Tapeltiin miehen kanssa, nyt paikat kipeenä mulla
Ollaan oltu 2v yhdessä,josta puoli vuotta samassa osoitteessa. Pari päivää sitten kova riita ja kävin mieheen käsiksi, jonka seurauksena löi takaisin useemman kerran. Oon vieläkin epäluuloinen miestä kohtaan, vaikka hänen mielestä kaikki on ok. Meillä ei ole tapana tapella fyysisesti, joten siksikin nyt tuntuu olevan vähän "poikkeustilanne".. Muutaman kerran aikaisemmin ollut lyömistä, muttei pitkään aikaan. Mitä nyt kannattais tehä ja miten sais luottamuksen takas molemmille?
Kommentit (9)
Molemmat olette sairaita kun käytte käsiksi. Riidellä voi ilman väkivaltaakin.
Tänäänkin on hyvä päivä mennä nakkikioskille lyömään ihmisiä, ja katsomaan reagoivatko väkivaltaasi jollain tavalla. Ansaitset kaiken kipusi.
En edes haluaisi yrittää "luoda luottamusta" noin sairaassa suhteessa.
No, ei olla eroomassa kuitenkaan. Mies pyytelee anteeksi jne mutta en kyllä oikein luota. Aikaisemminkin käynyt tälleen et fyysinen tappelu jäänyt ns. sopimatta tai ei olla hauttu apua ja sit menty kuin ei mitään olis ollutkaan.. mut sit taas puolen vuoden päästä taas sama tilanne. Mies ei suostu hakemaan apua. Ite oon joskus psyk. polilta, mut nekin käynnit loppui jo eikä auttanut. ap
Siis kävit ensin käsiksi ja kerjäsit verta nenästäsi, mies vastasi ja nyt sinä olet epäluuloinen? Lopettakaa nyt vaikka aluksi molemmat tuollainen hölmöily.
Parisuhdeterapiaa. Muuttakaa käyttäytymismallejanne. Mistä riitainen alkavat ja millaisissa tilanteissa.
Jos alkoholia juotuna niin lopettakaa juominen tai juokaa eripaikoissa. Jos esim nälkäisinä kontrolli pettää niin huolehtikaa että syötte riittävän usein. Jos riitaa on kotitöistä nii. Sopikaa yhteiset säännöt ja pitäkää niistä kiinni. Jos toinen ei esim pidä sovituista säännöistä kiinni niin erotkaa. Ja sopikaa mitä teette kun tajuatte että nyt alkaa riita siis lähteekö toinen vaikka lenkille rauhoittumaan tai kuuntelemaan musiikkia eri huoneeseen ja jatkatte keskustelulla sitten kun kumpikin rauhoittunut.
Tai sitten vaan eriste jos ette aio tehdä mitään konkreettista parantaaksenne suhdettanne.
Olette siis molemmat väkivaltaisia ihmisiä. Erotkaa älkääkä solmiko enää uutta parisuhdetta, jottei kukaan muu joudu kärsimään.
Kannattaisi erota ja lopettaa väkivalta.