Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, missä iässä rupsahdit?

Vierailija
12.04.2017 |

?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

17-18 ikävuoden jälkeen matka on yhtä alamäkeä.

Vierailija
2/34 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätinainen ei rupsahda ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni en ole vielä rupsahtanut, peiliin uskaltaa hyvin katsoa.

N50

Vierailija
4/34 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt nelikymppisenä huomaa että paino alkaa kertyä helpommin, ja myös on alkavia hentoja ryppyjä ja muutama harmaa hius kun tarkkaan katsoo. panostan silti vieläkin itseeni, pidän itsestäni huolta ja haluan näyttää naiselliselta ellei jopa tyttömäiseltä. se ei tarkoita mitään lannefarkkuja vaan tyylikästä kaupunkipukeutumista.

Vierailija
5/34 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

25. Luojalle kiitos tapasin mieheni tämän jälkeen niin ei tiedä muusta kuin naururypyistä. Joo olen aina tykännyt olla paljon auringossa.

Vierailija
6/34 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

39v

Vierailija
7/34 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 v juhlista alkoi koko ajan kiihtyvä alamäki =(

Vierailija
8/34 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

25. Luojalle kiitos tapasin mieheni tämän jälkeen niin ei tiedä muusta kuin naururypyistä. Joo olen aina tykännyt olla paljon auringossa.

Ai niin pigmenttihäiriön takia harmaita hiuksia alkoi tulla jo kauan aikaisemmin. Jos siis rypyt ja harmaat on rupsahtamista.

Vierailija
9/34 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea arvioida objektiivisesti, kun näkee ulkonäkönsä vain peilin ja valokuvien kautta. Eikä niitä kuvia tule kauheasti otettua. Kai siinä jossain 27 v. paikkeilla alkoi näkeä naamasta jotain iän merkkejä. Vartalo on pysynyt muuttumattomana. Rupsahtamisen termi pitäisi kyllä määritellä tarkemmin.

Vierailija
10/34 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu että olen jo oikeastaan rupsahtanut. Se tapahtui yliopisto-opintojen aikana, ehkä siinä 23-vuotiaana alkoi alamäki. Ryppyjä siis alkoi ilmestyä ja muuten iho mennä huonommaksi. Kroppa on kyllä edelleen ihan samassa kunnossa kuin ennenkin, eli siinä ei rupsahdus näy. 

Mutta ei tämä nyt kauheasti onneksi haittaa, vaikka en olekaan yhtä hehkeä kuin kaksikymppisenä. Mies on kymmenen vuotta vanhempi, sen silmissä taidan olla edelleen ihan tarpeeksi nuorekas. Ja muiden mielipiteillä ei oikeastaan olekaan sitten väliä. 

N27

Vierailija
11/34 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

39 v

Tää nelikymppinen elämä on hirveää jos peiliin erehtyy katsomaan mutta kumma kyllä miehiä olis tarjolla paljon enemmän kuin esim muutama vuosi sitten 😮 Kai ne laskee että nelikymppinen naimisissa oleva nainen olisi varma nakki koska mitään muuta selitystä en kyllä keksi miksi miehet alkavat ympärillä pörräämään nyt kun olen rupsahtanut. Vatsa kasvaa, tissit roikkuu ja latistuu, hiukset ohenee ja luomet tipahtavat silmille mutta seksiä olisi tarjolla enemmän kuin koskaan.

Vierailija
12/34 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa. Jossain45-vuotiaana alamäki alkoi kiihtyä. Nyt ole 50+ ja oikeastaan vapauttavaa,  olen päässyt tarpeesta yrittää näyttää nuorekkaalta. Otti kyllä jossain vaiheessa koville. Nuorena näytin ikäistäni nuoremmalta ja sitten kuin huomaamatta tilanne kääntyi, että näytän juuri ikäiseltäni. Minäkuva siis muuttui aika tavalla. Mutta aika aikaansa kutakin.

Vierailija
13/34 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen rupsahtaminen on mielentila.

Vierailija
14/34 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 5- vuotta sitten.

Vierailija
15/34 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

parasta vanhenemisessa on itsevarmuuden lisääntyminen ja se ettei tarvitse enää miellyttää kaikkia niin kovasti kuin aiemmin. ja se oma linja vetoaa kai myös miehiinkin, koska ei heidän kiinnostuksensa ole mihinkään kadonnut kunhan pitää itsestään huolta, ei pääse lihomaan liikaa ja meikkaa vähän ja laittaa hiuksia ja pukeutuu hyvin. panostakaa itseenne kaikki, huoliteltu ihminen säteilee kun tietää näyttävänsä kivalta, jokainen on hyvännäköinen kun huolehtii itsestään, ihan jokainen.

Vierailija
16/34 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pian 27v ja nyt tuli eka otsaryppy eli parasta ennen -päiväys taisi mennä nyt sitten :D

Vierailija
17/34 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua pelottaa vanheneminen ihan kamalasti.

N23

Vierailija
18/34 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

44-vuotiaana.

Vierailija
19/34 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

46-vuotiaana. Siihen asti vanhenin tasaista tahtia, pikkuhiljaa ryppyjä enemmän jne. Sinä kesänä kun täytin tuon 46, tapahtui äkillinen käänne huonompaan, aivan näen ikääntymiseni graafisena kuvaajana jossa on jyrkkä mutka alaspäin tuossa kohtaa :-)

Nyt olen 48 v. Mutta periksi en anna! Urheilen tosi paljon (kuten koko ikäni olen tehnyt) syön terveellisesti ja kasvisvoittoisesti, en tupakoi, käyn säännöllisesti kampaajalla ja kosmetologilla, panostan kosmetiikkaan, pidän painon ja linjat kurissa jne. Ulkonäkö on aina ollut minulle oleellinen osa identiteettiä, ei onneksi kaikki kaikessa, minulla on myös mieluinen ammatti, "onnistunut" ura, ehyt avioliitto ja aikuisuuden kynnykselle kasvatetut lapset. Silti ottaa lujille huomata että kauneus mennä katoo.

Kaula on aivan yhtäkkiä muuttunut ryppyiseksi, vyötärö uhkaa hävitä, lihakset pienenevät ja läskiä vastaan taistelu on koko ajan työläämpää. Tämä on kai sitten sitä rupsahtamista :-(

Vierailija
20/34 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä 36-37-vuotiaana silmänympärykset rypistyi urakalla, eikä kukaan enää heittele "ei vitsi en ois uskonut että oot X ikänen, näytät niin paljon nuoremmalta".

Tissejä ei sitten onneksi kukaan näekään, alastomana ilman rintaliivejä kun huomaa selvästi että painovoima on tehnyt tepposiaan tuohon samaan ikään mennessä.