Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harmittaa tää lastenhoitajattomuus :(

Vierailija
23.03.2006 |

Juttelin tänään kaverin kanssa, jolla 3,5kk vauva. He ovat miehensä kanssa päässeet yhdessä viettämään jo hotelliyötä ja muutenkin aikaa yhdessä. Lapsella on hoitajia, mummoja, siskoja jne...

Meillä on 7,5kk vauva, joka ei nuku yöllä, eikä juuri päivälläkään. Ei suostu syömään ja kiukkuaa (kuuluu vissiin tähän ikään). Me ei olla miehen kanssa päästy tänä aikana kun kerran ulos yhdessä tai erikseen. Ei ole lapselle hoitajaa...

Miehen äiti on työnarkomaani, joka siis ainoastaan tekee töitä tai nukkuu. Oma äitini on " luulosairas" joka aina kehittää jonkun taudin itselleen viimeistään 15min aikasemmin, kun pitäis tulla käymään tms. Miehen isä on kuollut ja minun isälleni en lasta anna hoitoon, koska tykkää juoda ja kännipäissään hakkasi minua, kun olin pieni. Siskoja/veljiä ei ole.

Mun miehellä on oma yritys, jossa on lähes aina töissä, kun kotona on vissiin tylsää. Viettää aikaa päivittäin mun ja lapsen kanssa max 2h. Ei edes vloppuina enempää.

Voi kun pääsisi miehen kanssa kahdestaan johonkin, edes leffaan. Tai mies olisi sitten lapsensa kanssa, että mä pääsisin käymään jossain.

Äh...ajatus katkee, masentaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta vaas tuntuis niin kummalle antaa poika tuntemattoman hoiviin. Toki se hoitaja (jos sellasen palkkais) sais useamman kerran tutustua pojuun ja meihin, ennenkuin jättäisin :)

Tuntuu vaan hirmu pahalle tollanen välinpitämättömyys isovanhempien taholta...

Asutaan pk-seudulla

ap

Vierailija
2/8 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun asutaan niin kaukana T:2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus palkkasin että pääsin itsevähän kuntoilemaan yms.

Vierailija
4/8 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on niin mun perään, ettei sitä voi minnekkään hoitoon viedä.

Yksi hoitaja olisi, mutta kuka siitä vapaasta nauttisi kun tietää, että toinen vaan huutaa!! Öitä ei nuku kunnolla, joten yö hoitoa ei voi ajatellakkaan.

Koskahan helpottaa?? alkaa nimittäin pää hajoamaan..

Vierailija
5/8 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kiukkuamiseen ja huutoon tottunut, ei pala pinna siihen niin helposti kun vieraalla saattais mennä.

On vaan niin paljon " kauhujuttuja" pienistä lapsista ja niiden äideistä ja ihan oikeasta hoitohenkilökunnastakin lehdissä ym, ettei tiedä keneen uskaltaa luottaa.

Toisaalta jos mä olen näin hermoheikko hoitajien suhteen, niin sittenhän hoitajattomuus on mun oma vika.

Tietääkö kukaan niitä MLL:n hintoja ja esim saako sieltä hoitajaa vaikka yöksi, jos haluaa miehen kanssa pois kotoa?

ap

Vierailija
6/8 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ainakin mulla. Olen alalla töissä.

Vierailija
7/8 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää hoitovaihtoja naapurien/tuttavien kanssa. Teidän pentu hoitoon toiselle ja toisen perheen penska sitten teille hoitoon. Meillä tuo pelannut aina. Kai teillä nyt jotain lapsiperhetuttavia täytyy olla. Jos ei niin, laittakaa ilmoitus kaupan ilmoitustaululle.

Vierailija
8/8 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni käyttää paljon MLL hoitajia, tai muutama vakkari hänellä onkin. Ikinä ei ole ollut ongelmia, vaikka on ollut pieniäkin lapsia hoidossa. MLL on halpa, yleensä turavallinenkin.

Meillä on haettu satunnaisia lastenhoitajia www. hoitopaikka. net ja www. mol. fi sivujen kautta omalla ilmoituksella. Hakijoita on ollut riittävästi ja ihania hoitajia löydetty :) On ensin kyllä hyvästi haastateltu ja kunnolla ensin tutustuttu (siis lapset+hoitajat). Mutta kivasti on mennyt aina hoitajilla ja lapsilla ja vanhemmat saaneet omaa aikaa :)

Ja jos pk-seudulla asutte, niin varmasti löytyy hoitajia :)