Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Takapuoli pienemmäksi ja huulet ohuemmiksi?

Vierailija
13.04.2017 |

Mulla on luonnostaan pyöreä peppu ja leveähkö lantio, vaikka olisin todella hoikka muuten. Olen käynyt kosmetologilla vartalohoidoissa, jotka pysyvästi rikkoisivat rasvasoluja. Näyttää kuitenkin siltä, että lantioltani ja pepultani olen aivan toivoton tapaus ja vaatisin jotain rankempaa operaatiota. Olen myös harrastanut pitkän matkan juoksua, joka "kuivattaisi" kroppaani lisää ja saisi pepun kutistumaan. Olisiko kohtuuhintaisia vinkkejä tilanteeseeni?

Toinen ongelmani on liian paksut/turpeat huulet luonnostaan. Haluaisin kapeammat ja litteämmät huulet. En ole löytänyt sellaiseen auttavia operaatioita mistään toimenpidelistauksista. Olisiko ideoita? Haluaisin muuttua radikaalisti eri näköiseksi kuin mitä olen nykyisin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis huulissa olisi olennaista saada ne juuri litteämmiksi ja "kireämmiksi". Tietääkseni monet pitävät paksuja huulia rumina ja vastenmielisinä. Ex-mieheni myös haukkui peppuani ja lantiotani lähes päivittäin, eikä suostunut sen vuoksi seksiin kanssani.

Vierailija
2/10 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös leveä lantio, pyöree peppu ja turpeat huulet ole just hottia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo.

Vierailija
4/10 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksut huulet naisella ovat upeat. Tälläkin palstalla on haukuttu nimenomaan ohuthuulisia naisia, etenkin heitä, joiden ylähuuli katoaa hymyillessä. Nauti pusuhuulistasi! Ei sitä vahingossa ole muotia nuorten keskuudessa ylirajata tai pumpata täyteaineita huuliin.

Sen sijaan paksut huulet miehellä ovat mielestäni rumat, ällöttävät jopa.

Vierailija
5/10 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös leveä lantio, pyöree peppu ja turpeat huulet ole just hottia?

No en ainakaan ole saanut vastarakkautta eroni jälkeen, vaikka olen itse ihastunut parikin kertaa, ja ex-mieheni ei pitänyt ulkonäöllisessä mielessä minusta em. piirteiden vuoksi, vaikka muuten olen ihan ok-näköinen ja hoikka. Hän tosin valitti pituudestakin (olen "vain" 174cm, mutta sekin oli hänelle liikaa). Flaksini on ollut niin surkea, että pakko muuttaa noita eniten ärsyttäviä piirteitäni keskiverrommiksi.

Vierailija
6/10 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"...lisäksi liian paksu lompakko taskussani vaikeuttaa istumista ja nämä timanttikengät puristavat! :( "

Vierailija
7/10 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"...lisäksi liian paksu lompakko taskussani vaikeuttaa istumista ja nämä timanttikengät puristavat! :( "

Kyseessä ovat ihan oikeat ongelmat, sillä kyse on vartalon ja kasvonpiirteiden luontaisesta "rakenteesta". En ole kuullut huultenohennuleikkauksista, mutta kaipa niitäkin tehdään jossain. Itse olen teini-ikäisestä lähtien pitänyt suutani kiinni väkinäisesti sillä tavalla, että vedän hieman huulia sisään ja siten teen erityisesti valokuvissa.

Vierailija
8/10 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, yritän jatkaa pitkän matkan juoksulla, pakaroiden rasvasolujentuhoamishoidoilla sekä vain vetää huuliani sisään 24/7. Eipä tässä varmaan muutakaan voi. :/ Itse ihailen sellaista skandinaavista viileän vaaleaa ulkonäköä, johon kuuluu ohuehkot huulet ja sporttisen sutjakka keho ilman turhaa muodokkuutta.

Vierailija
9/10 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. T. Epätoivoinen

Vierailija
10/10 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä huulista tässä nyt oli oikein kysymys?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä