Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä kun en halua ottaa huomioon muita ihmisiä?

Vierailija
14.04.2017 |

Haluaisin että kaikki elävät kuten minä ja olisivat muutenkin samanlaisia. En siedä erilaisuutta enkä taatusti keksittyinä pitämiäni asioita. Mitä teen?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elät juuri arvojesi mukaan. 

Jos ne kovin ovat ristiriidassa lainsäädännön kanssa, niin seuraamuksia tulee. 

Onko ongelmia? 

Vierailija
2/17 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, osta vaikka jäätelö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, osta vaikka jäätelö.

Pääasia ettei ole laktoositonta.

Vierailija
4/17 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siinä mitään, jos sua ei haittaa että kukaan ei halua olla sun kanssa tekemisissä.

Vierailija
5/17 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutat korpeen ja pysyt sinkkuna.

Vierailija
6/17 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin olet rehti. : D

Minusta on oikeasti kiva kun on erinlaisia ihmisiä kunhan ne antaisivat minun olla rauhassa tällainen.

Vierailija
7/17 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten et ota huomioon muita ihmisiä. Kysymykseen suora vastaus. 

Kuten jo myös vastattiin, niin lainsäädännön kanssa voi tulla yhteentörmäyksiä. Mutta jos kyseessä on lievää muiden huomioonottamattomuutta, niin eihän tuosta seuraa kuin loputon yksinäisyys. 

Jos se on ok, niin jatka valitsemallasi linjalla. 

Vierailija
8/17 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopeudut. Niin muutkin tekevät.

Vierailija
9/17 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sille voi mitään. Miksi sitä täytyisi muuttua?

Vierailija
10/17 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse elän perheen kanssa, muutetaan syrjään. En jaksa enää Muita ihmisiä

Vierailija
11/17 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokkela aloitus. Moni tuntee noin ajattelematta asiaa sen enempää. Yhtenäiskulttuuri lisää monien turvallisuuden tunnetta. Että jos minä en käy kaupassa sunnuntaina, ei muidenkaan pidä tai tarvitse. Erilaisuus ärsyttää, vaikkei se suoranaisesti vaikuttaisi omaan elämään mitenkään.

Vierailija
12/17 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin että kaikki elävät kuten minä ja olisivat muutenkin samanlaisia. En siedä erilaisuutta enkä taatusti keksittyinä pitämiäni asioita. Mitä teen?

Totta kai useimmat haluaisivat näin. Mutta yhteiskunnassa on pakko tehdä kompromisseja.

Pysyttele itse etäällä liian erilaisista. Noudata omia arvojasi silloin kun et saa niistä sanktioita (joko ei ole kielletty tai voit tehdä salassa).  Muuten teeskentele ja pidä suusi kiinni. Näin sitä muutkin elää.

Vierailija
13/17 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussaa siitä, että olet oivaltanut tuon ongelman itsessäsi.

Vierailija
14/17 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo ole sellainen wt-tarve? Sofistikoituneet ja sivistyneet ihmiset eivät aidosti tahdo noin. Teeskentely, että haluaa, vaikka ei, niin ei toki ole sivistystä tai hienostuneisuutta.

Vierailija
15/17 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitää elää, kuten itse parhaaksi koet. Heittäydy erakoksi. Muttä älä tule valittamaan, kun alat tuntemaan yksinäisyyttä, eikä kukaan huomioi. Sinun haluamaiset, tai haluttomuudet, eivät kiinnosta muita. Olet itse outo ja erilainen. Miten siedät itseäsi?

Vierailija
16/17 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Elikkäs jos itse et ota muita huomioon niin todennäköisesti olet sellasten kanssa tekemisissä jotka ajattelevat Aina ensin itseään.

Vierailija
17/17 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en halua, enkä yleensä otakaan. Lakia täytyy tietysti noudattaa, mutta perimmäinen motiivi on siinäkin oman edun suojeleminen. Joskus joku loukkaantuu käytöksestäni, ja pyydän toki anteeksi, jos olen ollut väärässä tai toiminut tyhmästi. En kuitenkaan ala muodon vuoksi pahoittelemaan toimiani, koska joskus se vika ei vaan ole molemmissa.

Kumma kyllä minulla on mies ja paljon hyviä ystäviä, jotka yleensä harmittelevat minulle lähinnä sitä, että minä olen liian kiireinen, kun en pidä heihin yhteyttä. En tosiaankaan tiedä, miksi ihmiset haluavat olla kanssani niin paljon tekemisissä. Olen kuulemma ihailtavan analyyttinen ja järkevä asioissa, joissa muut toimisivat tunteiden pohjalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme