Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tytölle nimeksi Raija?

Vierailija
13.04.2017 |

Mitä mieltä?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"#/&¤OP)&P)/&&&)&0!!!!!

Vierailija
2/26 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. 99% kaikista Raija nimisistä jotka olen tavannut ovat olleet kauheita rapajuoppoja ja pubiruusuja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tulee muotiin n. 30v päästä. Suurten ikäluokkien työläisnaisen nimi, ihan hyvä sinäänsä.

Vierailija
4/26 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä pahaa lapsi on sinulle tehnyt? :(

Vierailija
5/26 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ainakin persoonallinen nykyään. Mutta vaikea lausua, eikä minun mielestäni soinniltaan kovin kaunis. Arvostaisin kuitenkin sitä, että on ns. "oikea" nimi eikä mikään itse keksitty mahdollisimman omaperäinen tyyliin Milea Susanitta, tms.

Vierailija
6/26 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan raikas ja kiva nimi. Tuntemani Raijat ovat puheliaita ja sellaisia vähän "räpätätejä" 50-60-vuotiaita. Nythän alkaa pikkuhiljaa taas tulla nuo 40-50-lukujen nimet muotiin, tunnen erään pienen Ritvankin.

Vierailija
7/26 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun sukuuni kuuluu yksi Raija,on vielä saanut nimensä persoonallisesti vanhempien valitsemana,ei siis aikansa muotinimi.On vähän yli nelikymppinen Raija ja viehättävä korkeasti koulutettu ja jokasuhteessa kiva ihminen.On serkkuni tytär ja sai varmaan nimensä kun se rimmaa isän ja äidin nimen kanssa.

En tarkoita että vain korkeasti koulutetut ovat fiksuja mutta hänessä nyt yhdistyy sekin.

Ei koskaan narissut siitä ettei ole ihan "muotinimi".Päinvastoin kehui joskus että on kiva kun on ikäluokassaan harvinainen nimi.

Laittakaa vaan nimeksi,ois jotain vaihtelua näihin Pilviin ja Janetteihin ja Jenatteihin ja Siruihin ja Siniin ja jne ja jne.

Vierailija
8/26 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana. Samoin Pirkko, Ritva, Sirpa jne. . Jotenkin pirteitä ja reippaita nimiä. Enkä ole sarkastinen vaan oikeasti!

Vierailija
9/26 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvä nimi ja vartuttuaan oikea Ratto-Raija.

Vierailija
10/26 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo on kiva nimi eikä ole liian yleinen. Jos saan vielä lapsen niin voisin jopa harkita.

Vierailija
11/26 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin vaikka Maija tai Saija

Vierailija
12/26 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden Raijan ja hän on kyllä tosi ihana ihminen, eli minulle tulee ainakin kyseisestä nimestä todella hyvät vibat. "Minun" Raijani on hirveän auttavainen, fiksu, sydämellinen ja helposti innostuva ihminen.

Vierailija
13/26 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana. Samoin Pirkko, Ritva, Sirpa jne. . Jotenkin pirteitä ja reippaita nimiä. Enkä ole sarkastinen vaan oikeasti!

Joo mullakin tulee mieleen sellaiset itsenäiset, vahvat ja määrätietoiset naiset.

Vierailija
14/26 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva nimi.

Vierailija
15/26 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei

Vierailija
16/26 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kamala nimi, mutta parempi kuin joku Raili tms. Tulee koulun siivooja mieleen.

Vierailija
17/26 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nimi miestä pahenna ellei mies nimeä. Raija on hyvä nimi ja kaikki tuntemani Raijat ovat ystävällisiä, auttavaisia, herttaisia, sydämellisiä. Raittiita ja kaikin puolin fiksuja. Kaunis nimi.

Vierailija
18/26 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vähän mummomainen, mutta toisaalta ei ole Aada, Sofia, Ida jne. joita luokalla varmaan vähintään 3 kutakin ja sitten onkin Sofia M, Sofia P ja Sofia N... Eli ihan kiva!

Vierailija
19/26 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestistäsi paljastuu selvä katkeruus, kauna ja kateus :) Joku Raija ilmeisesti polkaissut varpaillesi. Mutta elä välitä, ehkä johonkin pubiin sinäkin vielä mahdut jos on potkaistu jostain ulos. Ymmärrän hyvin potkujen syyn.

Vierailija
20/26 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella vanhanaikainen ja ruma nimi.