Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi monet naiset ottavat vehkeestäni kiinni tanssilattialla?

Vierailija
12.04.2017 |

Eihän miehetkään saa kouria naisia. Luulisi naisten ymmärtävän, että hekään eivät saa kouria miehiä.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niiin valtava, eikös niin.

Vierailija
2/28 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit taas päiväunilla? Päästä se kissa ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma että se on naisen käsi eikä vieressä tanssivan Uffen???

Vierailija
4/28 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

He yrittävät työntää sen takaisin housuihisi.

Vierailija
5/28 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat limaisia tätinaisia.

Vierailija
6/28 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse näin miehenä sanoisin, että annan homman olla, jos olen itse juovuksissa ja menkööt sen piikkiin. Raja menee siinä, jos olen töissä ja selvinpäin, silloin se menee jo oikeasti häiriköinnin puolelle eikä asiassa ole mitään hauskaa.

Jätetään rauhaan ihmiset jotka on töissä vai mitä. Tuo on minun mielipide asiaan, joku muu voi olla eri mieltä.

Vierailija
7/28 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä pitempiä lahkeita.

Vierailija
8/28 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä on siis naisia, jotka yrittää vääntää seksuaalisesta häirinnästä vitsintynkää.

Surullista.

Vierailija
9/28 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa täysin uskomattomalta että joku nainen voisi työpaikalla kouria mieskollegaansa haaroista. mutta uskottava se on.

Vierailija
10/28 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuulostaa täysin uskomattomalta että joku nainen voisi työpaikalla kouria mieskollegaansa haaroista. mutta uskottava se on.

Paitsi ettei kukaan puhunut mitään kollegasta. Ota silmä käteen ja käytä sitä.

Vierailija
11/28 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä ole mitään uskomatonta miehille jotka toimii asiaspalvelualalla ja asiakkaina on humaltuneita naisia. Känniääliöt löytyy myös naisista, se että harvoin mies tekee rikosilmoituksen asiasta, saa nainen kiittää vain sukupuoltaan.

Vierailija
12/28 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä muista että kukaan nainen olisi yrittänyt minua sieltä kouria. Silloin jos naiset tekevät jotain ei-toivottuja lähentelyjä niin se on yleensä sitä että alkavat halaamaan tai suutelemaan ilman lupaa. Ääritapauksessa suutelevat suullekin. Mutta tuollaista kourimista ei kyllä ole koskaan minulle tapahtunut.

Vierailija
13/28 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitsi ettei kukaan puhunut mitään kolleegasta, ota siitin käteen ja käytä sitä.

Vierailija
14/28 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme ekaa viestiä oli vain randomina heittoja joiden tarkoitus on vähätellä ja haukkua AP:n kokemuksia. High five!

Vierailija
15/28 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä kuolemaksenikaan muista kenenkään miehen koskaan puhuneen mistään vehkeestään...

Vierailija
16/28 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat munahaukkoja ja iskevät pikkujyrsijöihin.

Vierailija
17/28 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyllä käynyt useinkin noin :D Useimmiten +40 naisia, nuori kolli kun olen :) Ei haittaa yhtää, siitä vaa kourimaa

Vierailija
18/28 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luontainen reaktio kun se törröttää?

Vierailija
19/28 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, kerran olen. Mies sanoi, että ei saa koskea. Oli tosiaan kova seisokki sillä ja tanssimme.

Vierailija
20/28 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän miehetkään saa kouria naisia. Luulisi naisten ymmärtävän, että hekään eivät saa kouria miehiä.

Eihän se nyt ihan noin yksinkertaista ole. Saahan miestä - niin kuin naistakin - kouria, jos tämä itse haluaa. Koska sitä ei vaan koskaan sanota suoraan, niin väärintulkintoja tapahtuu. Jotkut vaan tulkitsevat väärin useammin kuin toiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan