Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko antanut ekoilla treffeillä / jatkoilla

Vierailija
13.04.2017 |

Kannattiko, kadutko, petitkö, saitko orkun tai taudin ?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen "antanut" eli harrastanut seksiä ekoilla treffeillä ja ilman treffejäkin eli silloin aikoinaan, kun ei nettideittejä vielä ollut, mies iskettiin yleensä baarista. Yksi tällainen tapaus johti aikoinaan pitkään avioliittoon ja jokunen seurustelusuhteisiin. Useimmiten kyse ei edes ollut mistään iskemisestä parisuhdemielessä vaan kyse oli pelkästä seksistä.

Vierailija
22/34 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

#2 vastaa...

Olimme toki tunteneet toisemme jo aiemmin ja olin ihastunut. Ja kun kohtasimme kahden niin tilanne on väistämätön. Kai se on kemiaa tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen, eikä siitä taritse koko ajan muistutaa!

Vierailija
24/34 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on erona että jotkut menevät naimisiinkin kun menevät ekalla kerralla sänkyyn kun yleensähän yhdenillan jutut eivät johda sen kummempaan?

Jos ajatellaan järjellä, niin jos heti antaa sille (tulevalle)  aviomiehelleen niin oletettavaa on, että on antanut muillekin heti. Ja samon se mies on tehnyt naisille.

Siis mikä siinä kerrassa sitten oli niin erikoista, että johti ihan avioliittoon?

Vai olivatko sitten molemmat niin "otollisia" parisuhteelle, että heti kun joku edes halusi toisenkin kerran tavata niin iskitte kiinni toisiinne?

Minä taas en missään nimessä (miehenä) haluisi vakavaa suhdetta naiseen jolta eka kerrralla saan.

Ja naisena taas, jos ajatuksena on vakavampi suhde, edes harkitse antavani ekana iltana.

Nämä yhdenillan suhteet ovat mun mielestä ihan eri juttu ja sitten ne vakavampaan johtavat tapaamiset sitten taas ihan eri juttu.

Ensinnäkin, treffit ja yhdenyönpano on eri asioita. Yhdenyönpanon kanssa ei yleensä sovita etukäteen; se pokataan jostain matkan varrelta, baaripokat ym.  Treffikumppani on voitu siis tuntea pitkänkin aikaa etukäteen. Toki tutunkin kanssa voi tehdä yhdenyönpanon; esim. pikkujoulu, tapaa baarissa pe ilta jne.  Treffit - eli kysymys  - yleensä on jo ajatuksella, että tästä voisi tulla vakavampi suhde.  Otsikon kysymys.

Vierailija
25/34 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Minulle sama se vaikka jotkut paneekin ekoilla treffeillä tai juuri baarista bongatun henkilön kanssa. Itse en niin tosin voisi tehdä, se on vaan mun periaate. Multa vaatii paljon aikaa, että pystyn ensinnäkin olemaan oma itseni uuden ihmisen seurassa saatikka sitten harrastamaan seksiä. En ymmärrä miten jotkut pystyy niin intiimiin ja läheiseen asiaan sellaisen kanssa jota ei edes tunne. Mutta en tuomitse niitä jotka näin tekevät.

Kumma että täällä suurin osa ekan illan panoista päätyneet moneksi vuodeksi yhteen.

Vierailija
26/34 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ymmärrän, että jos jo tuntee ennestään ja on ollut jotain kemioitakin, niin saattaa mennä sänkykamaripuolelle nopeastikin.

Mutta sitä en ymmärrä, että ihkaouto ihminen, mennään heti sänkyyn = "rakastutaan" niin paljon siihen yhteen, (heti sänkyynmeno siis Ei ole mitenkään erikoistapaus ko. ihmisille) että aletaan ihan seurustella yms.

Heh, jos miehet uskovat tuohon, "että en yleensä mene kenenkään kanssa heti sänkyyn"-sanontaan  niin onnea vaan: on  vaimomatskua todentotta: sinähän se olit se alfauros joka ko. neidon kellisti, eihän muut pojjaaat. D D D

Olen nainen ja mulla on ollut nuorempana yhdenillan suhteitakin, joitan kadun, joitain en, mutta seurustelut ja avioliittoon meno on mulla alkanut kyllä ihan eri "tavalla".

Muistaakseni yhdestäkää yhdenillansuhteesta ei tullut mitään sen kummempaa, ei ainakaan monia tapaamisia tms.

Kysynkin eikö teitä vaivaa se, että jos meni minun kanssa heti sänkyyn niin varmaan meni muidenkin kanssa?

Vai eikö sillä ole väliäkään?

Vierailija
27/34 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tosiaan, tuolla puhuttiin ekosita treffeistä: treffejäkin on monenlaisia, jotkut tuntevat toisensa paremmin ennestään, mutta aika paljon on varmaan niitäkin treffejä, joita tehdään hyvinkin spontaanisti toista sen paremmin tietämättä tai tuntematta.

En kyllä sitäkään ymmärrä, että niillä ekoilla treffeilläkään on niin kiire sinne vällyjen puolelle: jos ollaan "halukkaita" tutustumaan toiseen, niin se alkaa kyllä toisestä "päästä". D

Eli yläpäästä: tutustutaan toisen ajatusmaailmaan ja ajatuksiin, ylipäätään häneen ihmisenä.

Sehän ainakin ennenvanhaan oli treffien tarkoitus, tiedä häntä sitten olenko ymmärtänyt väärin.

Kyllä joskus käy niinkin, että se liian nopea sänkyynmeno pilaa ehkä muuten muuten alkaneen hyvän suhteen.

Mutta joillekin kait se sopii, mikäs siinä.

Vierailija
28/34 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on erona että jotkut menevät naimisiinkin kun menevät ekalla kerralla sänkyyn kun yleensähän yhdenillan jutut eivät johda sen kummempaan?

Jos ajatellaan järjellä, niin jos heti antaa sille (tulevalle)  aviomiehelleen niin oletettavaa on, että on antanut muillekin heti. Ja samon se mies on tehnyt naisille.

Siis mikä siinä kerrassa sitten oli niin erikoista, että johti ihan avioliittoon?

Vai olivatko sitten molemmat niin "otollisia" parisuhteelle, että heti kun joku edes halusi toisenkin kerran tavata niin iskitte kiinni toisiinne?

Minä taas en missään nimessä (miehenä) haluisi vakavaa suhdetta naiseen jolta eka kerrralla saan.

Ja naisena taas, jos ajatuksena on vakavampi suhde, edes harkitse antavani ekana iltana.

Nämä yhdenillan suhteet ovat mun mielestä ihan eri juttu ja sitten ne vakavampaan johtavat tapaamiset sitten taas ihan eri juttu.

Olisko vähän vanhanaikaista ajattelua. Joskus vaan kemiat kolahtaa kovaa eikä sillä ole väliä onko annettu ekalla vai tokalla kerralla. Mulla on myös kokemus tällaisesta ja sen jälkeen 10v suhteesta. Erosimme sitten muista syistä. En oikein enää nykyaikana ymmärrä sitä, että lyhytaikaiset seksisuhteet tekisivät ihmisestä kelvottoman pitkään suhteeseen. Silloin kun rakastaa toista ei kiinnosta muut. Jos on vapaa niin kai sitä saa elää täysillä ja pitää hauskaa eikä kökkiä yksin kotona jonkun sovinnaisuussäännön takia.

Vierailija
29/34 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Mieheni kyllä tuli pöksyihinsä ekalla kyläily kerralla, vaikka en edes housujen sisältöön koskenut.

Vierailija
30/34 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. On niin luottamusta vaativaa puuhaa, etten mitenkään ole voinut ajatella sitä ventovieraan kanssa. Poikkeuksen teki nykyinen mieheni, johon kävin heti niin kuumana, että mentiin sänkyyn jo toka treffeillä, ja sillä tiellä olemme. Kuumana häneen jo neljättä vuotta.

Vierailija
31/34 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästähän tuli oikein romantiikka ketju, jännämiehet ei taida harrastaa treffailua vaan baaripanoja.

Vierailija
32/34 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites mammojen pääsiäistreffit, tuliko piiloteltua munaa ?

Vierailija
33/34 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyse ole aina yhdenillanjutusta jos antaa eka treffeillä. Mies pyysi naimisiin jo ennen ensi tapaamista. Joissakin maissa pari tapaa toisensa ensimmäistä kertaa vasta häissään.

Vierailija
34/34 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos pesän jakajia paikalla ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi