Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi rynnistit tänään ruokakauppaan, vaikka kaupat ovat auki koko pääsiäisen?

Vierailija
13.04.2017 |

:(

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen kohta kauppaan. Haluun syödä tänään. Asun stadissa.

Vierailija
42/54 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsiäisenä on suuret juhlapyhäpäivät! Eihän se pyhältä tunnu jos marketissa jonottaa. Joulun jälkeen suurin juhla. Sen tunteen saa jo aattona kaupassa kun ihmiset ostavat tavallista parempaa ja enemmän. Voi niitä parkoja jotka joutuvat olemaan kaupassa töissä pyhisin, eivätkä perheensä kanssa vapaalla.

Joku on ehdottanut että jos ei kuulu kirkkoon voisi lopettää kirkollisten juhlapyhien vietin ja olla töissä joka päivä. Itse pidän perinteistä ja pääsiäisestä kaikilla "herkuilla".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin käymään tänään labrassa ja samalla oli järkevä hakea täydennystä jääkaappiin, kun muutama perustuote oli loppu. Paljon en kylläkään ostanut, sillä tarkoitus on käydä kaupassa myös jonakin muuna päivänä pääsiäisen aikana. Eipä silti että näillä juhlapyhillä olisi juurikaan merkitystä elämässäni, sillä aion tehdä töitä koko pääsiäisen.

Vierailija
44/54 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En rynnistä. Kävin eilen ja tein savulammasta kanttarellikastikkeella. Sekä salaattia ja riisiä. Kyllä kelpasi.

Sinkkumies

Vierailija
45/54 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tajusin vasta myöhään eilen illalla, että huomenna on kiirastorstai. Jääkaapista löytyi aamulla rasia hapankaalia, purkillinen piimää ja pari suolakurkkua sinappituubin ja ketsuppipullon lisäksi. Syödä pitää ja lauantaina lähden reissuun.

Olen tajuttoman huono ennakoimaan pyhiä varsinkin, jos ne joka vuosi ovat eri aikaan. Mutta ei tuolla mikään erityinen ruuhka ollut klo 16 aikaan. Alkossa lisäkseni noin viisi ihmistä.

Vierailija
46/54 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin ostaa työmatkalla batteryn ja prodepatukan aamupalaksi. Tiedän, ei edusta ruokavaliotani parhaiten, mutta kun teki mieli. Rynnistin, kun tuli niin hirveä paniikki että kukaan ei kirjoita aiheesta AV:lle muuten.

Vierailija
47/54 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:(

Tänään pääsin aikaisin töistä ja minusta on mukavaa rauhoittua viettämään useita vapaapäiviä ilman, että tarvitsee ajatella kauppareissuja. Liikennettä oli vähän, mutta  kaupoissa ihmisiä  oli sellaisen normaalin lauantain verran. Ei siis mitään yletöntä ruuhkaa.  Nyt on viiden päivän ateriat suunniteltu ja hankittu.

Vierailija
48/54 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppa on kävelymatkan päässä, mutta käyn kaupassa vasta taas tiistaina. En käy muutenkaan kun 2 kertaa viikossa. Nyt pe sijasta kävin to. Ja ensi ma sijasta käydään ti.

Vierailija
49/54 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
50/54 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan jonkin verran laadukasta evästä normaalin bulkin lisäksi, ja palvelutiskit ovat heikosti auki pyhäpäivinä, koska palkkakustannukset. Siksi. 

Vierailija
51/54 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rynnistin ja rinnat rottingilla, kun on mitä näyttää ja kun on millä ostaa. Ja kyllä minä ostinkin, ja ostan vielä huomennakin, sitten hiljennyn pääsiäiseen. Sen vietän kotona perinteisesti, en rynnistä mihinkään.

Vierailija
52/54 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsiäisenä, jouluna ja muina juhlina ihmiset usein haluaa laittaa parempaa ruokaa.

Jos sen lampaan tai kinkun haluaa valmistaa, ei riitä että käy samana päivänä Alepassa. Pitää justiinkin nyt rynnistää isoon kauppaan että liha ehtii marinoitua.

Ja juhla vietetään perheen, suvun tai ystävien kanssa nauttien eikä arkiaskareissa kuten kauppareissuilla.

Vierailija
53/54 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tänään oli mun kauppapäivä. Puutelista oli jo kilometrin mittainen ja kun oli muutakin asiointia kylälle, niin toimitin samalla ruokaostokset. Seuraavan kerran sitten joskus parin viikon päästä.

Vierailija
54/54 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska vessapaperi oli loppu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi