Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua! Käytän pillereitä mutta mies vaatii käyttää kortsua!

Vierailija
13.04.2017 |

Mies sanoi vain että ne pillerit voi vaikka unohtua.

Mikähän tässä on oikeasti takana?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää yhtään kortsusta ja mua ärsyttää sellainen ajatustapa, että se olisi kauheaa, jos se vauva tulisi vaikka vahingossa ja sitä pitää monella tavalla yrittää estää. Mies ei todellakaan taida minusta paljoa välittää vaikka yhdessä oltu jo vuosia. Ap

Oltu yhdessä jo vuosia, ettekä ole tästä asiasta keskustelleet? Tai lapsi asiasta? Ja koska mies ei ole sinä lapsi asia voi olla hänellä kauheaa. Totta kai raskaus pitää estää, jos lasta ei halua. Lasten haluamisen tai sen ehkäisyn kanssa ei ole mitään tekemistä tunteiden kanssa.

Vierailija
22/41 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää yhtään kortsusta ja mua ärsyttää sellainen ajatustapa, että se olisi kauheaa, jos se vauva tulisi vaikka vahingossa ja sitä pitää monella tavalla yrittää estää. Mies ei todellakaan taida minusta paljoa välittää vaikka yhdessä oltu jo vuosia. Ap

Onko tästä lapsiasiasta juteltu kotona? Ei taida olla mies ihan samoilla aaltopituuksilla jälkikasvun suhteen. 

Ja miten tuo liittyy sinusta pitämiseen? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko, että saattaisi pettää? Pääsetkö lukemaan hänen viestejään? Exäni unohti Facebookin päälle ja huomasin, että oli laittanut kaikenlaisia ällöttäviä viestejä omalle exälleen..

Vierailija
24/41 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olisin ikionnellinen jos mun "säätöni" haluais käyttää kortsua. Syön siis pillereitä, mutta mies haluaa käyttää niiden lisäksi keskeytettyä yhdyntää, koska ei luota pillereiden ehkäisytehoon (eksänsä kanssa vahinkolapsi, tuli pillereistä läpi, joten ymmärrän pelon...). Itseäni ärsyttää yhtäkkinen poisvetäytyminen, mutta mies ei halua kuulemma kortsua väliin.

Fiksua antaa säädön vetää paljaalla. Kaveri jolla on säätöjä, just ilmoittin kuinka sillä on klamydia, kuulemma sillä on lääkkeet jo valmiiksi varastossa, kun näitä tulee kun kiertää.  

Vierailija
25/41 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos ei sillä ole perusteluita kertoa tuplaehkäisylle, niin tuohan se syy on. En itse olisi miehen kanssa joka ei luota minuun sen vertaa, että kuvittelee minun yrittävän hankkiutua tarkoituksella raskaaksi häneltä salassa.

Sehän tarkoittaisi että pitää minua epäluotettavana, petollisena ja kierona valehtelijana.

Vierailija
26/41 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei itse käytä, vaan vaatii. Eikös naisten kortsut ole kamalan kalliitakin.

Vierailija
27/41 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olisin ikionnellinen jos mun "säätöni" haluais käyttää kortsua. Syön siis pillereitä, mutta mies haluaa käyttää niiden lisäksi keskeytettyä yhdyntää, koska ei luota pillereiden ehkäisytehoon (eksänsä kanssa vahinkolapsi, tuli pillereistä läpi, joten ymmärrän pelon...). Itseäni ärsyttää yhtäkkinen poisvetäytyminen, mutta mies ei halua kuulemma kortsua väliin.

Mikä unelmamies, mistä tuollaisia ihanuuksia oikein löytyy?

Vierailija
28/41 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fiksua antaa säädön vetää paljaalla. Kaveri jolla on säätöjä, just ilmoittin kuinka sillä on klamydia, kuulemma sillä on lääkkeet jo valmiiksi varastossa, kun näitä tulee kun kiertää.  

Tämän takia mä toivoisinkin että klamydian ja vastaavien oireina olisi esim. iso turpoava punainen nenä, niin tietäisi kiertää nämä kaikkia köyrivät kuppaiset kaukaa.

Vierailija
29/41 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheltä fiksua että haluaa käyttää ehkäisyä jota itse voi kontrolloida.

Voit toki ehdottaa että käytte molemmat seksitaudit testauttamassa niin ei tarvitse sitäkään arvailla.

Vierailija
30/41 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia mä toivoisinkin että klamydian ja vastaavien oireina olisi esim. iso turpoava punainen nenä, niin tietäisi kiertää nämä kaikkia köyrivät kuppaiset kaukaa.

Sukupuolitaudin voi saada vaikka ei olisi köyrinyt kuin kerran.

Vierailija
31/41 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käytät pillereitä?

Vierailija
32/41 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies kävi just sterilisaatiossa vaikka käytän kierukkaa. Mitähän tää nyt tarkoittaa?

Se tarkoittaa, ettei mies todellakaan halua lasta. Ei kierukkakaan ole 100% varma.

Ei ole muuten sterilisaatiokaan. ;-)

Vierailija
33/41 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko mies epäilee, että sinulla on sivuhoitoja, joilta voisi saada vastentahtoisia lahjoja, jos peuhaat niiden kanssa paljaaltaan. Tai sitten mies käy itse huorissa ja on hankkinut taudin, johon syö salaa antibioottia, mutta ei uskalla kertoa sitä sinulle, saati antaa sinulle lääkereseptiä, jonka lääkäri on kyllä kirjoittanut.

Vierailija
34/41 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä sille kuukautiskalenteriasi. Luuleeko se, että voit tulla raskaaksi minä tahansa kierron päivänä?

Vierailija
35/41 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herpes, kondylooma, c- ja b-hepatiitti, hiv

Siinä sellaset mitkä ei antibiootilla lähde ja aivan tarpeeksi hyvä syy käyttää kumia. Mua kammottaa tollaset paljon enkä voi ymmärtää miten ihmiset on niin huolettomia. Mulla on kaksi ystävää joilla on aktiivinen seksielämä ja kumppaneita niin paljon että tunnen itseni miltei madonnaksi. Ja kumia jos ei löydy niin ottavat riskin.

Toisella genitaaliherpes ja toisella todettiin vasta pahanlaatuisia muutoksia papa-kokeessa. Ei käy kateeksi :(

Nyt herpestyyppi käyttää kumia mutta vähättelee tartuntariskiä kun kukaan ei ole tullut raportoimaan että olis tarttunut hänestä ja toinen taas, no niin. Kun ei mitään näkyviä oireita oo ja kaikillahan se on jo.

Jokainen tekee omat ratkaisunsa, itse arvostan jos on vastuullinen.

Vierailija
36/41 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen joka kirjoittaa "vaatii käyttää", on huolimaton/ piittaamaton/ holtiton, joten hän saattaa aivan hyvin unohtaa ottaa pillerinsä. Hän saattaa jopa käydä vieraissa! Mies on harkitsevainen. 

Vierailija
37/41 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein sanotaan, että miehen oma vika raskaus jos ei käytä kondomia ja jos todella ei halua lasta ni pitää ottaa tuplaehkäisy.

Tuolla tavoin molemmilla vastuu ehkäisystä, pillerit ja kondomi. Tuplaehkäisy on toki luotettavampi. Kondomi voi hajota ja pillerit voi pettää esim vatsataudissa. Noin varmistuu asia etkä yksin kanna vastuuta ehkäisystä, vaan yhdessä.

Vierailija
38/41 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olis varmaan hyvä aika keskustella suhteenne tilasta. Haluatko lapsia? Jos haluat, niin nyt alkaa varmaan pikkuhiljaa olemaan aika miettiä, että oletteko miehen kanssa samassa pisteessä. Jos mies ei halua, niin sinunhan pitää päättää, haluatko jäädä lapsettomaksi nykyiseen liittoon vai alatko etsimään miestä, joka haluaa perheen.

Eikä kannata uskoa, että mies joskus muuttaa mielensä. Jos niin tapahtuu, niin se voi olla sitten myöhäistä tai tulla todella kalliiksi lapsettomuushoitojen takia. Isoja asioita.

Vierailija
39/41 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että luulet pillerien riittävän ja olevan niin varmoja ettei ole syytä käyttää kortsuja kertoo paljon.

Sekin kertoo paljon, että hyppäät heti ensimmäisenä uhrin rooliin ja oletat että tottahan toki syy on se, että "mies ei välitä minusta". Se kertoo itse asiassa että juurikin OLET just niin epäilyttävä kuin mitä muutama trollikommentti väittää (että saattaisit tahallasi unohtaa pillerit jne).

Jos nyt helvetti kuitenkin mies haluaa käyttää kortsuja siksi, ettei varmasti tulisi lapsia. Outoa, ettei se käynyt mielessä sinulla!

Mikään ehkäisykeino ei ole 100% varma, mutta kondomi on varmin koska sen virhemarginaali koostuu pääosassa väärinkäytöstä (väärin päin päällä, liian rajut otteet rikkoneet kumin, paketti avattu kynsillä/hampailla tai kynsillä muuten saatu rikki laittaessa päälle tai muuta vastaavaa).

Mieshän nimenomaan välittää sinusta, itsestään ja lapsista tosi paljon koska ei halua vahinkolasta - se tilanne ei ole kiva kellekään kun lasta ei ihan oikeasti haluta mutta sellainen kuitenkin tulee. Vastuuntuntoinen tyyppi joita on nykyään harvassa kun useimmat muut haluaisivat vaan että nainen tunkee kroppansa täyteen sivuvaikutuksia ja terveysriskejä pursuavia mömmöjä. Ja sinä istut siinä ja mariset miten mies "ei välitä"? Hänhän välittää sinusta enemmän kuin keskivertoihmiset! Jotain rotia nyt tuohon. :D

Vierailija
40/41 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillerit + kortsu on varmempi ehkäisy kuin kummallakaan menetelmällä yksinään. Ihan fiksua tuo on jos ei lapsia halua. Jos taas haluaa niin sitten jätetään molemmat pois yhteisestä sopimuksesta.