Onko 176cm/76kg mies mielestäsi pienikokoinen?
Kommentit (69)
Sehän on jo korsto!
T:M 160cm 50kg
Ihan normi tai aika lähellä keskikokoinen.
En kyllä mitenkään pystyisi pienenä pitämään.
T. N163cm/55kg
Vierailija kirjoitti:
Sehän on jo korsto!
Mitä oletko mies ja 160cm/50 kg?
Hankkisit lihasta!!!
Et ole pieni.
N 170 cm (minun rajani lyhyelle miehelle on 172 cm).
En kyllä itse uhittelisi kenellekään 76 kilosena.
Seiskaluokkalainen poikani on tuon kokoinen. Hänellä on kiivaimman kasvun ajat vielä edessä. Isä ja veljet ovat liki 2-metrisiä.
40 vuotta sitten oli keskikokoinen. Nyt nuorena miehenä noin 10cm alle keskimitan.
Noilla mitoilla miehellä BMI 24.5, eli normaalipainon ylärajoilla eli normimittapuun mukaan tavallista hoikempi, suurin osa miehistähän on ylipainoisia, keksimääräinen BMI yli 27.
Pieni on. Terkuin nainen 177cm ja 75kg
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin nippa nappa keskikokoiseksi. Valitettavasti keskikokoisilla on vaan niin pieni pili housuissa että se on se suurempi ongelma.
Ei se miehen pituus aina korreloi pilin koon kanssa, nämä ainaiset kyselyt kertovat lähinnä epävarmuudesta ja huonosta itsetunnosta.
Pienelle ja hoikalle naiselle ihan passelin kokoinen mies! Itse olen sellainen amatsoni, että minulle pitää kyllä olla isompi mies.
Olen nainen 160/59 ja minusta tuo on pieni mies. Pitää olla vähintään 180 cm, ennenkuin voi mieheksi sanoa. Sitäpaitsi noilla manleteilla on liian usein Napoleon-kompleksi!
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen 160/59 ja minusta tuo on pieni mies. Pitää olla vähintään 180 cm, ennenkuin voi mieheksi sanoa. Sitäpaitsi noilla manleteilla on liian usein Napoleon-kompleksi!
Etkä ole nainen vaan ylilauta-jonne. Ei kukaan muu puhu manleteista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän on jo korsto!
Mitä oletko mies ja 160cm/50 kg?
Hankkisit lihasta!!!
Kunnon saliapina,hahaha,meneekö montakin tuntia päivässä peilin edessä,kun ihailet patteja? :D
No joskus seurustelin tuon kokoisen miehen kanssa ja kengänkoko oli 41. Pippeli samaa kokoluokkaa. Enpä enää sekaannu sellaisiin, joilla kengän koko alle 45-46.
Keskimittainen sanoisin. Oma mieheni suurinpiirtein samankokoinen ja harrastustensa takia voimakas ja jäntevä. Jaksaa kanniskella ja nostella muakin helposti vaikken mikään pikkutyttö ole 162/60.
Tuon kokoiset kamppailulajin tai vaikka crossfitin harrastajat eivät kovin pumpattuja ole mutta todella voimakkaita ja toimintakykyisiä. Voi noilla mitoilla olla myös ns laihaläskikin.
On se aika kukka keppi