Olen alkanut inhota miestä, jonka kanssa olen ollut nyt 8 kuukautta
Ihastuin häneen koska hän oli ulkoisesti miellyttävä. Pian alkoi kuitenkin paljastua että hänellä on mt-ongelmia. Hän ei myöskään ole kovin älykäs, ei osaa tehdä eikä teekään oma-aloitteisesti oikein mitään. Ja jos joskus jotain pyydn tekemään hän väittää tehneensä vaikka ei olisi tehnyt. Joskus taas jos pyydän tekemään jotain siinä silmieni edessä niin se äityy yleensä tappeluksi. Mies on aivan kädetön. Lapsellinen. Joskus tuntuu kuin hän olisi 4-vuotias.
Minua on alkanut inhottaa hänen kanssaan oleminen. Haluaisin tasapainoisen aikuisen miehen jolla on esim. luontoharrastus ja joka lukisi kirjoja. Tietäisi jostain jotain. Nykyinen mies on ihan pihalla kaikesta.
Ihmettelette varmaan miksi minun on vaikea päästää hänestä irti. Syitä ovat mm. se että seksi hänen kanssaan on loistavaa. Hän kehuu minua päivittäin. Kohtelee paremmin kuin kukaan muu on kohdellut. Hän on kiltti. Siksi irti päästäminen on niin vaikeaa.
Miltä teidän mielestänne kuulostaa? Vaadinko vain liikoja? Voisitteko te olla tällaisen miehen kanssa?
Kommentit (19)
Kommentoikaa, jooko. Joku ainakin jo noteerasi tämän :)
Ap
Mitäs sä oikein pyytelet sitä jatkuvasti tekemään?
Alkuhuuma loppuu ajassa 6 kk-2 vuotta. Teillä on nyt käynyt niin.
Alkuhuuma on se aika, jolloin vasta tutustutaan ja elätellään erilaisia kuvitelmia. Alkuhuuma loppuu kun ns. totuus selviää.
Totuuden selvittyä paljastuu, sovitteko oikeasti yhteen.
Millaisia mt-ongelmia? Masentuneellehan on ihan normaalia jos mikään ei kiinnosta tai ei saa aikaseksi. Ihminen voi siis aidoimmillaan olla juuri sellainen harrastava lukeva fiksu ja ihana ihminen mutta joku voi vaan saada kääriytymään siihen kuoreensa, ei nauti tai tee enää mitään mitä ennen jne.
Se luonto voisi myös auttaa tuohon, oletko yrittänyt saada häntä mukaan sun juttuihin?
Pelkän seksin varaan ei kannata suhdetta rakentaa. Mutta toisaalta parisuhde on kompromissien tekoa eikä niin että sinä sanelet kuinka tehdään ja mitä harrastetaan.
Minulle ei kelpaisi kyseinen mies, sillä koen älykkyyden yhtenä viehättävimmistä piirteistä miehessä. Onko hän missään oma-aloitteinen, edes läheisyyden/seksin suhteen?
No kannattaa miettiä kumpi painaa vaakakupissa enemmän, kehut ja hyvä seksi vai ne asiat mitä hän ei pyytämälläkään tee. Mitä ne esimerkiksi edes on ? Kannattaa miettiä, että jaksatko jatkuvasti pyytää ja käskeä häntä, menettää hermot kun ei mitään tapahdu.
En jaksaisi tuonmoista tallukasta. Minusta kumppani voi olla kiinnostunut eri asioista kuin minä, mutta jostain pitää olla kiinnostunut ja jotain osata. Pitää olla elossa. Turha sun on sitä sääliä, laita kierrätykseen vaan.
COCK'N'BALLS. Ihan varmasti löydät miehen joka vastaa 100% kuvitelmiasi. Kukahan on nyt lapsellinen?
Olen itsekin ollut suhteessa,jossa seksi on ollut hyvää ja itsetuntoani on hivelty huomionosoituksilla.Jotain olennaista kumminkin puuttui ja suhde kesti näillä eväillä reilun vuoden.Jälkeenpäin mietittynä oli ihan kiva kokemus,mutta olisi sen vuoden paremminkin voinut viettää. Itse en enää myönny ihan kivaan suhteeseen vaan teen itsekseni mukavia asioita. Sivistystä voi parantaa,mt-ongelmat ovat kinkkisempi juttu.En tuhlaisi enempää aikaa.
Suoraan sanottuna kannattaa erota, jos nyt jo koet noin suuria inhon tunteita häntä kohtaan niin se ei tule kyllä parempaan muuttumaan.
Millaisen tulevaisuuden haluat? Perhettä en lapsimiehen kanssa perustaisi, mutta hyvä seksi ja kohtelu pitäisi minut suhteessa. Jos voitte vielä pitää omat asunnot niin ei talousasioista tarvitse vääntää.
En kestäisi tyhmää ja tietämätöntä miestä.
Jos on mt-ongelmia, niin RUN BABY RUN !!!
No tarttuuvat ja alussa moni on "ihhanan" oloinen, mutta kun aika kuluu niin bipot ja narskut kyllä paljastuu.
Vierailija kirjoitti:
Alkuhuuma loppuu ajassa 6 kk-2 vuotta. Teillä on nyt käynyt niin.
Alkuhuuma on se aika, jolloin vasta tutustutaan ja elätellään erilaisia kuvitelmia. Alkuhuuma loppuu kun ns. totuus selviää.
Totuuden selvittyä paljastuu, sovitteko oikeasti yhteen.
Vittu mitkä faktat tiskissä. Ei yhtään turhaa sanaa, jos otat yhdenkin pois niin sanomasta lähtee jotain pois. Todella paljon sisältöä lyhyessä tekstissä.
Seurustelin ihan liian pitkään tuollaisen kanssa. Onneksi pääsin eroon. Nyt on fiksu ja omatoiminen mies, joka kohtelee hyvin ja on hyvä sängyssä. En voisi olla onnellisempi.
Mitäs jos nyt vaan ottaisit itseäsi niskasta kiinni ja lakkaisit tuhlaamasta omaasi ja miehen aikaa!! Ei tossa ole mitään järkeä, jos 8kk jälkeen on tollasia fiiliksiä. Tuossa vaiheessa sitä pitäs olla pää pilvissä ja olla täysin hullaantunut.
Ja älä viitsi haukkua miestä!!! Homma on ennemminkin niin että te ette ole oikeat toisillenne.
Mä varmaan tarvitsen kohta itsekin ammattipua.
Ap