Onko täällä oulunkylässä asuvia?
Haluaisin vain varoittaa, että alueella liikkuu todella isokokoinen mies ja ilmeisesti etsii uhria itselleen. Lähti eilen illalla seuraamaan minua, mutta katosi kun tein puhelun kaverille. Olen keskustellut naapurien kanssa ja he ovat huomanneet saman miehen. Heillekkin on tullut miehestä "outo olo", koska hänen liikkumisensa ja seisoskelunsa ei ole ihan normaalia. Vetäytyy siis varjoihin ja selkeästi tarkkailee yksinkulkevia yöaikaan.
Onko täällä kukaan huomannut kyseistä miestä ja osaisi kenties kertoa, onko aihetta huoleen? Tämä on ensimmäinen kerta, kun vaistot varoittivat yöllisestä kanssakulkijasta. Aina ennen olen voinut kulkea ja liikkua luottavaisin mielin missä päin vain, enkä ole kokenut tarvetta pelolle.
Ketjussa tuli jo ilmi, että ainakin 10 vuotta sitten samalla alueella on kulkenut itsensäpaljastelija. Uhriahan sekin etsii. Ei voi tietää onko kyseessä sama, eri, vai onko kyseessä vain monen summan sattuma.
Siksihän aloituksen tein, ettei tulisikaan mahdollista uhria. Kun olen asiasta keskustellut, niin tämä henkilö on jo pistänyt silmään niille, jotka henkilön on tavannut. Kai he katsovat myös liikaa televisiota. Etkö sinä koskaan luota vaistoihisi?
Eikä läheskään kaikki raiskaukset, itsensäpaljastelijat ja pedofiilit tule mediaan ilmi. Aika naiivi olet, jos näin uskot. Enkä tästäkään koe tarvetta soittaa lehtivinkkiä, kun mitään ei ole ilmeisesti tapahtunut. Poliisilaan tuskin tekee tiedolla mitään, epämääräinen oleskelu kun ei ole laitonta.