pitäis lukea pääsykokeisiin, mutta juonkin viinaa
Kommentit (12)
Anna mennä vaan!
Ainahan voit yrittää ensi vuonna uudestaan?
Tai mitä, jos et menisi ollenkaan sinne pääsykokeisiin. Pidä välivuosi? On koko vuosi aikaa ryypätä.
Oikee meininki.
Lahjattomat treenaa.
Minä avasin viinipullon, kun rupesi ottamaan aivoon taas "valitettavasti valinta ei osunut tällä kertaa sinuun" viesti.
Mun pitäis laihduttaa mut hainkin vinkkua pari pulloa, kun huomenna jo lomapäivä. Menen sit lauantaina korvaukseksi toviksi töihin :(
Tekee mieli viiniä, mutta luen pääsykokeisiin.
En juo viinaa, mutta olen koko päivän istunut kotona miettien lukevani pääsykokeisiin sitten ihan kohta, kun olen käynyt kaupassa.
Kuulostaa siltä, ettei sua kiinnosta lukea pääsykokeisiin saatikka päästä kyseiseen kouluun sisään. Kannattaa ehkä pitää pari välivuotta töitä tehden ja hakea kouluun vasta, kun on motivaatiota ja energiaa. Muuten tuhlaat opintotukikuukausiasi, opiskeluoikeuttasi, ensikertalaisuuskiintiön ja mahdollisesti saat turhaa opintovelkaa. On ihan ok pitää välivuosi, jos ei heti halua opiskelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Tekee mieli viiniä, mutta luen pääsykokeisiin.
Miksi et voi ottaa maltillisesti viiniä lukiessasi? Ei toki kannata hirveästi juoda koska humaltuminen vie keskittymiskyvyn mutta jos hitaasti juo vaikka lasillisen niin en pitäisi sitä kovin pahana.
Poikakaveri joi aikanaan ihan kirkasta pari krt viikos, kun luki samalla pääsykoisiin. En tiedä miten onnistui koska itse en pysy seuraamaan oikein edes televisiota juodessani. Pääsi vielä Helsinkiin.
Mäkin korkkasin siiderin kun pitäis lukea tenttiin
Siis raakaa viinaa? No ei käy kateeksi.