Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä tälläsistä naapureista?

Vierailija
14.04.2017 |

Naapuriini on just vissiin muuttanu pari nuorta jätkää, oisko n. 20v. Usein kuuluu kämpästä kaikkee epämäärästä hirnumista, hihittelyä, höhöttelyä ja tömistelyä... Täällä on siis huono äänieristys ja varsinkin jos puhuu kovaan ääneen nii kuulee ihan sanasta sanaan mitä toinen ihminen seinän toisella puolella sanoo. Kuuluu myös selvästi vessan oven sulkemiset yms. Kuuntelin tässä sit yks ilta musiikkia, ihan normaalin puheen voimakkuudella, läppärissä äänet 15%/100% ja en käytä mitään bassoja, niin tää yks jätkä tuli tuohon seinän viereen ja alko laulamaan musiikin tahtiin, joten se siitä rentoutumisesta..... Sitten nämä myös ravaavat päivän aikana ainakin 12 kertaa, 30min välein ulko-ovesta sisään ja ulos, yritäppä siinä sitten esimerkiks nukkua kun jatkuvasti käy oven pamaus!
Sikoja ovat käytökseltään, mutta mietin että ovatko oikeasti häirikköjä vai mielenvikasia??

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto.

Vierailija
2/19 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole naapureidesi vika, että talossanne on huono äänieristys ja sinä olet yliherkkä. Muuta pois, jos häiritsee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne naapurit tälläävät?

Vierailija
4/19 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri kirjoitti:

Ei ole naapureidesi vika, että talossanne on huono äänieristys ja sinä olet yliherkkä. Muuta pois, jos häiritsee.

Ai ei ole esimerkiksi tahallista häiriköintiä se, että kun toinen kuuntelee musiikkia, niin tullaan seinän viereen laulamaan??? minusta on.

Vierailija
5/19 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa. Mulla on samanlaiset naapurit ja pahin meno keskittyy klo 22 - 09. Jätkiä ei saa hiljaiseksi valittaminenkaan.

Vierailija
6/19 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki elämä.

Vierailija
7/19 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan käsittämättömän huonoa käytöstä! Puhuvat, laulavat ja käyvät vessassa. Häätö tuollaisille ja sassiin!

Vierailija
8/19 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapuri kirjoitti:

Ai ei ole esimerkiksi tahallista häiriköintiä se, että kun toinen kuuntelee musiikkia, niin tullaan seinän viereen laulamaan??? minusta on.

Hemmo ehkä halusi vihjaista, että SINUN musiikinkuuntelusi raikuu naapuriin niin kovaa että sen tahdissa voi laulaa.

Vierailija
9/19 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aukovat ovia? Kyllähän ihmisen pitää osata kulkea ovien läpi niitä aukomatta.

Vierailija
10/19 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki elämä.

Elämää on myös se, että saa kotonaan olla rauhassa, ilman häiriköintiä! kyllä mäkin annan heidän rauhassa musiikkia kuunnella, enkä mee sotkemaan sitä musiikin kuuntelua laulamalla seinän viereen, kun on huono äänieristys. Tuosta niiden teosta tuli mieleen, että minä en saisi kuunnella musiikkia, että mun pitäis kotonani olla hiiren hiljaa kun asutaan kerrostalossa, mutta heillä on oikeus möykätä ja sikailla niin paljon kun huvittaa, mutta ei se näin mene! normaalit elämisen äänet on sallittu ja naapuritkin täytyy ottaa huomioon sillä tavalla, ettei tahallaan häiriköi. Ehkä joidenkin ihmisten elämää on sitten muiden häiriköinti. :)

Vierailija
11/19 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä asutaanko samassa talossa, mutta tänne on myös joitain kuukausia sitten muuttanut nuoria kundeja yhteen kämppään, en kyllä tiedä tarkemmin mihin asuntoon enkä kuinka monta siellä asuu, mutta yhtäkkiä rapun edessä hengataan röökillä, pesutuvassa voi olla lauma jätkiä  viinojen kanssa ja mun asuntoon tulee bassojytke ja karsea suomiräppimelusaaste. Ovia tietysti paiskotaan niin kovaa kuin lähtee. Onko mitään rasittavampaa kuin juuri äidin helmoista omilleen muuttanut poju...

Vierailija
12/19 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naapuri kirjoitti:

Hemmo ehkä halusi vihjaista, että SINUN musiikinkuuntelusi raikuu naapuriin niin kovaa että sen tahdissa voi laulaa.

Ei voi mitään, mutta en aio sitä lopettaakaan, kun normaalin puheen voimakkuudella sitä kuuntelen ja niin kuuluu tänne mun asuntoon myös heidän puheensa ja oviensa paiskomiset, mutta ei silti tulisi mieleenkään alkaa häiriköimään heitä samalla tavalla että jos tahtovat kuunnella musaa niin menisin seinän viereen ite rallattamaan jotain p*skaa! nolasivat siinä vaan itsensä.

Vierailija
13/19 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki elämä.

Elämää on myös se, että saa kotonaan olla rauhassa, ilman häiriköintiä! kyllä mäkin annan heidän rauhassa musiikkia kuunnella, enkä mee sotkemaan sitä musiikin kuuntelua laulamalla seinän viereen, kun on huono äänieristys. Tuosta niiden teosta tuli mieleen, että minä en saisi kuunnella musiikkia, että mun pitäis kotonani olla hiiren hiljaa kun asutaan kerrostalossa, mutta heillä on oikeus möykätä ja sikailla niin paljon kun huvittaa, mutta ei se näin mene! normaalit elämisen äänet on sallittu ja naapuritkin täytyy ottaa huomioon sillä tavalla, ettei tahallaan häiriköi. Ehkä joidenkin ihmisten elämää on sitten muiden häiriköinti. :)

Sanoit sen itse: normaalit elämisen äänet. Parikymppisten poitsujen eläminen nyt vaan kuulostaa tuolta. Terv. parikymppisen poitsun äiti

Vierailija
14/19 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki elämä.

Sanoit sen itse: normaalit elämisen äänet. Parikymppisten poitsujen eläminen nyt vaan kuulostaa tuolta. Terv. parikymppisen poitsun äiti

Niin ja itse olen 21v nainen, enkä silti elä noin sikaillen! et viitsinyt niitä lapsiasi opettaa hyville käytöstavoille ennen kun päästit elämään omillaan? tästä yhtälöstä vielä puuttuisi vauva, lastakaan täällä ei saisi nukutettua kun noiden tömistelyt, ovien paiskomiset ja räkänauru kuuluu tänne puolelle niin selvästi... *huokaus*

Vierailija
15/19 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki elämä.

Niin ja itse olen 21v nainen, enkä silti elä noin sikaillen! et viitsinyt niitä lapsiasi opettaa hyville käytöstavoille ennen kun päästit elämään omillaan? tästä yhtälöstä vielä puuttuisi vauva, lastakaan täällä ei saisi nukutettua kun noiden tömistelyt, ovien paiskomiset ja räkänauru kuuluu tänne puolelle niin selvästi... *huokaus*

No se minun poitsuni ei elä vielä omillaan eikä ainakaan sinun naapurissasi. Ihan hyvin sen kanssa kuitenkin pystyy tällainen keski-ikäinen eukkokin elämään, ja vielä samassa huushollissa.

Vierailija
16/19 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki elämä.

No se minun poitsuni ei elä vielä omillaan eikä ainakaan sinun naapurissasi. Ihan hyvin sen kanssa kuitenkin pystyy tällainen keski-ikäinen eukkokin elämään, ja vielä samassa huushollissa.

Onneks olkoon.

Vierailija
17/19 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahdon tuollaset naapurit!

Vierailija
18/19 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto.

Vierailija