Antipääsiäisen viettäjiä?
Kommentit (42)
Teen juoksulenkin kirkossa vappuhuiskien kanssa. Vedän jumppaesityksen ja juoksen karkuun.
Vierailija kirjoitti:
pääsiäisenä saa kupasta erilaisia herkkuja, kuten pashaa ja suklaamunia. itsellenne vaan vahingoa teette, kun kiukuttelette turhan päiten.
Enpä viitsi syödä kuppaisia "herkkuja". Mikä sinä olet sanomaan, miten toisten pitää tuntea?
Vierailija kirjoitti:
Teen juoksulenkin kirkossa vappuhuiskien kanssa. Vedän jumppaesityksen ja juoksen karkuun.
Kai viuhahdat siellä kuitenkin alasti. :D
se oliskin jotain se kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai viuhahdat siellä kuitenkin alasti. :D
Hyvä idea, mutta taitaisi jo mennä laittomaksi. :D
Avaan yllätysmunien säiliöt, otan niistä yllätykset pois. Täytän ne mämmillä ja sinapilla. Laitan ne uudelleen kääreisiin ja annan tutuille.
Vierailija kirjoitti:
Haen tekojoulukuusen, koristelen sen joulukoristeilla, teen sen ympärillä piirileikkejä. Puhun pashasta vaihtaen siitä yhden kirjaimen. Vaihtoehtoisesti joinain vuosina voin koristella kodin mustin koristein ja valaa tinaa pääsiäisyönä.
Kaltaisiasi on varmasti muitakin ja ainakin Tampereen Kalevan Prisma on haistanut markkinaraon. Näin siellä just äsken pitkän hyllyllisen glögejä, piparkakkuja ym. jouluista ruokaa ja kaikki huimassa alessa. Esim. glögi maksoi 10 senttiä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haen tekojoulukuusen, koristelen sen joulukoristeilla, teen sen ympärillä piirileikkejä. Puhun pashasta vaihtaen siitä yhden kirjaimen. Vaihtoehtoisesti joinain vuosina voin koristella kodin mustin koristein ja valaa tinaa pääsiäisyönä.
Kaltaisiasi on varmasti muitakin ja ainakin Tampereen Kalevan Prisma on haistanut markkinaraon. Näin siellä just äsken pitkän hyllyllisen glögejä, piparkakkuja ym. jouluista ruokaa ja kaikki huimassa alessa. Esim. glögi maksoi 10 senttiä :D
Ou jeah! Antipääsiäisen viettäjien yhteisö kasvaa vuosi vuodelta.
Kasaan kasan pihalle. No niin, hyvä. Nyt tuntuu siltä, että alan olla valmis antipääsiäisen viettoon.
Mitenkäs on porukalla lähtenyt antipääsiäisen 2017 vietto käyntiin? Joko on mämmit paistettu leiviksi?
Kovetan mämmistä mämmisipsejä ja maustan ne sinappijauheella. Samalla laulan syyslauluja.
PORAAN ja teen pirtelöä ja käytän vahvistinta. Tanssin sen tahdissa.
No en mä nyt pääsiäistä vihaa, mutta eipä sitä ole ikinä meillä lapsuudenkodissa tai lähipiirissäkään vietetty eikä sillä ole minkäänlaista uskonnollista merkitystä mulle, ateisti kun olen, joten aika hassulta tuntuisi sitä nyt aikuisenakaan alkaa omaan kotiin väsäämään. Ihan normi pitkä viikonloppu meillä siis, pääsiäismunatkin syötiin viime viikonloppuna, täksi viikonlopuksi ostettiin vaan irtokarkkeja ja sipsiä. Huomenna syödään tonnikalasalaattia ja la-su itse tehtyä pitsaa. Ohjelmassa muuten ihan normi viikonloppujuttuja: ulkoilua, Netflixin tuijottelua ja pitkään nukkumista sekä pyykin pesua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä syytä kenelläkään olisi vihata pääsiäistä? Sen ymmärtää, jos ei sitä kiinnosta sen kummemmin viettää, mutta miksi vihata? Mitä pahaa pääsiäinen on kenellekään tehnyt (Jeesusta lukuunottamatta)?
Lapseni menehtyi pääsiäisen takia.
Voi rakas Maria, kuinka pitkävihainen olet siitä pääsiäisen pikku kärsimysnäytelmästä. Poikamme on jo noussut tapahtumien yläpuolelle.
Kutsun sukulaisia ja tuttavia poraamisbileisiin. Se joka poraa äänekkäimmin, voittaa. Jälkiruoka-aikana järjestän laulukilpailun. Kuka laulaa kovimmin ja epävireisimmin, voittaa.
Vierailija kirjoitti:
No en mä nyt pääsiäistä vihaa, mutta eipä sitä ole ikinä meillä lapsuudenkodissa tai lähipiirissäkään vietetty eikä sillä ole minkäänlaista uskonnollista merkitystä mulle, ateisti kun olen, joten aika hassulta tuntuisi sitä nyt aikuisenakaan alkaa omaan kotiin väsäämään. Ihan normi pitkä viikonloppu meillä siis, pääsiäismunatkin syötiin viime viikonloppuna, täksi viikonlopuksi ostettiin vaan irtokarkkeja ja sipsiä. Huomenna syödään tonnikalasalaattia ja la-su itse tehtyä pitsaa. Ohjelmassa muuten ihan normi viikonloppujuttuja: ulkoilua, Netflixin tuijottelua ja pitkään nukkumista sekä pyykin pesua.
Voit siis ryhtyä vihaamaan pääsiäistä ja alkaa viettää antipääsiäistä.
Antipääsiäisen koristeena käytän A-päästäistä. Sen nimi on A ja se on päästäinen, joka ulostaa pääsiäisen suuntaan.
pääsiäisenä saa kupasta erilaisia herkkuja, kuten pashaa ja suklaamunia. itsellenne vaan vahingoa teette, kun kiukuttelette turhan päiten.