Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko varanneet hotels.comin kautta hotellin

Vierailija
12.04.2017 |

ja onko luottokortillanne tehty sen jälkeen mystinen 250 e ostos sen jälkeen? Ja nyt en tarkoita hotellin varamaa maksua?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka montaa kertaa ja ihan ok. Myös äppi kännyssä.

Vierailija
2/9 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monesti, viimeksi marraskuussa, eikä koskaan ole mennyt ylimääräistä summaa kortilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu legolandia-majoitus varattiin hotels.comin kautta, kaksi kertaa ollaan käytetty ja nappiin on mennyt, ei ole tullut ylimääräisiä veloituksia. Sen sijaan ylimääräinen varausmaksu meni autovuokrasta, mutta se selvitettiin luottokunnan (visa) kanssa onnistuneesti.

Vierailija
4/9 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ikinä, never ever, varaa mitään hotels.comin kautta. Minä en ole onneksi tuohon sortunut, mutta hyvä ystäväni maksoi katkeran kalkin kun erehtyi varaamaan ihan suomalaisen hotelliyöpymisen hotels.comista. Voit katsoa vaihtoehdot hotels.comin kautta, mutta tee varaus suoraan hotellin sivuilta, hinta on joko sama tai jopa halvempi.

Vierailija
5/9 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu legolandia-majoitus varattiin hotels.comin kautta, kaksi kertaa ollaan käytetty ja nappiin on mennyt, ei ole tullut ylimääräisiä veloituksia. Sen sijaan ylimääräinen varausmaksu meni autovuokrasta, mutta se selvitettiin luottokunnan (visa) kanssa onnistuneesti.

Eli meni kuin menikin tuplamaksu, ellei luottokunta (visa taitaa kyllä nykyään mennä suoraan pankista) olisi blokannut maksua. Tyypillistä hotels.comia.

Vierailija
6/9 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas olen käyttänyt hotels.comia jo pari vuotta. Todella kiva, kun siinä saa 10 yön jälkeen yhden ilmaisen yön. Ilmaisen yön arvo on aiemmin varattujen öiden hintojen keskiarvo. 

Vierailija
7/9 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ikinä, never ever, varaa mitään hotels.comin kautta. Minä en ole onneksi tuohon sortunut, mutta hyvä ystäväni maksoi katkeran kalkin kun erehtyi varaamaan ihan suomalaisen hotelliyöpymisen hotels.comista. Voit katsoa vaihtoehdot hotels.comin kautta, mutta tee varaus suoraan hotellin sivuilta, hinta on joko sama tai jopa halvempi.

minulta varastettiin 3000 euroa tililtä (onneksi visa korvasi)  hotels.com on niin suuri yhtiö, että sitä ei saada vastuuseen vaikka osan asiakkaiden tiedot päätyvät rikollisille.

Huojentavaa että korvattiin. Oliko se selvää että hotels.comin kautta tietosi oli varastettu?

Ap

Vierailija
8/9 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kortilla maksaessa ole riskiä että pankkitili tyhjennettäisi. En ainakaan ole kuullut sen olevan mahdollista.

Vierailija
9/9 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varaa ihan sen takia, kun : VAIN YKSI HUONE JÄLJELLÄ! En usko..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän