Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tosi kiva, pankit menny kiinni klo 13, avainlukulista loppu ja kaikissa automaateissa lukee suljettu

Vierailija
13.04.2017 |

Ei hajuakaan tilin saldosta. Miten voi olla tällainen tilanne että joka paikka on kiinni ja tunnusluvutkin loppu

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pankkien sulkeutumisesta klo 13 on tiedotettu. Ei tullut yllätyksenä.

Vuosikymmeniä menneet kiinni klo 13 helatorstaina ja uuden vuoden aattona. Siis vuosiKYMMENIÄ. Pakko olla provo.P.s. Mobilipankissa ei tunnarit lopu...

Tänään ei ole helatorstai, tänään ei ole mikään pyhäpäivä.

Tänään on helatorstai ja pankit ovat sulkeneet ovensa kello 13. Olen ollut vuosikymmeniä töissä vakuutusyhtiössä ja myös ne sulkivat ovensa helatorstaina ja uudenvuoden aattona klo 13. Oli mukavaa katsella, kuinka ihmiset lukivat toimiston ovesta lappua aukioloajoista ja poikkeamista ja kiskoivat samalla kahvasta. Ei mennyt jakeluun, ettei ovi todellakaan enää ollut auki.

Meilläpäin tänään on vasta kiirastorstai, mutta ehkä te olette todellisia edelläkävijöitä.

Hupsista, piti siis todellakin kirjoittaa kiirastorstai, mutta en tiedä mistä tuo helatorstai tulla tupsahti. Mies jotain höpötti aiemmin tänään helatorstaista, ehkä se jäi takaraivoon sitten ja putkahti tekstiin. No, aina hauskaa olla pittää. Eikös näin jossain sanota. Kiirastorstai ja pankit ovat jo kuitenkin sulkeneet ovensa, kuten jo vuosikymmeniä klo 13.

Vierailija
62/65 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks hitossa pankit on noin aikasin menneet kiinni?! Onhan kaupatkin nykään 24/7 auki, miksei pankit vois olla vaikka 18 asti auki?

Miksi pankkien pitäisi olla noin pitkään auki? Miksi ylipäänsä pitää olla kassapalveluja? 

Oletko provo? Etkö oikeasti ymmärrä, että Suomessa on lukuisia kehitysvammaisia ja luottotietonsa menettäneitä alkoholisteja ja ikäihmisiä, jotka eivät osaa käyttää tietokonetta? On paljon ihmisiä, joille ei myönnetä verkkopankkitunnuksia! Itse en tosin kuulu noihin ryhmiin, mutta myös minä tarvitsen joskus kassapalveluja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks hitossa pankit on noin aikasin menneet kiinni?! Onhan kaupatkin nykään 24/7 auki, miksei pankit vois olla vaikka 18 asti auki?

Miksi pankkien pitäisi olla noin pitkään auki? Miksi ylipäänsä pitää olla kassapalveluja? 

Oletko provo? Etkö oikeasti ymmärrä, että Suomessa on lukuisia kehitysvammaisia ja luottotietonsa menettäneitä alkoholisteja ja ikäihmisiä, jotka eivät osaa käyttää tietokonetta? On paljon ihmisiä, joille ei myönnetä verkkopankkitunnuksia! Itse en tosin kuulu noihin ryhmiin, mutta myös minä tarvitsen joskus kassapalveluja.

Mitkä ovat verkkopankkitunnuksen ehdot? Luottokorttia ei tietenkään saan, mutta pankkitunnukset?

Ja noita automaatteja on ollut ainakin 20 vuotta. Mutta onhan pankkien aukioloaikoja vähennetty vaikka kuinka paljon ja tähän on tietysti hyvät syyt.

Vierailija
64/65 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä nyt on ihan jonkun muun vika. Mitään et olisi voinut tehdä toisin. Voi sua pikkuista raukkaparkaa miten maailma sua kaltoin kohtelee ja mitään ei asialle voi tehdä - paitsi kirjoittaa vähän nettiin :D

Ps. Olethan jo laittanut tästä kokemuksestasi infoa faceen saadaksesi vertailukokemuksia. Ihan varmasti lähipiiristäsi löytyy niitä elämänkoululaisia, joilta saat ymmärrystä.

Vierailija
65/65 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-pankista saat esim Prisma, Sokos, S-etukortilla