkisen salasuhteen, vaikka edelleen naimisisissa Y:n kanssa. X ja mies sitten matkustivat yhdessä pitkin maailmaa ja lähettelivät postikortteja Suomeen perheelle.

Siskoksilla välit poikki. Miehellä myös muita naisia näiden siskosten lisäksi ja tunnustettuja lapsia yhteensä seitsemän eri naisen kanssa.

Että tällaista menoa hienostoseurapiireissä. Harmikseni en ole onnistunut löytämään tuosta 1800-luvun puolella syntyneestä miehestä valokuvaa. On täytynyt olla aikamoinen pakkaus. Pelkkä rikkaus ei tätä kuviota voi selittää. :d

Vierailija
29/30 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukas sen siskon lapsen isä on? :O

Aviomiehensä, siitä ei ole epäilystä kun on niin isänsä näköinen (isä amerikkalainen tummaihoinen mies).

Ah, hyvä kosto miehellesi onkin jo siinä, että pääsee uudessa suhteessaan aisankannattelijaksi. Cuckiksi tullaan leimaamaan, kun kulkee valkoisen naisen ja tummaihoisen lapsen kanssa.

Vierailija
30/30 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käännetäänpä sama ympäri ja pohditaan asiaa.

Tässä tapauksessa mies tulee petetyksi, mutta saa niskoilleen vielä lisäkärsimyksenä maksaa 18 vuotta elareita. Reiluako?

Sinkkumies

Käännetäänpä tosiaan. Miksi, oi MIKSI miehet ei vaadi markkinoille miesten ehkäisyvalmistetta, joka on jo olemassa ja joka ratkaisee kaikki nämä ongelmat. Ai niin, kun siinä on joillakin miehillä samanlaisia tai lievempiä sivuvaikutuksia kuin naisten valmisteissa, sivuvaikutuksia joista miljoonat naiset kärsii joka päivä. Lopettakaa ruikutus ja hoitakaa tämä asia kuntoon!!

Asiat ei ole näin simppeleitä, kehittämisessä, toiminnan testaamisessa ja myyntiluvissa menee omat aikansa.

Ei ole kyse siitä että miehet eivät sitä vaatisi, sillä se kuka tuo ensimmäisenä markkinoille pillerimuotoisen ehkäisyn miehille jossa on vähäiset sivuvaikutukset käärii sellaiset rahat että ei ole vähään aikaan nähty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme