Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuossa Sydämen kutsumus sarjassa propagandaa!

Vierailija
13.04.2017 |

Seurasin vain 19 minuuttia tuota sarjaa tänään ja jo siinä oli aivopesua syötettynä. Opettajatar opetti erästä poikaa lukemaan ja sitten jo näytettiinkin johonkin seinään tms kirjoitettua tekstiä siinä luki:

S.P.Q.R

Ei jumalauta että on törkeää .

Kommentit (151)

Vierailija
1/151 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tää sarja on ihan loistava enkä keksi mitään negatiivista. Ei tollaisia pikku juttuja tarvi ottaa huomioon. Jack on ihana unelmien mies ja kaunis opettajatar on upea. Täydellinen sarja. Kiitos yle😊

Vierailija
2/151 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistat väärin. S tulee r:n jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/151 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut sarjasta arvosteluja englanniksi ja jotkut moittivat sarjan naisten liian moderneja kampauksia (hiukset auki vaikka tuohon aikaan ne oli naisilla aina kiinni), meikkiä ja käytöstä.

Vierailija
4/151 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin naiivi sarja.

Vierailija
5/151 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mielestä tää sarja on hyvä. Voitteko muka väittää että Jack ei oo komee. ❤

Vierailija
6/151 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lukenut sarjasta arvosteluja englanniksi ja jotkut moittivat sarjan naisten liian moderneja kampauksia (hiukset auki vaikka tuohon aikaan ne oli naisilla aina kiinni), meikkiä ja käytöstä.

Samoin. Myös pukeutuminen ei vaikuta sellaiselta mitä käytetty vuosisadan vaihteessa. Huomion kiinnitti myös nykyaikaiset muotiliikkeen logolla varustetut paperikassit, myös naisten  nykyaikaiset meikit ja konet asiat.

Vierailija
7/151 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tarrautua pieniin asioihin??????

EI OO PAKKO KATTOO JOS EI TAHDO

Vierailija
8/151 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Tiedätkö edes mitä nuo kirjaimet tarkoittaa?

Vierailija
9/151 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatika sitten kiristetyt naamat valkoiset hampaat ja huulitäytteet. Tsiisus 😖

Vierailija
10/151 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin naiivi sarja.

Tämän onkin käsikirjoittanut ja ohjannut Michael Londonin poika, joka oli Pieni talo preerialla ohjaaja ja päänäyttelijä. 

Ei ole siis omena kauas puusta pudonnut. 

Vierailija
11/151 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin naiivi sarja.

Tämän onkin käsikirjoittanut ja ohjannut Michael Londonin poika, joka oli Pieni talo preerialla ohjaaja ja päänäyttelijä. 

Ei ole siis omena kauas puusta pudonnut. 

Siis Michae London oli tämä näyttelijä... ketä nyt tämä edes kiinnostaa, mutta korjasin huolimattoman lauseen kuitenkin. 

Vierailija
12/151 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä huomasin kans ton hius- ja vaatejutun! Ekat jaksot oli jotenkin autenttisempia (samalla tavalla kuin murdoch), nyt näyttää vähän Disney-kuorrutteiselta.

Vierailija
13/151 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ton s.p.q.r:n pitäisi tarkoittaa? En ymmärrä.

Vierailija
14/151 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tää sarja on hyvä piristys iltapäivään👍

Vierailija
15/151 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla häiritsee eniten näyttelijöiden hyvät hampaat, no way että sillon oli hohtavan valkoisia hampaita. Mut annan anteeksi kaikki tommoset jutut, koska rakastan hömppiä sarjoja joissa on siirappisia ja kliseisiä juonenkäänteitä. Niistä tulee hyvälle mielelle.

Vierailija
16/151 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei tollaset asiat häiritse sillä toi on mun lempiohjelma ja joka jakso on nähty ja niin katsotaan loputkin

Vierailija
17/151 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää sarja oli hyvä, mutta lopetin seuraamisen, koska toisella tuotantokaudella oli päädytty "pyntättyyn" ratkaisuun puvustuksessa ja lavastuksessa. Yhtäkkiä kaikki naiset ovat varustettuja uusilla hiusväreillä, kiharoilla ja muotivaatteilla, vaikka pitäisi olla köyhää porukkaa, joiden arki menee kodista ja perheestä huolehtimiseen. Lisäksi ihmesählinkiä yritetään tuoda uusilla hahmoilla. Meni jotenkin maku koko sarjasta tuon hattaroinnin ja kiillotuksen myötä.

Vierailija
18/151 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan tätä sarjaa yli kaiken ❤

Vierailija
19/151 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan tätä sarjaa ja uskon et en oo ainut❤

ps: fanit kannaatta mennä erin krakowin instagramiin😊

Vierailija
20/151 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut muutaman jakson sieltä täältä. Kyllä ärsyttää nuo viimeisen päälle laitetut vaatteet, hiukset ja meikit. Ihan kuin tuollaisessa paikassa olisi meikkejä käytetty, ja näyttelijöiden meikit näkee kilometrien päähän. Muutenkin juonet ovat tylsiä "hyvä voittaa aina pahan" -tyyliä. Ja inhottaa Elizabethin valinnanvaikeus rakkaudessa, aikuinen ihminen, opettaja, on noin lapsellinen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme