Minulla on pullo viiniä, jätänkö sen huomiseksi vai juonko sen nyt?
Haluan rentoutua, mutta toisaalta huomenna on pyhäpäivä ja sitten ei saa muuta kuin siideriä, josta en tykkää. Äänestäkää, juonko nyt vai huomenna?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Onko se punaista vai valkoista?
Elyseetä, eli ihan perus kuohuviiniä.
ap
Mulla sama dilemma. Päätin korkata tänään, koska sain taas työpaikkahakemukseeni vastauksen " valitettavasti...plääh plääh. Tänään juon ja huomenna pesen parvekelasit.
Fifty-sixty tilanne. Mitä Matti tekisi?
Mä avasin juuri kuohuviinipullon. En murehdi huomista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se punaista vai valkoista?
Elyseetä, eli ihan perus kuohuviiniä.
ap
Tänään. Jos olisi ollut punaviiniä, niin huomenna. Olisit voinut kuvitella juovasi elävän Jumalan verta.
Vierailija kirjoitti:
Fifty-fifty.
Fifty-sixty😆
Miten voi olla, että viinin värin tiedustelu on poistamisen arvoinen viesti?
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama dilemma. Päätin korkata tänään, koska sain taas työpaikkahakemukseeni vastauksen " valitettavasti...plääh plääh. Tänään juon ja huomenna pesen parvekelasit.
sama täällä, tosin ilman lasinpesua. Soitettiin, että valitettavasti sinua ei valittu vaan pätevämpi hakija. Olit sentään kolmen parhaan joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fifty-fifty.
Fifty-sixty😆
Sä et tunne sitä yhtä väkivaltarikollista.
En muutenkaan pysty juomaan kuin puoli pulloa viiniä joten mulle tuo olisi helppo laskutoimitus.
Vierailija kirjoitti:
Täältä poistui kommentti "punaista vai valkoista?". Mitä ihmettä? Luuliko mode että täällä keskustellaan kansalaissodasta?
:D Kuuluivat ns. tabusanoihin.
Vierailija kirjoitti:
Minullekin tuli "valitettavasti" tänään. Tiesin olleeni loppusuoralla valinnoissa, kun olin jatkoon päässyt. Kirpaisee, vaikka ei unelmapaikasta ollutkaan kyse. Avaan viinin ehkä huomenna.
Pari lasia tänään, loput huomenna.
Säästele. Alkot on auki vasta tiistaina seuraavan kerran.
Vierailija kirjoitti:
Fifty-sixty tilanne. Mitä Matti tekisi?
Matti ostaisi enemmän kuin yhden pullon.
Vierailija kirjoitti:
Säästele. Alkot on auki vasta tiistaina seuraavan kerran.
Lauantaina on ainakin meillä Tampereella ;)
Tältäkin dilemmalta olisit säästynyt kun olisit ostanut kerralla kaksi pulloa :D
Fifty-fifty.