Aaaa, näin ihastustani yllättäen.
Miten sitä voi mennäkin niin pois tolaltaan kun näkee ihastustaan täysin yllättäen paikassa, jossa häntä ei normaalisti näe? Oltiin pidempi aika samassa tilassa ja lähtiessämme katseemme kohtasivat ja moikattiin. Koko loppu päivän olin ihan sekaisin ja toimin hassusti 😄. No, oli kiva päivän piristys!
Kommentit (25)
Haluaisin lähteä lounaalle eksäni kanssa, mutta en tiedä uskallanko pyytää. Tai onko se edes järkevää sillä en oo päässyt hänestä vielä...
Hei on ihanaa olla ihastunut. Tuo kutkuttava tunne on ihan mahtava. Olin ihastunut työkaveriin ja puoli vuotta aivan mieletöntä fyysistä tunnetta. Toinen ei sitten ihastunut niin pakko tukahduttaa tunteet. Toivotaan, että teillä molemmilla ihastuksen tunteet ja saatte ihanan jutun kehitettyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei sinä, joka kävit ihastuksesi kanssa syömässä. Kävitkö siis kuukausi sitten?
Kyllä vaan kävin. Entä sinä?
Ihan vasta.
Lähdetkö vielä uudestaan? Lähden ainakin.
Minäkin näin. Se mies ei paljoa minuun katsettaan luonut. Katsoi aina ohi. Olen kuitenkin katseen kestävä, jopa viehättävä. MUTTA, hänen huomiotaan en ole onnistunut herättämään. Vähän vituttaa ja samalla kutkuttaa, kun tää tilanne on tällainen. Ehkä vielä joskus. Mille on kerran aikaisemmin käynyt näin ja silloin miehen kiinnostus heräsi vasta kun omat tunteet olivat laimentuneet ja eihän siitä enää mitään tullut.
Jotenkin ärsyttääkin, kin olen tavallisesti saanut sen minkä olen halunnutkin.