Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit jos mies jäisi kiinni

Vierailija
12.04.2017 |

Siitä, että on etsinyt netistä itselleen mies puolisen kaverin, jonka kanssa ovat jutelleet seksistä ja tavanneet pari kertaa hotellissa. Hotellissa sitten olisivat katsoneet videoita ja tyydyttäneet kumpikin itseään. Ja siis henkilöiden välillä ei olisi tapahtunut mitään.

Kysyn koska haluaisin tuollaista kokeilla mutten kehtaa pyytää vaimolta lupaakaan. M31

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin varmasti vihainen, mutta enköhän antaisi anteeksi. Antasin varmaan luvan jatkaa yhteydenpitoa ja tietysti etsisin myös itselle naispuolisen kaverin :) n29

Vierailija
2/32 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin varmasti vihainen, mutta enköhän antaisi anteeksi. Antasin varmaan luvan jatkaa yhteydenpitoa ja tietysti etsisin myös itselle naispuolisen kaverin :) n29

Ajattelisipa vaimoni samoin :) ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelisipa vaimoni samoin :) ap

En kuitenkaan suosittele tekemään mitään hänen selkänsä takana, vaan otat asian reilusti puheeksi. Uskon että tuo on monelle ihan ok.

Vierailija
4/32 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minulle olisi

Vierailija
5/32 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten nk

Vierailija
6/32 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin harrastaminen yhdessä on seksin harrastamista yhdessä riippumatta tapahtuisiko kumppaneiden välillä fyysistä kontaktia. Suhtautuisin asiaan kuin pettämiseen kaverin sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
7/32 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka vaimo oikeasti uskoisi, että olisi tyydytetty vain itseään eikä miesten välillä olisi ollut kosketusta? Kuinka hyväuskoisena ja tyhmänä ap vaimoaan pitää?

Vierailija
8/32 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisitko sinä ap saman tarinan vaimoltasi? Siis sen jos kiinni jäämisen jälkeen sanoisi: "Mutta ei meidän välillä siellä hotellihuoneessa tapahtunut mitään. Hiplattiin vain itseämme."

Vierailija
9/32 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi tietää, koska mitä ei tiedä se ei voi loukata,

Vierailija
10/32 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok, jos pääsisin katsomaan niin vielä hotimpaa. Vaihtelu virkistää myös seksissä. Toisaalta ymmärrän hyvin kun olen bi itsekin. N35

Vierailija
11/32 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksin harrastaminen yhdessä on seksin harrastamista yhdessä riippumatta tapahtuisiko kumppaneiden välillä fyysistä kontaktia. Suhtautuisin asiaan kuin pettämiseen kaverin sukupuolesta riippumatta.

Mutta itse et pysty tarjoamaan samaa. Jos mies haluaa joskus miestä, niin sinä kieltäisit tämän häneltä loppuiäkseen just because you can? Ei tuo nyt ainakaan rakkautta ole. Mitä se on sinulta pois esimerkiksi tuo ap:n esimerkki? Ei tuo edes ole pettämistä. N35

Vierailija
12/32 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta itse et pysty tarjoamaan samaa. Jos mies haluaa joskus miestä, niin sinä kieltäisit tämän häneltä loppuiäkseen just because you can? Ei tuo nyt ainakaan rakkautta ole. Mitä se on sinulta pois esimerkiksi tuo ap:n esimerkki? Ei tuo edes ole pettämistä. N35

Mistä sä ton päättelit? En suhtaudu pettämiseen välttämättä samalla tavalla kuin sinä omassa suhteessasi.

Vierailija
13/32 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta ja kiitos kommenteista. En oikein osaa itsekkään määritellä miten tuon koen. Siis ajatus tuntuu vapauttavalta ja mielenkiintoiselta, mutta uskokaa kun sanon: En kui kiihotu miehistä ja siinä mielessä se ei ole seksiä. Ap

Vierailija
14/32 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin vihainen koska olisi toimittu mun selän takana. Eli itse teosta en olisi vihainen mutta sen salaamisesta kyllä.

Vaikea kuvitella että mieheni tuollaista haluaisi mutta jos haluaisi, toivoisin hänen puhuvan mun kanssa etukäteen. Ei tarvisi sitten salailla asiaa. Voitaisi avoimesti puhua asiasta niin se olisi mulle ihan ok. Tiedän että itsekin saisin mieheltä luvan tehdä vastaavan, naisen kanssa siis.

Vierailija
15/32 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös jokaisessa suhteessa pettäminen määritellä ihan omalla tavallaan. Minun suhteessani kaikki seksuaalinen toiminta muiden henkilöiden kanssa on pettämistä, en suvaitse edes mitään seksiviestittelyä muiden ihmisten kanssa enkä itsekään sitä tee. Minulle olisi aivan sama onko se pettämiskumppani nainen vai mies, ei se, että minulla ei ole penistä tee siitä yhtään sen sallitumpaa. Jos haluaa muita miehiä tai muita naisia, niin sitten ensin eroaa minusta ja on vapaa taas tekemään mitä haluaa. En minä hänen onneaan estä.

Vierailija
16/32 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan tajusin vasta nyt, että tämä mielenkiinto asiaa kohtaan johtuu varmaan siitä, että fantasioin m+m+n kimpasta ja varmaan alitajunnassa koen, että tällöin olisin askeleen lähempänä tätä.

Tajusin tuon, kun aloin miettimään sitä että miten suhtautuisin siihen, että vaimoni tulisi mukaan katsomaan. Sehän sopisi paremmin kuin hyvin. Ap

Vierailija
17/32 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan tajusin vasta nyt, että tämä mielenkiinto asiaa kohtaan johtuu varmaan siitä, että fantasioin m+m+n kimpasta ja varmaan alitajunnassa koen, että tällöin olisin askeleen lähempänä tätä.

Tajusin tuon, kun aloin miettimään sitä että miten suhtautuisin siihen, että vaimoni tulisi mukaan katsomaan. Sehän sopisi paremmin kuin hyvin. Ap

Tuollaisen ehdottaminen, eli yhdessä tuollaisen kokeileminen on aivan eri asia kuin salamyhkäinen selän takana toimiminen! Tuosta ei kukaan voi suuttua tai loukkaantuakaan, ja hyvinkin voisin myös minäkin tuollaista yhdessä koittaa miehen mieliksi, vaikka aiemmin tuolla kirjoitinkin että kaikki muiden kanssa tapahtuva seksuaalinen toiminta on pettämistä sukupuolesta riippumatta. Mutta tietenkin jos yhdessä päätetään kokeilla, niin ei se sitten ole mitään pettämiseen viittaavaa toimintaa.

Vierailija
18/32 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös jokaisessa suhteessa pettäminen määritellä ihan omalla tavallaan. Minun suhteessani kaikki seksuaalinen toiminta muiden henkilöiden kanssa on pettämistä, en suvaitse edes mitään seksiviestittelyä muiden ihmisten kanssa enkä itsekään sitä tee. Minulle olisi aivan sama onko se pettämiskumppani nainen vai mies, ei se, että minulla ei ole penistä tee siitä yhtään sen sallitumpaa. Jos haluaa muita miehiä tai muita naisia, niin sitten ensin eroaa minusta ja on vapaa taas tekemään mitä haluaa. En minä hänen onneaan estä.

No aivan järjetöntä erota vain siksi, että bi haluaa kerran toteuttaa fantasiansa ja kokeilla samaa sukupuolta. Ylipäätään pettämiseen suhtaudutaan hirveällä kiihkolla, vaikka yksiavioisuuden vaatimus on nykymaailmassa todella kova ja syitä pettämiseen monia, joskus yksinkertaisesti kotoa ei saa riittävästi tai oikeanlaista, toisia kiihottaa jännitys uuden seksikumppanin kanssa. Minusta henkinen pettäminen on paljon pahempaa kuin fyysinen, seksi kun on pelkkää seksiä mutta jos olisi rakastunut toiseen niin siinähän on tunteet pelissä. N35

Vierailija
19/32 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aivan järjetöntä erota vain siksi, että bi haluaa kerran toteuttaa fantasiansa ja kokeilla samaa sukupuolta. Ylipäätään pettämiseen suhtaudutaan hirveällä kiihkolla, vaikka yksiavioisuuden vaatimus on nykymaailmassa todella kova ja syitä pettämiseen monia, joskus yksinkertaisesti kotoa ei saa riittävästi tai oikeanlaista, toisia kiihottaa jännitys uuden seksikumppanin kanssa. Minusta henkinen pettäminen on paljon pahempaa kuin fyysinen, seksi kun on pelkkää seksiä mutta jos olisi rakastunut toiseen niin siinähän on tunteet pelissä. N35

Kuten sanoin, sukupuolella ei ole minulle väliä. Jos se mies (oli sitten bi tai ei) haluaa toteuttaa fantasiansa seksistä muiden ihmisten kanssa kuin minun, on parempi erota ensin. Mitään vapaakorttia ei minulta saa sen takia että se toinen on eri sukupuolta, kyllä minäkin strap-onia voin käyttää jos se on toiveena. Jos ei riitä se jännitys ja seksi mitä kotoa saa, sitten on erottava ja etsittävä suhde missä näin ei käy. Jokaisella on omat rajansa ja jos niitä pitäisi lähteä siirtelemään sen kumppanin takia vaikkei itse koe sitä mukavaksi, on suhde parempi lopettaa. Aikuiset ihmiset ymmärtävät myös sen, että elämässä ei voi kaikkea aina saada ja toisinaan jotain mitä haluaa tehdä täytyy jättää tekemättä suuremman hyvän vuoksi. En koe huonoa omatuntoa siitä että mieheni ei saa suhteemme aikana paneskella ketä haluaa vain siksi että se olisi jännää tai kivaa, hän on aikuinen ihminen ja saa itse päättää kumpi on tärkeämpää; tämä parisuhde vai se jännä paneskelu tai miehen kokeileminen.

Vierailija
20/32 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi