Haaveilevatko muutkin salaa siitä, että oma mies pukeutuisi naiseksi ja meikkaisi?
Itsellehän kävi lopulta niin, että taidankin olla vähintään bi. Mutta heterosuhteissani haaveilin siitä, että mies pukeutuisi naiseksi ja meikkaisi sekä pitäisi hiukset pitkinä. Mielestäni meikattu mies oli usein varsin kiihottava ilmestys. Mietin myös aina, miltä mies näyttäisi "naisversionaan" sekä tykkäsin feminiinisen näköisistä miehistä.
T. Entinen heteronainen
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole miestä, mutta tykkäisin tällaisesta kyllä. Esim. mun mielestä drag queenit on viehättäviä.
t. heteronainen
Naisellinen mies on todella kiihottava.
M40
Kuten ap on oivaltanutkin, tuo ei ole normaalia.
Minua ei kiinnosta yhtään. Siis en jaa tätä mieltymystä.
En haaveile. Voin ihailla drag queenejä sen tähden miten hienoksi ovat osanneet laittautua, miten osaavat esiintyä jne, mutta en tunne heihin mitään seksuaalista vetoa.
Itse vein baarista vähän vanhemman naisen kotiin ja sexistä puhuttiin yleisesti kerroin että seksikkäät alusvaatteet kiihottaa nainen kysyi itselläni vai naisella sanoin naisella ja se ilmotti että tänään ne kiihottaa mun päällä ja niin teki parasta sexiä ikinä
En voi sanoa että tuo kiinnostaisi vaikka pidänkin melko feminiinisistä miehistä. Mikähän siinäkin on, voisiko joku selittää miksi feminiiniset ja/tai poikamaiset miehet kiinnostaa minua. Ei kuitenkaan mitkään oikeat teinit vaan 25+ miehet noilla piirteillä.
Oikeastihan naiset ovat hyvinkin pervoja.
Mutta se rajoittuu siihen että mies alistaa ja nöyryyttää naista.
Toisin päin se on naisista epänormaalia.
Vierailija kirjoitti:
En voi sanoa että tuo kiinnostaisi vaikka pidänkin melko feminiinisistä miehistä. Mikähän siinäkin on, voisiko joku selittää miksi feminiiniset ja/tai poikamaiset miehet kiinnostaa minua. Ei kuitenkaan mitkään oikeat teinit vaan 25+ miehet noilla piirteillä.
Tarkoitetaanko tällä oikeasti feminiinisiä miehiä, vai sitä tavallista?
Eli genetiikaltaan hyvinkin maskuliinista miestä jolla nyt on parta ajettuna, hoikka kroppa ja vähän kajalia silmissä?
Vierailija kirjoitti:
Oikeastihan naiset ovat hyvinkin pervoja.
Mutta se rajoittuu siihen että mies alistaa ja nöyryyttää naista.
Toisin päin se on naisista epänormaalia.
Ei ainakaan minusta. Salaa haaveilen tuosta mutta mieheni on sellainen etten ole edes ehdottanut, tuskin kiinnostaisi. Lisäksi en halua nöyryyttää ketään, se voikin olla miesten juttu.
Vierailija kirjoitti:
Kuten ap on oivaltanutkin, tuo ei ole normaalia.
Anna kun arvaan, mitä sinä teet, on normaalia?
En kyllä tippaakaan halua nähdä miestä naiseksi laittautuneena, paitsi huumorisketsissä.
Inhottaa nää miesten naiseilut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli genetiikaltaan hyvinkin maskuliinista miestä jolla nyt on parta ajettuna, hoikka kroppa ja vähän kajalia silmissä?
Oikeasti feminiinistä tai sitä mitä käsitän feminiiniseksi. Hyvä esimerkki Eddie Redmayne. Mielestäni feminiininen mies, esitti myös naista siinä Tanskalainen tyttö - leffassa, jos muistan nimen oikein. Vaikka palstamiehille ei toki saa olla olemassa sellaista vaihtoehtoa että nainen voisi pitää muusta kuin metsästäjänsilmäisestä laatikkoleuasta, joten odotan kuulevani että Eddiekin on sellainen.
En haaveile tuollaisesta, minusta siinä ei ole mitään viehättävää.
En tuomitse siis myöskään jos joku niin tekee, en vain itse saa siitä mitään kiksejä enkä pidä puoleensavetävänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti feminiinistä tai sitä mitä käsitän feminiiniseksi. Hyvä esimerkki Eddie Redmayne. Mielestäni feminiininen mies, esitti myös naista siinä Tanskalainen tyttö - leffassa, jos muistan nimen oikein. Vaikka palstamiehille ei toki saa olla olemassa sellaista vaihtoehtoa että nainen voisi pitää muusta kuin metsästäjänsilmäisestä laatikkoleuasta, joten odotan kuulevani että Eddiekin on sellainen.
https://m.media-amazon.com/images/M/MV5BMTU0MjEyNzQyM15BMl5BanBnXkFtZTc…
Tämä mies?
Rautalangasta väännettynä:
- jos mies ei ole laatikkoleuka, se ei tee hänestä feminiinistä
- jos mies ei ole steroidibodari, se ei tee hänestä hintelää
Ei ole mikään feminiininen mies, ihan normaalin näköinen heppu. Poikamainen ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://m.media-amazon.com/images/M/MV5BMTU0MjEyNzQyM15BMl5BanBnXkFtZTc…
Tämä mies?
Rautalangasta väännettynä:
- jos mies ei ole laatikkoleuka, se ei tee hänestä feminiinistä
- jos mies ei ole steroidibodari, se ei tee hänestä hintelääEi ole mikään feminiininen mies, ihan normaalin näköinen heppu. Poikamainen ehkä.
https://i.pinimg.com/originals/43/1c/67/431c6782709134410599681b8f9d2ee…
Tämän voisin hyväksyä esimerkiksi.
Eihän Eddie Redmayne ole mitenkään erityisen feminiinen mies! Ihan miehekäs minusta.
Timothy Chalamee on joissain kuvissa taas aika feminiinisen näköinen, googlettakaa.
Älä pakota miehiä tuohon, joku mies voi ahdistua pahasti siitä, kuten naiset ahdistuvat miesten oudoista toiveista. Etsi mies jota se valmiiksi kiinnostaa ja tekee sitä, tai jos haluatkin naiskumppanin.
Ei ole miestä, mutta tykkäisin tällaisesta kyllä. Esim. mun mielestä drag queenit on viehättäviä.
t. heteronainen