Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kysymys painonvartijat points pisteistä

23.03.2006 |

mitä yleensä syötte päivittäin? mistä päivänne pisteet koostuu? vinkkejä. olen itse vasta aloittanut pisteiden laskennan ja se tuntuu aluksi hankalalta. kiitos

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamupala:

tee

2 leipää + kevyt Levi 30% rasva+ kurrkua viipaleina(3)

2dl Valion kevyt jugurttia (2)

lounas:

pinaattilettuja 8kpl (4)

puolukkahilloa

2 leipää + rasva + tomaattia

välipala:

banaani (2)

tee

päivällinen:

perunaa niin paljon kun jaksaa (2)

lihapullia 5kpl (5)

porkkanaraaste

iltapala:

vispipuuro (1,5)

maito rasvaton (1)

vaihtoehtoja on tosi paljon, mitä voi valita... tämän päivän pisteet 20.5

Vierailija
2/5 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala

puuroa maitoon ja o pisteen mehukeitto 3 p.

Lounaaks

salaattia esim. fetalla tai tonnikalalla pisteet vaihtelee mitä sinne laitan

Välipaloina

Omenaa/ruisleipää kevyillä päällisllä/jogurtti/rahkaa marjoilla

Päivällinen

Nakkikeittoa annos 3p. ja ruisleipää niin paljon kun haluu 2 p. + levitteet

Iltapala

Viili/vispipuuro maidolla 2,5 p

Mä mietin ensin ne pääruuat valmiiks ja sit syön pitkin päivää sen mukaan välipaloja mitä pisteet antaa myöten ja tekee mieli. Ja lisään sit o p. vihanneksia yms jos pisteet jo menny.Mulla on toiminut hyvin kun on suunnitellut etukäteen päivää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/5 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä taas suunnittelen syömiseni niin, että aamiainen+eväät (eli 2 välipalaa ja lounas) sisältävät korkeintaan yhteensä 10 pistettä, ja sitten iltaan jää päivälliselle ja iltapalalle loput.

aamulla syön yleensä vaaleaa leipää, ultralight majoneesia, kinkkua ja rehuja, tai vaihtoehtoisesti joskus puuroa tai viiliä. noin 3 pisteellä.

välipalaloiksi otan yleensä 2 hedelmää, ja lounaalla on maustettu rasvaton viili tai jugurttia ja leipää tai jotain sellaista. noin 7 pisteellä.

syön yhden lämpimän ruoan yleensä klo18 kieppeissä muun perheen mukana. yleensä käytän 6-7 pistettä siihen.

iltapalaan jää sitten loput, mitä on, ja jos ei ole enää pisteitä, syön sitten porkkanaa ja tomaattia tms. kauniisti lautaselle viipaloituna, telkkaria katsellessa.

sipsien dippiaineet kevytkermaviilin kanssa on muuten erittäin mainioita porkkanan ja kurkun ja kirsikkatomaattien kanssa.. taffelin american- on mun lempimaku.

valion sokerittomat mehukeitot on tosi käteviä makeannälkään, ja oikeaankin nälkään, jos sattuu olemaan pisteet loppu..

Vierailija
5/5 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lukenut vaan poits lehtisestä ruoka sivulta että 4 kpl on 2pistettä. Huomasin tosin ostajan oppaassa melkein kaikki letut oli enemmän mut yksi oli Spar merkkiset on sen 0.5 pist/lettu. Jännä juttu et on noin paljon eroja...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän