Tuossa Sydämen kutsumus sarjassa propagandaa!
Seurasin vain 19 minuuttia tuota sarjaa tänään ja jo siinä oli aivopesua syötettynä. Opettajatar opetti erästä poikaa lukemaan ja sitten jo näytettiinkin johonkin seinään tms kirjoitettua tekstiä siinä luki:
S.P.Q.R
Ei jumalauta että on törkeää .
Kommentit (151)
Ihana kommentti tuo edellinen ja oikeassa olet Jack on kyllä komea😊
Jaksoja tulee kesäkuulle asti ja en edes halua miettiä mitä sen jälkeen tuohon aikaan teen. Rakastan tuollaisia sarjoja vaikka tässä keslustelussa sarja lytätätäänkin. Ihania hetkiä ohjelman parissa❤
Se oli alussa parempi. Nyt en tykkää enää ihan niin paljon kun on liikaa sählinkiä ja ne auki roikkuvat hiukset häiritsee muakin ja liian selvästi näkyvä meikki.
Saisi olla ajanmukaisempi kuitenkin.
Muutama eka jakso jäi kattomatta mutta sen jälkeen olen ollut ruudun ääressä aina 17.10😊
Loistava sarja, kauniita ihmisiä eikä mitään vikaa😊
Jackilla on liian pitkä nokka, Charleskin on komeampi. Ja tiesin että on Landonin sarja, siksi odotinkin enemmän kuin vain lapsellista haahuilua eestaas. Onneksi on Viktoria mitä seurata.
Katsoin ekaa jaksoa ehkä 15 minuuttia. Totesin, että taas näitä "hemmoteltu hempukka opettelee pärjäämään rajaseudulla" -juttuja joita en kestä. Kyseinen asetelma ah-niin-hauskoine kommelluksineen ei huvita minua lainkaan.
Ärsytti heti myös se, että naiset huitelevat tukka auki ja nykyaikaisissa kulmakarvoissa ja meikeissä - ja aivan liian laihoina ja kiristeltyinä.
Totta kai jokaisessa sarjassa on jotain vikaa mutta joka tapauksessa sarjasta voi pitää. Minä ainakin pidän tästä😊
juujuu kirjoitti:
Munkin mielestä tää sarja on hyvä. Voitteko muka väittää että Jack ei oo komee. ❤
Voin. Sen pää on suhteessa kaulaan häiritsevän pieni. Näyttää entistä pienemmältä opettajattaren pään rinnalla.
Siis kyllä musta Jack on komee, komeempi kun useammat miehet. Harvoin tollasta namupalaa saa katsella.
Upea sarja, joka tehty hyvin. Hyvä juoni ja mahtavat sarjaan sopivat näyttelijät. Jos ei tykkää niin ei tarvitse katsella. Mahtavaa viihdettä ja suuri kiitos tekijälle.
Vierailija kirjoitti:
ja aivan liian laihoina ja kiristeltyinä.
Jaa. Olen kai sitten väärin kuvitellut, että juuri tuolloin naiset olivat laihoja ja kiristettyjä.
Kannattaa muuten katsoa pari jaksoa Valtiatarta, niin johan alkaa Sydämen kutsumuksen puvustus näyttää aikakauteensa sopivalta :D.
Ihana sarja, mutta kyllä minuakin häiritsee näyttelijöiden kalliit ja hienot vaatteet ja "liian tyylikkäät" hiukset ja meikit; saisi olla paljon vaatimattomampaa, kun kyseessä kerran ovat köyhät kaivosmiesten leskirouvat. Vaikka miehet eläisivät niin miten kaivosmiehen rouvat kulkisivat noin pyntättyinä? Liian epäuskottavaa, harmi. Sarja muuten on ihanan lämminhenkinen hyvänmielen ohjelma.
Vierailija kirjoitti:
Paras sarja koskaan
Versailles kin on parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras sarja koskaan
Versailles kin on parempi.
Sinäpä sen sanoit tuo SPQR ON ROOMAN VALLAN republikaanien symboli ja Trump asuu Versaillesin palatsia jäljittelevässä asunnossa. Häntä pidetään Bourbon kuninkaana...
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut sarjasta arvosteluja englanniksi ja jotkut moittivat sarjan naisten liian moderneja kampauksia (hiukset auki vaikka tuohon aikaan ne oli naisilla aina kiinni), meikkiä ja käytöstä.
Tuo minuakin häiritsi, siksi jaksoin katsoa vain yhden jakson. Sarjan ihmisillä on suittu, liian " moderni" ulkonäkö.Olisivat ottaneet mallia brittisarjoista.
Onko täå se sarja missä kaunareiden Rigden velipuoli Jack vai mikä se oli. Hellusti tietty Brooken kanssa. Kysyn kun näin kerran sellasen viis minsaa.
On ihana sarja tämä Sydämen kutsumus. Jackissa lepää vanhankin silmä. Alun jaksot olivat kyllä parempia, vaikka se toipuminen kaivosonnettomuudesta olikin ihmeen nopeaa. Minuakin häiritsee naisten auki liehuvat tukat kiharoineen, vaikka ovatkin kauniit sinänsä. Onneksi tämä sarja tulee kesäkuulle saakka.