Nainen, missä iässä rupsahdit?
Kommentit (34)
Nyt, 50 v. Jotenkin turvottunut olo viimeisen vuoden ajalta. Ei muuten mitään ihmeellistä, en ole kauhean ryppyinen enkä kovin harmaakaan. Mutta vyötärö meinaa kadota ihan väkisin. Hormonaalista.
Onneksi miestä ei näytä haittaavan, ihan samaan malliin likistelee <3
Vierailija kirjoitti:
Mua pelottaa vanheneminen ihan kamalasti.
N23
Älä suotta, jos joka vuosi tuo jonkun rypyn tai harmaan, niin se tuo myös jotain hyvää: ammatin, mielenkiintoisemman työn, lapsen, jonkun matkan, ja koko ajan parempaa seksiä.
N50
Ekan rypyn taisin huomata 22-vuotiaana. 25-vuotiaana niitä oli jo jonkin verran, erityisesti otsassa ja silmien ympärillä. 26-vuotiaana alkoi harmaantuminen. Nyt 29-vuotiaana tissit ja pylly jo roikkuvat samoin kuin posket, menen helposti 45-vuotiaasta tai vanhemmastakin. Syytän huonoja geenejä.
Joskus on sanottu että nainen on kauneimmillaan 17-vuotiaana. Kyllä se mun kohdalla paikkansa pitää.
Lasten saaminen ja pitkät imetykset 34- ja 36-vuotiaana ovat saaneet mut ihan haamuksi. Mutta olen aina vähän siitä toipunut ja silinnyt ja pulskistunut.
Nyt olen 40 ja odotan kolmatta. En odota enää siliäväni.
En ole vielä rupsahtanut.
Juuri tuossa ajattelinkin, että sais tämä lapsenpyöreys kasvoissa jo pikkuhiljaa lähetä kun ikääkin alkaa olla 45V
Ryppyjä varmasti on, mutta ei mitään rupsahtamista kuitenkaan. Ihan pirteän näköinen mielestäni olen. Ja toisaalta minulla oli ostassa ryppujä jo ala-asteella.
Ihminen rupsahtaa 10 vuoden välein. Siis vanhenee kerralla, ja sen jälkeen mennään samalla naamalla. Näin kasikymppinen äitini on todennut.
Minulla tämä muutos on tapahtunut noin 27 v, 37 v ja 47 v. En nyt sano vielä "rupsahtaneeni", mutta siinä, missä pari vuotta sitten näytin vielä ikäistäni nuoremmalta, niin nyt näytän ikäiseltäni.
N49
Ekan lapsen jälkeen. Eli 24-vuotiaana. Vähän tokenin 26-vuotiaana kunnes pullautin seuraavan. Siitä taas kiihtyi rupsahdus. Välillä tuntuu ettei tunne itseään kun aamulla katsoo peilistä. Sen jälkeen kun olet nukkunut huonosti vuosia, imettänyt pitkään, täyttänyt vain loputtomasti muiden tarpeita..
Ehkä tokenen kun nämä vähän kasvaa, mutta ainakin maha ja tissit on varmaan lopullisesti rupsahtanut..
23-vuotiaana ilmestyi sibeliusrypyt. Sitä lukuunottamatta näytän paremmalta kuin nuorempana, koska olen harrastanut liikuntaa ja syönyt terveellisemmin sekä opetellut meikkaamaan.
Kasvoista 54v mutta kroppa vielä ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
nyt nelikymppisenä huomaa että paino alkaa kertyä helpommin, ja myös on alkavia hentoja ryppyjä ja muutama harmaa hius kun tarkkaan katsoo. panostan silti vieläkin itseeni, pidän itsestäni huolta ja haluan näyttää naiselliselta ellei jopa tyttömäiseltä. se ei tarkoita mitään lannefarkkuja vaan tyylikästä kaupunkipukeutumista.
Sama mulla. Täytän 44 ja nyt kyllä huomaa kasvoista ja muualta kropasta, että nahka alkaa roikkua, vaikka ylipainoa ei olekaan. Kimmoisuus on häviämässä ja iho veltostuu. Ei ole kivaa, mutta kuuluu ikään. Vaatteet päällä olen ihan simpsakka, mutta bikineissä en... Elämä on.
Valehtelevatpa mammat täällä mitä tahansa, mutta totuus on se että 17 ikävuoden jälkeen alkaa alamäki ja se sen kuin jyrkkenee mitä enemmän ikää tulee. Ja tämä on tutkittu fakta eikä mitään mututuntumaa!!!
Ikää 38. Muuten olen itseeni tyytyväinen, mutta kaksi asiaa haittaa. Posket alkaneet roikkua ja tulee ns. buldoggin posket. Lisäksi kaula alkanut roikkua. Nämä vanhentavat ihan hirveästi, eikä niille (kai?) mitään voi tehdäkään.
Muistan kun tuossa samassa iässä huomasin ekan hennon viivan toisen silmän alla, oli ihan kamalaa :)