Tosi kiva, pankit menny kiinni klo 13, avainlukulista loppu ja kaikissa automaateissa lukee suljettu
Ei hajuakaan tilin saldosta. Miten voi olla tällainen tilanne että joka paikka on kiinni ja tunnusluvutkin loppu
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks hitossa pankit on noin aikasin menneet kiinni?! Onhan kaupatkin nykään 24/7 auki, miksei pankit vois olla vaikka 18 asti auki?
Miksi pankkien pitäisi olla noin pitkään auki? Miksi ylipäänsä pitää olla kassapalveluja?
Oletko provo? Etkö oikeasti ymmärrä, että Suomessa on lukuisia kehitysvammaisia ja luottotietonsa menettäneitä alkoholisteja ja ikäihmisiä, jotka eivät osaa käyttää tietokonetta? On paljon ihmisiä, joille ei myönnetä verkkopankkitunnuksia! Itse en tosin kuulu noihin ryhmiin, mutta myös minä tarvitsen joskus kassapalveluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks hitossa pankit on noin aikasin menneet kiinni?! Onhan kaupatkin nykään 24/7 auki, miksei pankit vois olla vaikka 18 asti auki?
Miksi pankkien pitäisi olla noin pitkään auki? Miksi ylipäänsä pitää olla kassapalveluja?
Oletko provo? Etkö oikeasti ymmärrä, että Suomessa on lukuisia kehitysvammaisia ja luottotietonsa menettäneitä alkoholisteja ja ikäihmisiä, jotka eivät osaa käyttää tietokonetta? On paljon ihmisiä, joille ei myönnetä verkkopankkitunnuksia! Itse en tosin kuulu noihin ryhmiin, mutta myös minä tarvitsen joskus kassapalveluja.
Mitkä ovat verkkopankkitunnuksen ehdot? Luottokorttia ei tietenkään saan, mutta pankkitunnukset?
Ja noita automaatteja on ollut ainakin 20 vuotta. Mutta onhan pankkien aukioloaikoja vähennetty vaikka kuinka paljon ja tähän on tietysti hyvät syyt.
Kyllä tämä nyt on ihan jonkun muun vika. Mitään et olisi voinut tehdä toisin. Voi sua pikkuista raukkaparkaa miten maailma sua kaltoin kohtelee ja mitään ei asialle voi tehdä - paitsi kirjoittaa vähän nettiin :D
Ps. Olethan jo laittanut tästä kokemuksestasi infoa faceen saadaksesi vertailukokemuksia. Ihan varmasti lähipiiristäsi löytyy niitä elämänkoululaisia, joilta saat ymmärrystä.
S-pankista saat esim Prisma, Sokos, S-etukortilla
Hupsista, piti siis todellakin kirjoittaa kiirastorstai, mutta en tiedä mistä tuo helatorstai tulla tupsahti. Mies jotain höpötti aiemmin tänään helatorstaista, ehkä se jäi takaraivoon sitten ja putkahti tekstiin. No, aina hauskaa olla pittää. Eikös näin jossain sanota. Kiirastorstai ja pankit ovat jo kuitenkin sulkeneet ovensa, kuten jo vuosikymmeniä klo 13.