Mitä tekisit jos mies jäisi kiinni
Siitä, että on etsinyt netistä itselleen mies puolisen kaverin, jonka kanssa ovat jutelleet seksistä ja tavanneet pari kertaa hotellissa. Hotellissa sitten olisivat katsoneet videoita ja tyydyttäneet kumpikin itseään. Ja siis henkilöiden välillä ei olisi tapahtunut mitään.
Kysyn koska haluaisin tuollaista kokeilla mutten kehtaa pyytää vaimolta lupaakaan. M31
Kommentit (32)
Tuossa tilanteessa lopettaisin suhteen koska mies on pettänyt. En myöskään suostuisi tuollaiseen vaikka mies pyytäisi lupaa etukäteen. Jos minä en riitä miehelle, hän on vapaa lopettamaan suhteen ja etsimään sellaisen joka hänelle riittää.
Miestäni en ala jakamaan muiden kanssa.
Tämä ketju on antanut paljon ajattelemisen aihetta. Vaikuttaa siltä, että monelle naiselle tuo olisi ihan ok jos kysyisi luvan etukäteen. Syy miksi en ole kehdannut pyytää lupas on se, että pelkään vaimoni sitten luulevan minun olevan homo, mitä siis en ole. Nyt kun olen saanut itselleni selvyyden siitä mistä tuo mahdollisesti johtuu (eli fantasia kolmannesta pyörästä) niin tästä on varmasti paljon helpompi keskustella vaimon kanssa.
Tuota kolmatta pyörää olen hänelle ehdottanut ennenkin, mutta ei ole lämmennyt ajatukselle. Ehkä hän kuitenkin voisi antaa minulle luvan fiilistellä tuota fantasiaa näin. Pitkää sen suhteen peukkuja :) ap
Vierailija kirjoitti:
Kuka vaimo oikeasti uskoisi, että olisi tyydytetty vain itseään eikä miesten välillä olisi ollut kosketusta? Kuinka hyväuskoisena ja tyhmänä ap vaimoaan pitää?
Joltain taisi mennä koko pointti ohi...
Vierailija kirjoitti:
Tuossa tilanteessa lopettaisin suhteen koska mies on pettänyt. En myöskään suostuisi tuollaiseen vaikka mies pyytäisi lupaa etukäteen. Jos minä en riitä miehelle, hän on vapaa lopettamaan suhteen ja etsimään sellaisen joka hänelle riittää.
Siis eikö miehelläsi saa olla kavereita tai harrastuksia? Jos miehesi pitää yhteyttä kavereihinsa, niin silloinhan sinä et riitä hänelle?
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju on antanut paljon ajattelemisen aihetta. Vaikuttaa siltä, että monelle naiselle tuo olisi ihan ok jos kysyisi luvan etukäteen. Syy miksi en ole kehdannut pyytää lupas on se, että pelkään vaimoni sitten luulevan minun olevan homo, mitä siis en ole. Nyt kun olen saanut itselleni selvyyden siitä mistä tuo mahdollisesti johtuu (eli fantasia kolmannesta pyörästä) niin tästä on varmasti paljon helpompi keskustella vaimon kanssa.
Tuota kolmatta pyörää olen hänelle ehdottanut ennenkin, mutta ei ole lämmennyt ajatukselle. Ehkä hän kuitenkin voisi antaa minulle luvan fiilistellä tuota fantasiaa näin. Pitkää sen suhteen peukkuja :) ap
Sopimukseen kuuluisi se että myös minulla olisi mahdollisuus samaan eli harrastaa fantasiointia muiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopimukseen kuuluisi se että myös minulla olisi mahdollisuus samaan eli harrastaa fantasiointia muiden kanssa.
Niin eikai siinä muuten olis mitään järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis eikö miehelläsi saa olla kavereita tai harrastuksia? Jos miehesi pitää yhteyttä kavereihinsa, niin silloinhan sinä et riitä hänelle?
En naisena koe tarvetta tai himoa toisia naisia kohtaan, eli minun olisi hyvin vaikea hyväksyä mieheni " homoilua", jos olen täysin rehellinen.
Jos sellaiseen tuntee tarvetta niin tottakai sitä pitää kokeilla, mutta minä en silloin ole oikea nainen kyseisen ihmisen elämään muuten.
Toivoisin muutenkin että näin ratkaisevat asiat tulisi julki ennen esim naimisiinmenoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksin harrastaminen yhdessä on seksin harrastamista yhdessä riippumatta tapahtuisiko kumppaneiden välillä fyysistä kontaktia. Suhtautuisin asiaan kuin pettämiseen kaverin sukupuolesta riippumatta.
Mutta itse et pysty tarjoamaan samaa. Jos mies haluaa joskus miestä, niin sinä kieltäisit tämän häneltä loppuiäkseen just because you can? Ei tuo nyt ainakaan rakkautta ole. Mitä se on sinulta pois esimerkiksi tuo ap:n esimerkki? Ei tuo edes ole pettämistä. N35
Eikös jokaisessa suhteessa pettäminen määritellä ihan omalla tavallaan. Minun suhteessani kaikki seksuaalinen toiminta muiden henkilöiden kanssa on pettämistä, en suvaitse edes mitään seksiviestittelyä muiden ihmisten kanssa enkä itsekään sitä tee. Minulle olisi aivan sama onko se pettämiskumppani nainen vai mies, ei se, että minulla ei ole penistä tee siitä yhtään sen sallitumpaa. Jos haluaa muita miehiä tai muita naisia, niin sitten ensin eroaa minusta ja on vapaa taas tekemään mitä haluaa. En minä hänen onneaan estä.
No aivan järjetöntä erota vain siksi, että bi haluaa kerran toteuttaa fantasiansa ja kokeilla samaa sukupuolta. Ylipäätään pettämiseen suhtaudutaan hirveällä kiihkolla, vaikka yksiavioisuuden vaatimus on nykymaailmassa todella kova ja syitä pettämiseen monia, joskus yksinkertaisesti kotoa ei saa riittävästi tai oikeanlaista, toisia kiihottaa jännitys uuden seksikumppanin kanssa. Minusta henkinen pettäminen on paljon pahempaa kuin fyysinen, seksi kun on pelkkää seksiä mutta jos olisi rakastunut toiseen niin siinähän on tunteet pelissä. N35
Ei kukaan pysty antamaan kaikkea toiselle , kaikkea ei saa tässä elämässä. Täytyy valita.
Suhteet alkavat todella usein" pelkällä" seksillä. Ensin on seksiä ja sitten alkaa tulla tunteet mukaan.
Kyllä se on sellaista tulella leikkimistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku leikkii tyhmää, ei kai oikeasti voi olla näin pösilö.
En haluaisi miehekseni homoa, that's it.
Ja jos joku alkaa nyt väittämään että edelläkuvattu ei sitä ole, niin huijaa vaan itseään.
Mun mies pyysi lupaa ihan avoimesti ENNEN kuin mitään tapahtui. :) Annoin luvan koska rakastan miestäni syvästi, en voi tarjota hänelle samaa mitä toinen mies seksuaalisesti ja tämä pätee toiseenkin suuntaan. Minulla myös on "vapari" muihin naisiin.
N27