Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kassaneiti flirttaili amisjuntin kanssa muttei minun kanssani vaikka olen komea akateeminen mies

Vierailija
13.04.2017 |

Ihmettelin vähän, että mistä tämä johtuu, mutta sitten tajusin, että hän varmaan piti minua niin tasokkaana, ettei edes kuvitellut, että voisi flirttailla minullekin ja siksi valitsi kohteekseen enemmän omaa tasoaan olevan.
T: Komea, akateeminen

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruus on valttia

Vierailija
2/19 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amisjuntti oli tietenkin jännämies ja sä et

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten näytit niin koppavalta kukkoilijalta että hän päätti olla pilaamatta päiväänsä yrittämällä olla sinulle ystävällinen.

Vierailija
4/19 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli oot joku kirjoja tuijottava hikari. Kyllä naiset laadun tunnistaa kun kohdalle tulee.

Vierailija
5/19 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletetaan tämän olevan oikea tilanne. Amisjuntti tuoksui testosteronille, akateeminen satasen partavedelle.

Vierailija
6/19 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukeeko sun otsassa että olet akateeminen vai miten sen kassaneidin pitäisi pystyä päättelee tää? 

Vierailija
7/19 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sängyssä tarvita akateemista koulutusta.

N28

Vierailija
8/19 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori vaan, mutta duunarit vaan on 90% tapauksista seksikäämpiä kuin pukupell...miehet.

Ja jos sattuukin seksikäs akateeminen mies kohdalle, niin miehen haluttavuus kyllä tippuu, jos ei vasara tai jakoavain pysy kädessä.

Vierailija
9/19 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit kertonu sille insinöörivitsin

Vierailija
10/19 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salee oot joku ikäloppu ja tää amis kuuma parikymppinen.

Vierailija
11/19 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroppa vielä nimesi nii osataan kaikki jatkossa välttää sua :)

Vierailija
12/19 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tuo amisjuntti ja olenkin ihmetellyt miksi tuo aspa on mulle aina niin ystävällinen?

Oikeasti käyttäytyy minua kohtaan ihan eritavalla kuin muita.

Vierailija
13/19 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kokemus. Kassaneiti kyseli jännämieheltä viehkeällä äänellään, haluaako tämä vielä jotain muuta. Minulta kysyi vain bonuskorttia.

Vierailija
14/19 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten se amis vaan yksinkertasesti oli seksikkäämpi/komeampi ja mukavemman oloinen kun tollanen itsekehuhaisee-mies :)

Vierailija
15/19 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amisjunttiduunari M181cm kirjoitti:

Minä olen tuo amisjuntti ja olenkin ihmetellyt miksi tuo aspa on mulle aina niin ystävällinen?

Oikeasti käyttäytyy minua kohtaan ihan eritavalla kuin muita.

Täytyy vielä lisätä että on täysin totta,eikä mitään keksittyä ja tuo nainen jonkin verran minua nuorempi.

Vierailija
16/19 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti kassaneiti aisti aloittajan ylimielisyyden akateemisuuksineen kaikkineen. Se on kaikkein kuvottavinta. Komeuskin voi olla luulottelua, tai äidin kertomaa...

Ei akateemisuus ole ihmisen laadun tae, vaikka monilla näyttää tuo harhaluulo olevan vielä nykyäänkin.

Vierailija
17/19 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän paljon tyhmiä naisia näin tasokkaalla palstalla.

T: Älykäs, akateeminen

Vierailija
18/19 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän miltä susta tuntuu. Suomalaiset naiset eivät ole minustakaan koskaan pitäneet vaikka olen komea/kaunis mies, älykäs, sivistynyt ja hienostunut. Ulkomailla ollessani minua on naiset lähestyneet, ihan siis läntisissä sivistymaissa ja selvinpäin.

Vierailija
19/19 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori vaan, mutta duunarit vaan on 90% tapauksista seksikäämpiä kuin pukupell...miehet.

Ja jos sattuukin seksikäs akateeminen mies kohdalle, niin miehen haluttavuus kyllä tippuu, jos ei vasara tai jakoavain pysy kädessä.

Miksi tässä ei ole yhtäkään alapeukkua? Mitä jos mies sanoisi, että naisen haluttavuus kyllä tippuu, jos tiskiharja ja imuri ei pysy kädessä?