Apua! Käytän pillereitä mutta mies vaatii käyttää kortsua!
Mies sanoi vain että ne pillerit voi vaikka unohtua.
Mikähän tässä on oikeasti takana?
Kommentit (41)
Fiksu mies! Haluaa tuplaehkäisyn ja suojan sp-taudeilta.
No lopeta sitten ne pillerit, ei ole mitään järkeä vetää hormoneja kroppaa täyteen jos käytössä on toinenkin ehkäisy!
Viisas mies. Meilläkin käytössä tuplaehkäisy ihan minun (nainen) tahdostani.
Ota tästä nyt selvää. Toisessa ketjussa huudetaan, että miehen oma vika, jos pillerit pettää ja nainen tulee raskaaksi ja haluaa pitää lapsen. Ja sitten heti perään tulee aloitus, jossa kummastellaan, kun mies haluaa varmistaa ehkäisyn.
Näitä "vanhinkoja" on kuitenkin sattunut aina, joten ihan viisas mies.
Mies haluaa olla turvassa. Eikö se ole vaan hyvä juttu? Pillerit voi tosiaan unohtua joten hyvä olla tuplavarmistus.
Kondomi yksistään ei ole 100 % varma kuten mikään muukaan.
Jos vaatimus tullut yhtäkkiä niin epäilisin toista suhdetta tmv. Kyllähän tuo fiksua on käyttää tuplaehkäisyä mutta pitkässä suhteessa ei sp-tautipelossa olisi pakko.
Oletko puhunut että haluaisit lapsen ja mies ei?
Mun mies kävi just sterilisaatiossa vaikka käytän kierukkaa. Mitähän tää nyt tarkoittaa?
No onko sulla tosiaan jotain sitä vastaan, että hän haluaa käyttää kortsua? Minä käytän mielelläni kortsua koska sen kanssa seksi tuntuu paremmalta ja kestää kauemmin. Kysy nyt vielä sitä syytä häneltä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies kävi just sterilisaatiossa vaikka käytän kierukkaa. Mitähän tää nyt tarkoittaa?
Se tarkoittaa, ettei mies todellakaan halua lasta. Ei kierukkakaan ole 100% varma.
Ohjeistin aikoinaan omat poikani vastaavan. Fiksu mies AP:llä.
Mä olisin ikionnellinen jos mun "säätöni" haluais käyttää kortsua. Syön siis pillereitä, mutta mies haluaa käyttää niiden lisäksi keskeytettyä yhdyntää, koska ei luota pillereiden ehkäisytehoon (eksänsä kanssa vahinkolapsi, tuli pillereistä läpi, joten ymmärrän pelon...). Itseäni ärsyttää yhtäkkinen poisvetäytyminen, mutta mies ei halua kuulemma kortsua väliin.
Haluaa omalta osaltaan varmistaa, ettei tule pullat uuniin. Fiksu mies! Vastuuntuntoinen.
Miksi tästä pitää tehdä säännöllisesti uusi aloitus? Toivotko että vastaukset muuttuisi yks kaks?
Ap ilmeisesti haluaa vauvan ja nyt kenkuttaa, kun miestä ei voinutkaan helposti huijata.
Kyllähän nyt miehellä on oikeus ehkäisystä huolehtia.
Sitä paitsi hormonaalinen ehkäily on ympäristöongelma, hormoninjämät huuhtoutuvat vesistöihin ja mm. häiritsevät kalojen lisääntymistä. Ehkäisyteho siirtyy sinnekin minne ei pitäisi.
Kyllä voit edelleen käyttää ehkäisy petti taktiikkaa. Kondomikin voi pettää.
Sillä on kuppa. Unohtaa kortsut kun antibiootit loppuu..
Ihan fiksu veto. Haluaa olla varma ettei jälkikasvua tule vahingossa ennen aikojaan, veikkaisin.
En tykkää yhtään kortsusta ja mua ärsyttää sellainen ajatustapa, että se olisi kauheaa, jos se vauva tulisi vaikka vahingossa ja sitä pitää monella tavalla yrittää estää. Mies ei todellakaan taida minusta paljoa välittää vaikka yhdessä oltu jo vuosia. Ap
Pelkää että huijaat ja tuletkin raskaaksi ja vaadit elari-maksuja sitte myöhemmin.