Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita kotona työskenteleviä/opiskelevia? Vertaistukea..

Vierailija
14.04.2017 |

Hei, eli vertaistukea tai ehkä jopa fiksuja käytännön vinkkejä kaipailisin.. Olen siis samalla kotiäitinä, kotona 3v ja 5,5v lapset. Teen töitä ja opiskelen tutkintoa, teen kaiken verkossa kotona muutamia tapaamisia/tenttejä lukuunottamatta. Tuntuu, että paineet vaan kasvaa ja koko ajan hirveä kiire. Olen päivittäin kireä ja kiukkuinen... Tai muuten vain henkisesti poissaoleva, vaikka yrittäisin puuhailla lasten kanssa. Varsinkin kotona on vaikea olla läsnä, se vaatii aina sen että lähdetään ulos tai tavataan kavereita että pystyn olemaan ajattelematta työasioita. Tällä hetkellä tuntuu siis etten pysty panostamaan mihinkään näistä kolmesta asiasta sataprosenttisesti. Ja se ahdistaa. Onko muilla samaa tunnetta? Kuinka saada jokin järkevä rytmi kaikkeen tähän? Kesällä toki helpottaa, mutta vielä pari kk pitäisi paahtaa ihan täysillä. Mies on, mutta tuntuu ettei hänenkään panos iltaisin auta, en ehdi siinä muutamassa tunnissa todellakaan tehdä koko päivän hommia. Lapset ei nuku päiväunia. Päiväkodin aloittavat elokuussa, olisi pitänyt alkaa aiemmin mutta suunnitelmiin tuli pari muuttujaa... Onko muut olleet samassa tilanteessa?

Ps. Eikä mulla olisi aikaa tännekään kirjoitella :D Meinaa vaan pää hajota niin oli pakko vaihtaa hetkeksi aivot (aihe) vapaalle.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä opiskelen kaksivuotiaan kanssa kotosalla. Välillä saan enemmän tehtyä, välillä vähemmän. Lapsi on rauhallinen ja puuhaa monesti omiaan, katselee vaikka pikku kakkosta kun minä luen. Tälle vuodelle tulossa 70 opintopistettä, mutta välillä tuntuu, että olen erittäin huono äiti ja vaimo. Kesän pidän lomaa.

Vierailija
2/2 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä opiskelen myös kotona ja vauvaa hoidan. En koe syyllisyyttä koska tämä on meidän kaikkien parhaaksi mutta joo, olen poissaoleva ja stressaantunut. Arvosanat on surkeita. Oikeasti. Tunnen itseni niin tyhmäksi. Päiväkoti alkaa onneksi elokuussa niin sitten helpottaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi