Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hirvittävän ruma :(

Vierailija
13.04.2017 |

Koen nykyään olevani aivan järkyttävän näköinen. Minulla on paha akne, naamassa kasvaa karvoja, olen todella lihava ja selluliittinen. Hiukset ovat takkuiset ja näyttävät hirveästi, ryhtyi on myös kammottavan huono. Lisäksi olen huomannut, että ominaishajuni on aivan kamala, tunkkainen ja haisee koiranpaskalle, vaikkei mulla ole koiraa. Onko muita? :(

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö että aika moni on ruma.

Vierailija
2/13 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon rumempi.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noille kaikille epäkohdille voit sentään tehdä jotain. Minun naamani taas on sillä tavalla rakenteellisesti epäsuhta ja epämuodostunut, että siihen ei auta kuin pään vaihtaminen.

Vierailija
4/13 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkä ole. Kauneus on suhteellista.

Vierailija
5/13 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen "hevoshymy", eli i kenet näkyy tosi selkeästi hymyillessä, silmät näyttävät väsyneeltä ja toinen lerpattaa kuin olisin halvaatunut. :(

Ap

Vierailija
6/13 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihotautilääkärille mars, yksityiseltä ajan saa nopeasti ja maksaa sinulle alta satasen. Saat sellaiset lääkkeet akneesi, että se on pian historiaa. Karvoihin voit myös saada apua jos vain haluat, jos et, niin nypi itse. Lihavuudelle pystyt tekemään myös aika paljonkin JOS haluat. Ammattilaisen opastus ja seuranta olisi varmasti sinun juttusi, itsehän et ilmeisesti saa mitään aikaan kuitenkaan, mutta jos pistät rahaa ammattilaiseen, niin ehkä motivaatio on parempi..

Selluliitti on se ja sama, sitä en miettisi. Luultavasti ominaislemusikin paranisi kun laitat ruokavalion kuntoon ja huolehdit itsestäsi. Ryhti nyt luulisi olevan helppo korjata JOS haluaa. Sekin hoituisi ammattilaisen kanssa, joka tekee sinulle sopivan kuntokuurin ja laittaisi ruokailuasiat kuntoon.

Mutta sitten tulee se mutta -rekka, eli tuskinpa sinä pystyt käymään lääkärillä, ostamaan oikeita lääkkeitä, huolehtimaan ruokailustasi ja liikkumisestasi yms. Ethän ole tähän mennessäkään mitään multa kuin lihonut ja itkenyt. Älä valita siis, jos et meinaakaan mitään tehdä, yksikään ei ole kiinnostunut volinastasi.

Vierailija
7/13 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkä ole. Kauneus on suhteellista.

On se, sisäisesti ja ulkoisesti.

Vierailija
8/13 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla PCOS?

Noille asioille voi tehdä paljonkin. Pukeudu nätisti. Tsekkaa netistä esim. Scarlett & Jo -vaatteet.

Käy kunnon kampaajalla hoidattamassa hiukset. Hanki akneen lääkkeet. Jos ne ei tehoa, hanki hyvä meikkivoide, vaikka Joe Blasco. Nypi karvat pinseteillä. Opettele meikkaamaan. Hanki isoja koruja.

Solarium auttaa siihen, että selluliitti ei näytä niin pahalta.

Vierailija
9/13 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia vastauksia ap haluaisi? Sellaisiako kuin tuo yksi, eli ylistystä kuinka ihana sinä varmasti olet, olet sisäisesti kaunis ja blaablaablaa...?

Vierailija
10/13 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koen nykyään olevani aivan järkyttävän näköinen. Minulla on paha akne, naamassa kasvaa karvoja, olen todella lihava ja selluliittinen. Hiukset ovat takkuiset ja näyttävät hirveästi, ryhtyi on myös kammottavan huono. Lisäksi olen huomannut, että ominaishajuni on aivan kamala, tunkkainen ja haisee koiranpaskalle, vaikkei mulla ole koiraa. Onko muita? :(

Lihavuus: Sillä rahalla mitä laitat epäterveellisen ruokaan niin voit käydä ammattilaisen juttusilla. Niin että sulle tehtäisin uusi ruokavalio ja liikuntaohjelma.

Akne: joskus aknekin voi parantua, kun elintavat paranevat. Jos naama edelleen kukkii niin ihotautilääkärilta hakemaan lääkkeitä. Itse olen saanut apua myös luontaistuotteista.

Takkuiset hiukset: hiukset voi kammata :-D panosta myös hyvään leikkaukseen niin hiukset näyttävät hyviltä ilman laittamistakin.

Naamakarvat: Ehkä näistäkin voisi jutella ihotautilääkärin tai vastaavan kanssa. Nykyäänhän on hoitoja, joilla pääsee karvoista lopullisesti eroon.

Huono ryhti: kyllä se ryhtikin siitä varmasti korjaantuisi, kun saisit itseluottamuksen kuntoon.

Sellulitti: Mitä väliä? :-)Jokaisella on varmasti selluliittia. Mutta lihastreeni auttaa kyllä selluliitteihin. Vai oletko ikinä nähnyt urheilijoilla selluliittiä? Samoin piikkimatto ym. vilkastuttaa aineenvaihduntaa.

Pahanhajuinen hengitys: ruokavalio kuntoon niin varmasti hengityskin raikastuu. Mutta onhan niitä erilaisia suuvesiä ym. olemassa

Mutta ensin sun varmasti tarvitsee muuttaa tuo asenne. Kyllä täällä muutkin joutuu tekemään töitä itsensä eteen.

Vierailija
11/13 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupea feministiksi, niin ei haittaa.

Vierailija
12/13 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyykkyvatkaa! Spläts spläts!

Vierailija
13/13 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäinen kauneus eli hyväsydämisyys on tärkeintä. Hymyile ja ole ystävällinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä