Mitä teet pääsiäisenä?
Mitäs ihmiset puuhaa pääsiäisenä kun on 4 päivää vapaata? Ihan mielenkiinnosta kysyn. Mä olen mieheni kanssa kahden ja vähän "ahdistaa" olla pois töistä, joo, olen liian kiinni duunissa. Syödään ja juodaan hyvin, ulkoillaan koirien kanssa, treenaan salilla ja varmaan katellaan iltaisin leffoja.. siinä se :)
Kommentit (41)
runkaan itken vedän kännit ja pelaan runea
Nettiä ja telkkaria kuten aina. AINA.
Aloitan keskustelun joulusuunnitelmista pitkänäperjantaina klo 13.28. Tervetuloa mukaan!
Ihan tavallisen viikonlopun tapaan vietetään kotona.
Möllötän kotona, juon pe kalsarikännit synttäreiden kunniaksi. Käyn kampaajalla.
Tissutellaan koko pääsiäinen.
Alkossa pitää käydä huomenna.
Ainakin lueskelen Aihe vapaan vuosien takaisten aloitusten nostoja
Huomenna siivoilee, perjantaina leivon kinderkakun, katson ehkä jumalanpalveluksen tvstä, saunon ja käyn paljussa joka ilta.
Virtuaalikirkost messui. Gospelia. Pitäs käydä mahdollista tulevaa puolisia moikkaamassa ja viettää aikaa. Syön,nukun,treenaan,saunon
Kotona ollaan. Pyhien jälkeen vanhempien luo
En hirveästi jaksa pyhiä teemaleipoa tms. Normi viikonloppu
Maalaan kivekseni keltaiseksi ja hivelen sitten pääsiäismuniani kaikki pyhät, laueten Jessen kuolinhetken aikana ja pyyhkien pääsiäisnesteeni reisiini.
Vierailija kirjoitti:
Maalaan kivekseni keltaiseksi ja hivelen sitten pääsiäismuniani kaikki pyhät, laueten Jessen kuolinhetken aikana ja pyyhkien pääsiäisnesteeni reisiini.
Heh, pääsiäismunat!
Minä taas kairaan kiihkeää, rintavaa pääsiäispupuani joka aukkoon neljä päivää putkeen kunnes kanki on siinä kunnossa, että lääkärikin luulee, että sitä puri hai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, pääsiäismunat!
Minä taas kairaan kiihkeää, rintavaa pääsiäispupuani joka aukkoon neljä päivää putkeen kunnes kanki on siinä kunnossa, että lääkärikin luulee, että sitä puri hai.
Sitä on Juha Watt Vainiota kuunneltu näköjään.
Mökille ottamaan vähän miestä väkevämpää. Eli kavereiden kanssa muka tekemään vähän niitä keväthommia.
Muistutan ihmisille, etä tämä palsta on täynnä oikeiston säälittäviä trollaajia ja kuinka heihin kannattaa suhtautua. Ei koske tätä ketjua tietenkään, koska tämä on tlokun ketju.
Hyvää pääsiäistä kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Möllötän kotona, juon pe kalsarikännit synttäreiden kunniaksi. Käyn kampaajalla.
Kännit ois kivat. Krapula vaan kestää nykyään niin monta vuorokautta ettei viitsi juoda. Tai sitten pitäis juoda jatkuvasti.
Syömistä, juomista, ulkoilua, elokuvien katselua. Ei alkoholia, mutta suklaata kyllä.