Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluatko että muistan sua rukouksessa?

Vierailija
13.04.2017 |

Tuli sellainen olo jotta pitää laittaa tänne nyt tälläinen avaus. Uskon että on joku joka tarvii nyt rukousapua.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskontoni mukaan jos rukoilet joudun kadotukseen. Joten pyydän älä rukoile!

Vierailija
2/33 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kiitos ❤ !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit joo muistaa. Toivo jotain kivaa mulle.

Vierailija
4/33 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko? Kiitos...

Vierailija
5/33 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos.

Vierailija
6/33 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä Helvetissä.....

Vierailija
7/33 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko rukoilla minun ja esi-isieni puolesta jotta he pääsevät taivaaseen myös.

Vierailija
8/33 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, tarvitsisin rukoustasi!

Vierailija
9/33 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoliittoni puolesta kiitos!

Vierailija
10/33 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo,muista vaan.

Mulla on ihan kauhen ikävä mun isää.Isä kuoli reilu vuosi sitten,ei vaan helpota. Toivon niin näkeväni hänet unessani

Vierailija
11/33 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kiitos! Olisin tosi kiitollinen. :)

Vierailija
12/33 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos voisit muistaa poikaani, jolla on vaikeuksia. 

Vierailija
13/33 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, kun kysyit! Tässä ois yksi uskova nainen, joka kaipaa muistamista!

Vierailija
14/33 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos sinulle, toivon apua ja jaksamista uuvuttavan työprojektin loppuunviemiseen!

Vierailija
15/33 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos <3

Vierailija
16/33 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko..?

Henkinen jaksamiseni on ollut koetuksella viimeisen vuoden. Vaikea ero lapsen isästä, joka on sydämeni rakastettu masensi minut. En jaksanut enää keskittyä kouluun tai töihin kunnolla, lapseni ja minä molemmat sairastelimme paljon ja taloudellinen romahdus on vienyt uskoni valoisaan tulevaisuuteen.

En vain enää jaksa taistella, vastoinkäymisiä on ollut liikaa.. Ikävöin edesmennyttä pikkusiskoa, menetettyä rakkautta ja taloudellinen ahdinko on ajanut minut lähes lamaannuksiin. Ainoa mikä tuo valoa elämääni on poikani, mutta pelkään myös kovasti etten pysty tarjoamaan lapselleni sellaista elämää kuin olin toivonut pystyväni tarjoamaan. Lupasin lapselleni jo raskausaikana että häneltä ei koskaan puutu mitään. No, rakkautta häneltä ei puutu, mutta välillä joudun itse olemaan syömättä jotta hän saisi vatsan täyteen. Enkä tiedä mistä saisin voimaa jaksaakseni..

Vierailija
17/33 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Se tuntuisi tärkeältä!

Vierailija
18/33 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos rakas Jeesus siitä että saan tänään muistaa näin monia ihmisiä rukouksin heidän eri elämäntilanteissaan. Herra sä näet kaikki nää ihmiset jotka tarvitsevat sun apuasi, turvaasi ja rakkauttasi. Auta Herra että nämä ihmiset tuntisivat sydämessään että heidät on kuultu ja he voivat jättää taakkasi sinulle kannettavakseen. Mitä ikinä heidän elämässään onkaan, niin sinä Herra näet sen ja voit vaikuttaa asioihin.

Herra vahvista ja nosta horjuvaa. Auta ettei kenenkään tarvitsisi olla yksin. Ole sä herra heidän tukenaan ja apunaan.

Auta tuota äitiä joka murehtii poikaansa, jotta poika saisi asiansa kuntoon ja että he molemmat saisi kokea sun taivaallista rauhaasi ja rakkauttasi. Kiitos Jeesus siitä että sä olet voimallinen puuttumaan asioihin ja muuttamaan ihmisen elämän suunnan.

Herra sä näet tuon avioliiton joka on kriisissä ja he tarvitsevat sinun apuasi. Siunaa ja vahvista tuota liittoa jotta ongelmat ratkeaisi ja he saisivat kokea avioliitossaan sinun ylitsevuotavat siunauksesi. Kiitos tästä ihmisestä joka haluaa turvautua sun siunauksiin tässä asiassa.

Herra auta tuota isäänsä surevaa ihmistä ja lohduta häntä. Kanna vahvoilla käsivarsillasi ja pyyhi hellästi kyyneleet. Paranna Isä tän ihmisen haavoja ja anna rakkautesi muuttaa ja vahvistaa.

Muista Herra runsaasti tuota uskon sisarta ja kiitos että saan muistaa häntä tänään rukouksissa. Mitä ikinä hänellä onkaan elämässään, sä Isä olet läsnä! Lohduta ja turvaa <3

Auta Herra häntä joka on uupumassa työtaakan alle. Anna voimaasi ja lepoasi sitä tarvitsevalle. Kiitos Herra siitä että sä näet tämän ihmisen uupumuksen ja tulet apuun että hän saa projektinsa loppuun.

Siunaa ja varjele Herra näitä ihmisiä. Kirkasta heille kasvosi ja anna armossasi heidän tuntea vahvasti Sinun läsnäolosi ja huolenpitosi. Jeesuksen nimessä, Aamen.

Kiitos kun sain muistaa juuri sinua tänään rukouksissa. Muistakaa jotta Isä kuulee aina sen sun pienimmänkin huokauksen ja Hän haluaa kantaa sinun taakkasi. Olkaa siunattuja. Hyvää pääsiäistä kaikille!

Vierailija
19/33 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kaipaisin muistamista rukouksessa. Tahtoisin että elämääni tulisi selkeyttä ja saisin rakkauselämäni kuntoon. Tahtoisin voimaa ja rohkeutta elämääni.

Vierailija
20/33 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko rukoilla puolestani, että joku kristittyisi suostuisi suoraan sanomaan minulle, että ei tiedä miksi Jumala loi maailmankaikkeuden ja että sitä ei löydy Raamatustakaan. Voisitko?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi