Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tie miehen sydämeen, nyt neuvoja!!! Varsinkin miehiltä!

Vierailija
13.04.2017 |

Olen tavannut ihanan miehen ja haluan tehdä häneen vaikutuksen myös keittiössä joten hän tulee tänään illalliselle luokseni.
Jotkut perus pihvit toki toimii aina, mutta nyt haen jotain erikoisempaa mutta maukasta. Taitoa riittää kaikkeen niiden pihvien ja croquembouchen välillä. :D

Ei mielellään useiden tuntien hauduttelu sillä olen kutsunut hänet klo 19 tänne.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen suosikki on mustapekkatuorejuusto naudanlihapata.. ja siihen itse tehdyt lohkoperunat tai bataatti ranskalaiset ja salaatti. Jos ostat hyvälaatuista lihaa (sisäfilee) niin haudutusaika ei ole pitkä.

Vierailija
2/41 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kyllä maistuis pippuripihvi uunijuuresten kera. Pihville teet kaveriksi maustevoin. Alkuruuaksi salaatti ja viimeiseksi jokin hyvä raikas jälkkäri. Punaviini tietysti ruokajuomaksi.

Sinkkum

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehen suosikki on mustapekkatuorejuusto naudanlihapata.. ja siihen itse tehdyt lohkoperunat tai bataatti ranskalaiset ja salaatti. Jos ostat hyvälaatuista lihaa (sisäfilee) niin haudutusaika ei ole pitkä.

Ton padan vois vielä tarjoilla vaalean rapean sämpylän sisällä.

Vierailija
4/41 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tavannut ihanan miehen ja haluan tehdä häneen vaikutuksen myös keittiössä joten hän tulee tänään illalliselle luokseni.

Jotkut perus pihvit toki toimii aina, mutta nyt haen jotain erikoisempaa mutta maukasta. Taitoa riittää kaikkeen niiden pihvien ja croquembouchen välillä. :D

Ei mielellään useiden tuntien hauduttelu sillä olen kutsunut hänet klo 19 tänne.

Laita siihen, mitä ikinä teetkin, omaa persoonaasi mukaan! Jotain mistä näkyy välittäminen, se kuinka valtavan tärkeä juuri se mies sinulle on! Älä kuitenkaan tee mitään mistä sinä pidät, sillä sitähän miehesi ei ymmärrä rakkauden osoitukseksi, vaikka sinä niin haluaisitkin/ymmärtäisitkin. Tee jotain mistä miehesi pitää! Tämä vain esimerkki,  jos miehesi pitää jääkiekosta, tee jääkiekon malliset pihvit hänelle! Tee jotain sellaista, mikä kolahtaa aivan täysillä juuri siihen yksilöön, joka tulee luoksesi syömään. Jotain sellaista, mikä on lähellä hänen sydäntään, näin kerrot hänelle, että hänen tärkeät asiat ovat myös sinulle tärkeitä ja miehesi on takuulla aivan sekaisin sinusta!!! :)

Vierailija
5/41 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoile susheja tai jotain pieniä sormisyötäviä itsesi päältä

Vierailija
6/41 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta :D

Minä tein juuri naudanlihasta pataa, porkkanaa, hillosipulia yms ja vettä pari desiä ja perään mustapekkakerma ja tomaattipyrettä hieman. Riisiä oli ja maistui. Toki pidin nelisen tuntia uunissa.

Paista pihvit ja tee lohkoperunat ja punaviinikastike? Meillä toimii mieheen tuo. Joku kiva kevyt salaatti siihen. Tai vaikka grillijuustoa, mistä vaan tykkäät.

Burgundinpata toimii aina.

Tee jälkkäriksi uunissa banaania! Leikkaat banaaniin (kuorineen) pitkittäin viillon, laita väliin pari palaa dumlesuklaata ja suolapähkinöitä. Uunisssa 225 ja 10min, silleen, että kuori on muuttunut mustaksi. Banaanit lämpimänä lautaselle, vaniljajäätelöä ja raasta suklaapalasta vähän suklaata jäätelön ja banaanin päälle. Suosittelen!

Vierailija
7/41 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites toi lammas näin pääsiäisenä?

Vierailija
8/41 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ruoka on must. Se onkin näemmä jo hallussa. Jos mies juo olutta, varaa muutamaa eri laatua jääkaappiin (luonnollisesti kylmänä tarjoiltavaksi). Varmuuden vuoksi ottaisin esim. Heinekenia, kelpaa lähes kaikille olutta juoville.

Laita jotain kivaa päälle ja jälkkärin tarjoilet sohvalla:)

Tsemppiä!

M38

Vierailija
9/41 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun mitään erikoista tarvitse tehdä. Pihvi menee varmasti alas lähes minkä lisukkeen kanssa tahansa. Siihen vielä annat vähän "jälkiruokaa" ja mies on sun. :)

Vierailija
10/41 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ilmeisesti kondiittori? Nyt sivuaa aihetta mutta olen etsinyt henkilöä joka osaisi tehdä croquembouchen häihini! Mistäpäin suomea olet?

Vierailija
11/41 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään raejuustosta ja tonnikalasta. Ne voi vielä sekoittaa keskenään, mutta ei ole pakollista.

Vierailija
12/41 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syväkurkkua jälkiruoaksi

Vierailija
13/41 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkiekon mallinen pihvi?! Ihan sekoa. Tarjoa se pihvilätty vielä jäisenä plus lämärinä päin näköä, todellinen jääkiekkofani kyllä ottaa kiinni. Ehkä ilmaveivinä, kierrät ruokapöydässä istuvan miehen taakse ja vippaat lautaselle. Hei, eikö vähempi riittäisi..

Vierailija
14/41 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuruoaksi tarjoilet itsesi salaattipediltä --> pääruoalla ei ole niin väliä, laita jotain mitä osaat.

Vierailija
15/41 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minun mieheni ei voi sietää sushia, hillosipuleita tai että makeaa ja suolaista sotketaan samaan ruokaan. Hän ei mielellään myöskään syö kanaa tai riisiä, bataatteja tai ranskalaisia. Myöskään salaatin lehdet ei nappaa. En ole koskaan pitänyt häntä erityisen nirsona mutta huomasin ketjusta ettei ehdotetut välttämättä nappaa kaikille miehille. Meillä syödään puhtaita perusmakuja, riistaa, kalaa, Välimeren tai Italian tyylistä ruokaa. (Heineken on muuten aika pliisua olutta, ja kunnon MustaPekka juustoa ei enää saa.)

En siis lähtisi tavoittelemaan erikoisuuksia vaan yksinkertaiset maut, hyvät ainekset ja hyvä tunnelma. Pippuripihvi ja konjakkikastike, lohkoperunat ja juurekset. Myös lasagne on hyvää itse tehtynä. Poronkäristys ja muusi toimii aina. Punaviini tai olut, Pilsner Uruquel tai Kukko, Sandels. Jälkiruokana suudelma ilman huulipunaa.

Vierailija
16/41 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka on aina riski. Eikä pidä yrittää liikaa.

Vierailija
17/41 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sisäfilepihvi, lohkikset ilman kuoria ja perussalaatti. Joku kastike (sieni, punaviini yms, näitähän saa valmiina) jos jaksaa, mutta ei pakollista. Jälkkäriksi kahvi + suikkari. Tuon jälkeen mies syö vaikka kädestäsi.

Vierailija
18/41 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panosta pukeutumiseen ja puutarhan siistimiseen. Muista pestä myös pylly, jotkut tykkäävät sen nuolemisesta. Itse olisin myyty jos nainen olisi korsetissa ja korkkareissa ja jääkaapissa olisi 8 kylmää 0,5 litran olutta ja hyvää valkkaria. Kuohari menisi myös. 

Ruokana voisi olla juustoja ja keksejä, ja iltapalaksi makkara-ranskis, eli halkaise ranskis ja laita päälle HK:n sinistä ja emmentalia, paista uunissa ja lätkäise kansi päälle.

Yöpöydän laatikkoon liukuvoide ja suristin, ja jos peppu-jutuista tykkäät niin tappi. Muista kysyä tykkääkö mies posliinista vai pehkosta ja siisti sen mukaan. 

Kiva ylläri olisi myös tekstiviesti "mikä on sun turvasana ;) " ja katso Jenni Vartiaisen biisi Youtubesta ja opettele siitä muuvit.

Takuulla toimii !!!

Vierailija
19/41 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattikokille joka on työskennellyt ulkomaillakin finedining ravintoloissa lasagne tai mustapekka-tuorejuusto on vähän.. noh, tylsää. :D Sen tiedän että tämä mies ei ole nirso ja kokeilee mielellään uutta.

Toki mulla jotain on takataskussa mutta ajattelin että jos täältä olisi saanut jotain ideoita mutta mennään tälläkertaa omalla menulla.

-Järvikalakroketti, karhunlaukka-perunasipsejä

-karitsaa sous vide, karamellisoitua porkkanaa, sieniä kolmella tapaa.

-jogurttinen minttu-mansikka cocktail

-ap

Vierailija
20/41 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panosta pukeutumiseen ja puutarhan siistimiseen. Muista pestä myös pylly, jotkut tykkäävät sen nuolemisesta. Itse olisin myyty jos nainen olisi korsetissa ja korkkareissa ja jääkaapissa olisi 8 kylmää 0,5 litran olutta ja hyvää valkkaria. Kuohari menisi myös. 

Ruokana voisi olla juustoja ja keksejä, ja iltapalaksi makkara-ranskis, eli halkaise ranskis ja laita päälle HK:n sinistä ja emmentalia, paista uunissa ja lätkäise kansi päälle.

Yöpöydän laatikkoon liukuvoide ja suristin, ja jos peppu-jutuista tykkäät niin tappi. Muista kysyä tykkääkö mies posliinista vai pehkosta ja siisti sen mukaan. 

Kiva ylläri olisi myös tekstiviesti "mikä on sun turvasana ;) " ja katso Jenni Vartiaisen biisi Youtubesta ja opettele siitä muuvit.

Takuulla toimii !!!

Tällaisten yllätysten takia minäkin käyn treffeillä vaikka ukkomies olenkin :)

M41

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän